Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

For å være ekstra slem mot en som ligger nede, jeg tror goddamn skrives i ett ord. :lol:

FML.

 

Tror man kan velge selv - goddamn er et adjektiv eller adverb, mens god damn er et utrop. For eksempel "Goddamn commies" eller "God damn the commies" - jeg skal dobbeltsjekke med min engelsklærer-kollega, stand by. :aww: :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FML.

 

Tror man kan velge selv - goddamn er et adjektiv eller adverb, mens god damn er et utrop. For eksempel "Goddamn commies" eller "God damn the commies" - jeg skal dobbeltsjekke med min engelsklærer-kollega, stand by. :aww: :lol:  

 Jeg bare erter. Du er uansett norsklærer og ikke engelsklærer! 
I følge dictionary.com er goddamn er utrop også. Men ser ut som det kan skrives i to ord ja? Dagen er reddet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ping! Pseudechidna brummeri sa det i telefonen. :lol: 

Takker!
Da har jeg googlet slektningenet til Kurt. Virker som kul, men litt vanskelig fisk å ha. Får vel starte med noen litt snillere om jeg skaffer meg saltvann etter Tanganyika biotopen ;) (altså ha begge samtidig selvsagt)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg bare erter. Du er uansett norsklærer og ikke engelsklærer! I følge dictionary.com er goddamn er utrop også. Men ser ut som det kan skrives i to ord ja? Dagen er reddet! :D

Engelsklærer-kollegaen min var enig i at god damn er grammatisk fornuftig å tenke på som imperativ og utrop, mens goddamn er mer et adjektiv. :lol: Begge deler er greit - du har rett - dagen er reddet! 

 

Jeg skjønte at du bare ertet altså, men som kollegaen min også sa: "Det var jo et fantastisk utgangspunkt for en diskusjon!" :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske skuffet etter fysio timen. Følte jeg var hos psykolog, og det jeg opprinnelig skulle få hjelp med fikk jeg ikke hjelp til. Fikk noen avspenningsøvelser som gjorde at jeg fikk mer vondt de stedene jeg skulle få hjelp til å "fikse". 

Er også dritt lei av å fortelle om hele sykdomshistorien min hver gang jeg møter folk. Trodde jeg skulle slippe det nå når de hadde et team jeg skulle få hjelp av, men nei da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite håp om at lønna mi kommer inn i morgen, det hadde i grunn passet fint :D Ikke krise da, den kommer uansett på fredag :) Men forrige mnd kom den en dag før :D 

Ellers er jeg blitt tilbudt en 100% vikariatstilling på jobben, så jeg sa ja jeg :D :D Det er ikke bare, bare å få 100% i jobben min, så jeg sier meg fornøyd jeg :D Derfor hadde det vært greit med lønn i morgen, så jeg kan feire litt med kjæresten min i helgen :banana:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt ensom på nye sonen jeg , har visst ingenting fornuftig eller spennende å fortelle :cry: 

På samme måte som minst 90% av oss andre :lol:

Har Yasmine hatt sin første økt med kjettingtrekk... den dama skylder muskler liksom, så nå må vi bare ta tak i det. Jeg var helt sikker på at hun kom til å bli redd for dette spetaklet som hang bak - men neida, det enset hun ikke i det hele tatt, men det var visst veldig tungt å komme i gang, så da stod hun på to bein og hoppet framover for å "ta løs" :lol:. Hun fikk bare et par små runder ute på jordet da, kan jo ikke starte alt for tøft heller liksom. Etterpå fikk hun en sykkeltur. Og mens Yasmine trakk kjetting, drev Willy på med sitt - og endte opp i ett eller annet buskas som slapp ALLE frøene sine i pelsen hans... så nå har jeg noen timer pelsstell foran meg :frantics:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også norsklærer, uten at jeg løper rundt og pirker på alle, @Tinkie :P

Nå har jeg bare pirket to ganger, da. :aww: Og den ene gangen var det en som stort sett skriver riktig, som skrev kjørt istedenfor skjørt, du må skjønne at jeg måtte si noe der :lol: Og den andre var jo en som snakket om rettskriving, og daaa... :aww: 

Jeg tror problemet er at jeg ikke kan rette så mye på elevene mine som jeg gjerne skulle, for da dreper jeg skrivelysten deres, så da får jeg heller rette her på Sonen hvor jeg ikke har ansvar for resten av livene til deltakerne :aww::lol::lol: 

 

Edit: Og så tror jeg rett og slett at jeg kanskje er litt mer irriterende enn deg :ustol:  For jeg klarer bare ikke la være! :lol:  

Endret av Tinkie
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som minst 90% av oss andre :lol:

Har Yasmine hatt sin første økt med kjettingtrekk... den dama skylder muskler liksom, så nå må vi bare ta tak i det. Jeg var helt sikker på at hun kom til å bli redd for dette spetaklet som hang bak - men neida, det enset hun ikke i det hele tatt, men det var visst veldig tungt å komme i gang, så da stod hun på to bein og hoppet framover for å "ta løs" :lol:. Hun fikk bare et par små runder ute på jordet da, kan jo ikke starte alt for tøft heller liksom. Etterpå fikk hun en sykkeltur. Og mens Yasmine trakk kjetting, drev Willy på med sitt - og endte opp i ett eller annet buskas som slapp ALLE frøene sine i pelsen hans... så nå har jeg noen timer pelsstell foran meg :frantics:

phøh dere er mye mer spennende enn meg!  Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk visst helt tom for energi, og jeg spiste antagelig for sent. Kanskje litt sofatjeneste gjør at jeg orker noe etterpå. Det kommer en megler i morgen formiddag, så det burde se bedre ut her. På den annen side - jeg pakker og pusser opp, hvor strøkent kan det se ut? Megler kommer jo for å si noe om hva de kan gjøre for meg, ikke for å sette takst og ta bilder.

Jeg støvsuger i morgen etter at hundene er satt i bilen, for to av dem røyter, så det er bare tidsfordriv å gjøre i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o men da kan jeg ikke lengre stå på jordet ved farmor og farfar å se på toget:icon_cry: :P Fine toget som jeg er vokst opp med :ahappy: 

Jammen da har du fri tilgang til stranda i stedet, uten farlig overgang. Og tenk deg den sykkelveien da, der jernbanen er nå. Men dette blir jo ikke før jul, for å si det på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg vil er å sove! Men det går dårlig når jeg må jobbe inatt :P Kun 2 nattevakter igjen da så er det høstferie en uke, så jeg skal jo strengt tatt ikke sutre! :D Det hjalp med en liten luftetur da, eneste kriteriene mine var at jeg ikke skulle gå oppover og jeg skulle ikke bli blaut på beina, begge de to utgikk og vi fikk en veldig fin tur off road der jentene løp løse og Trym vasa i fleksi :D  Full tank på Pajeroen og alt er handlet inn til hyttetur, nuh gleder jeg meg!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt ensom på nye sonen jeg , har visst ingenting fornuftig eller spennende å fortelle :cry: 

 

 

Men vi liker deg alikevel! :flowers: 

Vi har alle våre ups and downs. 

....har jeg vært ute å jogget for 2. gang denne uken. Og det er bare onsdag! :D *følesegflink*

Endret av mokken
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...