Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Det var flere her som har mumlet om at de kunne tenkt seg husky, sant? 

 

En vakker  og snill husky gies bort umiddelbar henting.  

Det var flere her som har mumlet om at de kunne tenkt seg husky, sant? 

 

En vakker  og snill husky gies bort umiddelbar henting.  

Nei takk, jeg har levd med husky jeg, og har innsett mine begrensninger :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Det tok ca 10 min fra han fikk nytt halsbånd til han på mirakuløst vis hadde fått det av seg og tygd det i stykker.

Han er mer en gratis nå kjenner jeg...

 

Siden det sikkert er 2ne som kommer opp som sitert når jeg trykker send,  påpeker jeg at jeg EGENTLIG siterte Eplefe *sukk* 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Det tok ca 10 min fra han fikk nytt halsbånd til han på mirakuløst vis hadde fått det av seg og tygd det i stykker.

Han er mer en gratis nå kjenner jeg...

 

Siden det sikkert er 2ne som kommer opp som sitert når jeg trykker send,  påpeker jeg at jeg EGENTLIG siterte Eplefe *sukk* 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe dårlig stemning. Men så er jeg visst litt tjukkhuda når det gjelder sånt. Humrer av innlegg, nikker av frust-utbrudd og er glad i dere jeg. :P

Nå har jeg hatt en dobbeltime samfunnsfag av den typen der man ikke har hatt all verdens tid til forberedelser, men der man må være kreativ og skjerpa for å få til noe bra. Og når man oppdager at sånne timer ofte blir bedre enn de som er gjennomplanlagt, så virker det jo litt demoraliserende på arbeidsmoralen. Men før dere ringer til sjefen min og sladrer: Halvårsplaner og ukeplaner er i vinkel altså. :)

Og ting går veien politisk, herreminhatt så gøy det er å være politiker! Men nå er ettermiddagene hundene sine en stund framover. Malvikmarka og Midtsandtangen, here we come!

 

Jeg er helt enig med Pippin og Symra jeg altså.

 

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud, gi meg litt oppkvikkende happy støv a! Lå i senga i 4 t istad og bare stirra i taket, klarte ikke å reise meg.... Jeg blir så deppa når jeg er syk, også har jeg sikkert pms og så det blir bare enda værre :P Hjelper ikke at alle rundt meg er negative heller! Sorry for syt, måtte bare få det ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten... Tilbake på hotellet etter dag nr. 2 på kurs. Nå må jeg jobbe med alle henvendelsene jeg har fått i løpet av dagen. Men jeg har vært og handlet snacks og brus på butikken, så jeg klarer meg en stund :) Og hotellet er ganske koselig, midt i downtown Kvänum, verdens navle :P

I morgen ettermiddag er det hjem igjen, og vi skal stoppe og harryhandle på grensen :)

Savner mann og hunder, men om litt over et døgn er jeg hjemme hos dem igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som minner meg på! Jeg må poste bilde av fiskeslangeålen som vi har fått i akvariet! Dette må dere se, folkens :)

Ja ja, folkens, ikke mas sånn nå da! Her er'n! Er det ikke den rareste og kuleste skapningen? Og når den svømmer rundt så ser den ut som den bare flyr. Den roper bare frihet i bevegelsene sine. Men den har ikke noe navn. Forslag?

21460563988_4f580fbebb.jpg

21025738744_beb7ded46e.jpg

Usj så dårlige mobilbilder. Det er så vanskelig å ta fine bilder fra saltvansskar. Alt blir bare så blått og Miami Vice aktig.

 

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt veneflon på et menneske i dag :D Traff blodåra også, men så sneik den seg ut av åra, men da har jeg fått prøvd på menneske og ikke bare dukker :D Det er gøy at vi som vernepleiere også får lære det :)

Du kommer til å bli sånn gal dame som går rundt og kommenterer folks blodårer :P Velkommen i gjengen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg befinner meg midt i en skikkelig thriller i jobbsammenheng nå. Enten går det endelig min vei etter 6 år, eller så går det rett vest. Så jeg biter negler som bare det. Hvis det ordner seg, så har min kjære pappa annonsert at da må han ta seg minst en konjakk. Det tror jeg at jeg må også. Herlighet. Sjelden jeg har vært med på noe mer nervepirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså - jeg vet jo at det er sånn, jeg bare synes at det er teit at det skal være sånn liksom! Man har jo masse annet man heller vil gjøre og bruke tida si på når man skal flytte, enn å pusse opp det jæv... huset man flytter fra :lol:

Strengt tatt har jeg ikke tid til sånt i en måned med norsk vinner, kor-NM og landssamling i hundeklubben. Men, jeg har jo egentlig aldri tid, det er nå alltid noe som skjer, og om det er forskjellen på om noen legger inn bud eller ei - eller til og med forskjellen på om TO legger inn bud så det blir litt priskrig, så er det verdt pengene.

Jeg har fått drahjelp til å få løs kjøleskapet, for det satt veldig godt fast mellom vegg og benk. Sånn cirka på millimeteren. Men nå står det midt på gulvet, så da kan jeg brekke løs siste list, rive av ledning, sparkle og male to strøk, før jeg dytter kjøleskapet inn igjen. Det var så vrient å få ut at jeg vurderer å selge huset med hvitevarer :D
Men aller først skal jeg vaske med salmiakk, for det var ikke vasket der siden jeg flyttet inn i 2011... Er det en stor synd og skam? Pleier folk å dra fram kjøleskap med ujevne mellomrom for å vaske bak?

I dagens pakkeinnsats har jeg også innsett at jeg er den noe overraskede eier av hele to forklær. Begge med merkelapp og forpakning, så det er antagelig to misforståtte julegaver et år. Men de var store nok til å pakke inn kakefat, så det er jo bra de kan brukes til noe.

Glam løper rundt med hvit nesetipp etter å ha tittet litt for nøye på lista jeg maler i hagen :whistle:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Pippin og Symra jeg altså.

 

 

Det var jammen bra! :lol: 

Ja ja, folkens, ikke mas sånn nå da! Her er'n! Er det ikke den rareste og kuleste skapningen? Og når den svømmer rundt så ser den ut som den bare flyr. Den roper bare frihet i bevegelsene sine. Men den har ikke noe navn. Forslag?

21460563988_4f580fbebb.jpg

21025738744_beb7ded46e.jpg

Usj så dårlige mobilbilder. Det er så vanskelig å ta fine bilder fra saltvansskar. Alt blir bare så blått og Miami Vice aktig.

 

Kurt :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, folkens, ikke mas sånn nå da! Her er'n! Er det ikke den rareste og kuleste skapningen? Og når den svømmer rundt så ser den ut som den bare flyr. Den roper bare frihet i bevegelsene sine. Men den har ikke noe navn. Forslag?

21460563988_4f580fbebb.jpg

21025738744_beb7ded46e.jpg

Usj så dårlige mobilbilder. Det er så vanskelig å ta fine bilder fra saltvansskar. Alt blir bare så blått og Miami Vice aktig.

Dritkul !!! 

Du kommer til å bli sånn gal dame som går rundt og kommenterer folks blodårer :P Velkommen i gjengen!

:lol: Jeg er en sånn som har årer som stadig blir kommentert :lol:. Store, tydelige pop-up-årer :lol:

Har jeg spist fiskepinner og potetbåter med gulrotpuré, en dæsj remulade, rå gulrøtter, tomater og litt kålrot. Jeg føler på meg at dette er skikkelig sunt :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...