Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Det er jo honningen som er trikset da, ikke teen, så du kan jo like gjerne drikke varmt van (eller melk) med honning (og evt ingefær/sitron), eller bare spise en skje med honning :)

Så loff med honning er like greit? For det klarer jeg :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

3,5 timers fjelltur med venninne, og skyping med kjærestemannen unnagjort. Nå; husarbeid og dusj, så infomøte for ølfestivalen neste helg! Jobber frivillig på fredag mot gratis inngang, bonger, middag og fest på lørdag. Fin deal, det! Eksen turer fjotten på fredag, og min kjære mor stiller opp på lørdag :)

Litt "dårlige nyheter" (for å være veldig egoistisk); fått beskjed om at kjæresten til eksen er preggers. Gratulerte de hjertelig, men innså plutselig at det jo sikkert vil si at jeg om et halvt års tid ikke lenger kan regne med at eksen kan hjelpe meg med fjotten mer... Har jo tenkt at den dagen en gang vil komme; er jo tross alt en fire års tid siden det ble slutt og har jo vært heldig mtp at han bor i nærheten og er så grei og hjelper til mye, men har ikke noen backup plan... Blir ikke lett å bli "alene" med fjotten og en såpass tidkrevende og ustabil (mtp arbeidstider/mengde) jobb :/

Oooh, jeg og skal på ølfestivalen :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill sambo lagde deilig middag til meg. Som gikk rett i do :P

Lei av omgangssyke allerede kjenner jeg.

Får håpe den er kortvarig. Jeg har altfor mye jeg MÅ i morgen..

Karantene på 48 timer etter siste oppkast, så tingene dine utgår vel i morgen uansett :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Dette er en selvfølge for mange,men jeg elsker at jeg kan krølle meg sammen i sofaen,og holde rundt Timmy. Istedenfor å glefse etter meg,legger han hodet på armen min,og sovner. Jeg elsker den lille tassen.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå prøver jeg å motivere meg til å skrive ferdig og sende inn en jobbsøknad, var ikke så enkelt når formen er heller dårlig og jeg er stuptrøtt. Tror ikke jeg får den heller, men øker jo sjansen noe med å sende inn søknaden i alle fall. :P

Hadde det enda bare vært teksten, men hele CV-en må jo legges inn manuelt. *hater online jobbsøkerbaser som ikke lagrer informasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har två plommonträd i trädgården, de har sedan jag flyttade in för 4 år sedan aldrig riktigt producerat något att skryta av, förrns i år, då de satte så mycket plommon att det ena trädet gick av...
Plommonen är inget vidare goda, de är ganska smaklösa. De hade säkert gått fint att göra sylt av om man har sådana talanger men det har inte jag. Så de har bara fått sitta där på träden, nu mognar de och faller av, i drivor.
Hundarna rör dem inte tack och lov så de har bara fått ligga där, jag har liksom tänkt att naturen har sin gång och de kommer ruttna bort ner i gräsmattan...
Men vet ni, det gör de inte för vi har fått de vackraste av städare på besök, amiralfjärilar, hela trädgården har myllrat av dem idag.
Jag gick ut för att se på dem, och blev sittande säkert en timme. Helt fantastiskt!

post-13544-0-42561400-1441042942_thumb.j

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme hunden har spist 3 plommestener. Håper de kommer ut av seg selv!

Det fikk meg til å huske yndlingsvitsen til faren min. Husker ikke ordrett, men den handlet om en ape som spiste en plomme og fikk store problemer fordi plommesteinen var for stor til å komme ut. Den måtte opereres. Neste gang apen skulle spise plommer tok den ut steinen, sjekket at den var liten nok til å komme ut gjennom stumpen, puttet steinen tilbake i plommen og spiste hele greia. Og så lo faren min, hver gang han fortalte den.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt vill og gal i dag: har søkt om studierett på universitetet. Satser på at det går igjennom før fristen til å melde seg opp til eksamen går ut :P Men jeg tror det blir gøy! Litt skummelt samtidig: har jeg egentlig kapasitet til dette..? Men det går nok. Det skal gå. :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, jeg og skal på ølfestivalen :ahappy:

Jeg gruegleder meg til fredag! Vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal gjøre enda, annet enn at jeg skal være bryggerivert, som vist er den kjekkeste jobben, og en forutsetning for at jeg skulle være med som frivillig :P Finfin omvisning på festningen i kveldssol, og gratis øl etterpå :D

Og vi trenger fler frivillige!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah imponerer meg skikkelig at to dager etter at jeg snakket med svigerfar om at det var upraktisk å sette tass ut når lille skal sove, fordi han bjeffer rett inn vinduet hennes, så står tass ute. :gaah: Heldigvis sover hun gjennom det, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruegleder meg til fredag! Vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal gjøre enda, annet enn at jeg skal være bryggerivert, som vist er den kjekkeste jobben, og en forutsetning for at jeg skulle være med som frivillig :P Finfin omvisning på festningen i kveldssol, og gratis øl etterpå :D

Og vi trenger fler frivillige!

Jeg skal bli full og fin, så tror ikke jeg skal melde meg som noe frivillig noen plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...