Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Jeg har tenkt lenge på det, og kjenner det hadde vært greit med en scooter ja. Var faktisk å så på noen i sommer. 

Har jo en stående hjemme, men den sviver dessverre ikke lengre og skiltene er levert. Men det blir nok årets julegaveønske. Forventer ikke å få en hel scooter altså, men kan øsnke meg penger som skal gå til scooter. :) Ikke så praktisk vinterstid, da. Ligget i grøfta med scooter før på vinterstid, uten at noen stoppet, så akkurat det frister ikke til gjentakelse :P

Skal jeg lese pensum så må jeg ha det ganske rolig rundt med. Funker ikke med musikk, for det blir jeg veldig distrahert av :P Vanligvis sitter jeg jo lengre på skolen, men siden jeg var sikker på han skulle være her i 3tiden idag så ble det slik. Men tusen takk for tips :)

Nei scooter er vel ikke tingne på vintern, men vintern er jo ikke sååå lang i bergen vel? 

 

Ser den med pensum ja. Jeg tåler sånt støy godt så lenge jeg har musikk, mens andre distrkasjoner ødelegger alt. :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Syns jeg @Siri kan komme å ta pelsstell på bikkjene mine :P hun er jo så rutinert på sånt :P

Jeg kan bare å stelle sånne ekstremlanghårahunder, jeg :aww:

Er jeg hjemme og har gumlet i meg litt spekemat, flatbrød og rå grønnsaker. Jeg er ikke så glad i kokte grønnsaker, kjenner jeg, så da er det deilig med de ferske, friske og saftige grønnsakene man får kjøpt nå :). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt utslitt av dette jobbkaoset jeg befinner meg midt i akkurat nuh jeg. Akkurat nå minner det mest om en såpeopera.

Engasjementet ellers er det ingenting å si på, jeg skriver på prosjektoppgaven min så tastaturet hopper, og jeg er inne på noe fornuftig, om vi skal tro veilederen min. Utfordringen er ikke å finne relevant stoff å skrive om, det er heller å begrense seg. Men, det tar vi etterhvert.

Jeg innser at i denne hundeflokken her som nå har blitt utvidet til å gjelde en lapphund til ganske ofte, så er det gutta boys som er sære på godisen. Mister lapp så ut som et stort spørsmålstegn da jeg gav han en gulrot i går, Timmy snur bare rumpa til og går, og ingen av dem synes tyggesko er noe som helst interessant heller.

Bizi spiser det meste, hun elsker gulrot, og alt annet som kan ligne både godis og mat, og er veldig grei sånn. Dessuten er hun så utrolig søt og god, litt mindre hyper og mer tilsnakkelig nå. Snart 1 år og greier, stor jente. Fantastisk hund, må jeg si, får bare lyst til å klemme henne hele tiden. 

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så utrolig herlig å få gått tur sammen med @Malamuten igjen, i finfint terreng med sol og høstfarger. Dette trengte jeg! 

Nå blir det snart middag hjemme hos pappa. Storebror med tantebarnet kommer også og jeg gleder meg sånn til å se dem at det kiler litt i magen :ahappy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Klapper de på kinnet og synger so ro lille barn nå er dagen over...

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Hahahah! Nå lo jeg så hu våkna! :lol: :lol: 

Reiser deg brått! *fnis*

Haha huff, nei det er ei "godt voksen" (typ dinosaur) dame så det har jeg ikke samvittighet til. Hu sovna mens hu spiste mat, og dreiv og duppa på meg leeeenge. Så hu må jo merka at hu lå på meg, og at jeg både kremta og vrei meg. Men hu våkna når jeg lo slik av Gråtass sin kommentar da :lol:

Endret av Khela
Glemte en halv setning..
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har Yasmine og jeg delt en skive kålrot... av alle ting var visst kålrot digg i følge Yasmine :D. 

Nå skal vi straks ut og trekke kjetting før vi drar på en litt lenger gå/joggetur. Etterpå skal enten Willy eller Yasmine - eller kanskje begge om jeg gidder - få seg en høyst nødvendig dusj. Og i morgen må jeg huske på å handle inn skikkelig før helgen, for på lørdag blir vi isolert fra kl 8 til 15 pga rallyløp som går forbi her (og nei, jeg akter ikke å pakke med meg hundene og dra ut på noe FØR kl 8 altså... :aww:). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæffen, det kan man si er best under press ja!

Ingenting er spikret, men det er ambisiøs ambisjon akkurat nå. Hvis jeg fortsetter å holde meg så opplagt og frisk og energisk som jeg har vært etter at jeg ristet av meg forkjølelsen, så klarer jeg en del på en dag, og det er mange dager til 7. oktober :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er da vel ikke en bortskjemt drittbikkje? Hun er jo dokka til mor, hun :aww:. Tenke seg til å si noe sånt da gitt? 

Joda, hun er en bortskjemt drittbikkje, sånn i tillegg til å være dokka til mor :lol: Men hun fjoller ikke under håndtering, og hun later ikke som at hun kommer til å dø av det :aww: 

I dag tror jeg jeg skal være vill og gal og gå fra jobb halv tre... det er sånn cirka akkurat NÅ, det.... :D

Oh, du er gæern! :D  

Meget mulig at kelpiene er litt puddel også, fo når kloklipperen kommer frem blir det brått rene begravelsesstemningen her.... :P 

Ja, terven er også litt puddel.. Det er nesten så jeg mistenker at det ikke er en puddelting :lol:  

Jeg gav opp og kjøpte klosliper:aww: 

Siden denne puddelfrøkna ikke har spesielt sansen for barbering av føtter heller, så tror jeg kanskje ikke at hun ville syns klosliper var et bedre alternativ :P 

...sitter jeg ved siden av en snokedame på bussen. Må holde mobilen helt skjevt for at hun ikke skal kikke på hva jeg driver med. Tok hånda i baklomma for å ta ut en lighter som var ubehagelig å sitte på og det var visst og veldig interessant. Som å sitte ved siden av en Terv ellno det her.

:P

Edit: Seriøst damen. Den sekken din treeenger ikke ligge på meg når du har plass både på eget fang og mellom beina. Jeg har nok med å ha min egen bagasje oppå meg jeg altså. 

Kjenner jeg ikke er i komlektivtrafikkhumør i dag :lol:

Jeg lo høyt! :lol: Hva har du? Hva gjør du? Hva skal du? *ler* 

--

AN har jeg raket i hagen. Huseieren mener han skal fjerne X antall bjørk på bruket, for det er så mye jobb med dem. Jeg er ikke uenig i at det er mye jobb med dem, men det er koselig med bjørk, så da må jeg trå til litt da :ahappy: 

Det hadde dog vært litt mindre jobb med dem om ikke flisespikker Nora hadde bestemt seg for å tynne ut i hekken. Hun røsker løs pinner, så tar hun og pudlene på seg jobben å lage mange små pinner ut av de store hun har røska løs. Sånt blir det mye rot av :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at jeg begynner å bli shopper på høyt nivå... Jeg sitter og ser på sofabord. :lol:  Det vi har nå, har fått en del vannskader, og er type superbillig Lack fra IKEA, og var her da vi flyttet inn, så det er modent for utskifting, men herregud da, så vanskelig det skal være å finne riktig bord. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...