Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Jeg vet ikke hva jeg gjør, men jeg ender alltid opp med slike badeglade hunder. :P Stort sett blir det mest vassing før de blir litt eldre og våger å svømme, men Fetter svømmer som bare det allerede han.

Våt og fornøyd hund:

image.jpg1_zpsb0ahms96.jpg

:ahappy:

Er det der en schaefer? Isåfall den fineste jeg har sett noen gang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og slåss med både surfacen og laptopen for å prøve å få filene fra dåpen til C til @SiriEveline nå - burde kanskje ha satt i gang før jeg sovnet på sofaen i stad, ja... :lol:

Men nå går det! Bare synd jeg ikke liker (les: klarer, host) å piratkopiere store programmer og derfor har CS5 på laptopen, men ikke på surfacen der jeg vil redigere :lol: Her har jeg bare CS2, og da vil jeg strengt tatt heller sitte på en litt eldre laptop :teehe:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyklippet bamsefar med skitne labber etter tur i fjæra:

63bd3c0b-1f52-41c0-bc97-dc00bb5c6bdb.jpg

(Edit: Ikke helt ferdig med snutepartiet ser jeg).

Han er så fantastisk søt! :wub: syns ikke det er så mye wheatens å se, men man skulle jo tro det er en rase som kunne passe ganske mange? Min favoritt-terrier i alle fall, uten at jeg kan noe om dem :P

Har funnet to flått på ziva de to siste ukene...liker ikke, selv om det er de eneste hun har hatt denne sommeren. Syns det kan komme ei frostnatt så udyrene kreperer, men det er det vel litt tidlig å håpe på :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så fantastisk søt! :wub: syns ikke det er så mye wheatens å se, men man skulle jo tro det er en rase som kunne passe ganske mange? Min favoritt-terrier i alle fall, uten at jeg kan noe om dem :P

Har funnet to flått på ziva de to siste ukene...liker ikke, selv om det er de eneste hun har hatt denne sommeren. Syns det kan komme ei frostnatt så udyrene kreperer, men det er det vel litt tidlig å håpe på :P

Takk! Jeg synes også det er rart at det ikke er flere wheatenterriere rundt omkring, det sies at det er den terrieren med mildest gemytt (det har visst ingen fortalt Pippin da). Det er vel pelsstellet som skremmer folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist et par pizzastykker, i håp om at jeg beholder dem. Jeg har slitt med å holde på maten i dag. Trolig en allergisk reaksjon på noe jeg fikk i meg. Kanskje den femte drinken, eller den lille flaska med champagne? Eller vaktler, jeg har aldri spist det før, så det kan jo hende jeg er allergisk. Jupp, det er nok vaktelen.

Men det var et helt perfekt bryllup, så da kan en tåle en laber søndag. Sangene gikk nesten perfekt, men det er vel lov at generalprøven går hakket bedre enn selve vielsen når en blir så rørt og full av følelser. Talen min ble tatt godt imot. Alle talene var fine. Maten var kjempegod. Jeg danset macarena i bunad med bruden. Første gjest dro halv ett, og det var min 74 år gamle tante. En fantastisk dag, som ble avsluttet med feiringen av brudeparets datter som fyller tre år i dag på hotellet, før alle dro hvert til sitt.

Jeg tror den pizzaen vil ut igjen, jeg...

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en vakker whippet!

Hun var det ja :) hun var mitt store håp..

Heldigvis har jeg ei like fin tøtte her hjemme nå som skal fylle skoene hennes :)

Bilder ligger ute på www.kennel-Meanwhile.com hvis du er interessert :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 t ca til vi er hjemme *gjesp* Vi har hatt en kjempefin helg i Trondheim da! Ikke noe er så koselig som å rusle rundt i Trondheim sentrum kl 6 på morran, elsker stillheten som er da! :) Skryter av resultata her og jeg, 2× BIR og 2×BIG 2 på Tuva :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå sliten. Tar på å dra med seg begge ungene på utstilling alene gitt... Og jeg ble så overasket! Lille valpis som kom for bare noen dager siden ble faktisk BIR og BIS2 idag. Ikke verst for ei som inntil torsdagen aldri hadde på sitt 6 mnd gammel liv vært utenfor kennelen :lol: Men hun var flink og utadvendt idag så det var koselig. post-13427-1440966124,6454_thumb.jpg

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå sliten. Tar på å dra med seg begge ungene på utstilling alene gitt... Og jeg ble så overasket! Lille valpis som kom for bare noen dager siden ble faktisk BIR og BIS2 idag. Ikke verst for ei som inntil torsdagen aldri hadde på sitt 6 mnd gammel liv vært utenfor kennelen :lol: Men hun var flink og utadvendt idag så det var koselig. 20150830_155231.jpg

Gratulerer :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ser den jeg og :o

Det er som en bilulykke, jeg klarer ikke å ikke se på :o

Edit: også hadde han mulighet til å få den fjernet for 4 år siden, men ville ikke fordi han da måtte tisse med slange... Vet ikke helt jeg, men hadde nlk valgt slange i stedet for å ha giga pung..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...