Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Følelsen når du hører Bugen vrinsker hysterisk, løper ut og finner den forfangne ponnien på grønt jorde... ****! Hun har ikke vært der lenge, krysser fingrene for at det går bra.. Husarrest noen dager til grinda de har drept er fikset og jeg er sikker på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å gå figurantkurs! Men uten å kjøre bil selv så blir vel det litt håpløst, og lite ettertraktet figurant :(

Vi vil ha deg! Henter deg på toget når vi skal ha kurs og test :)

Alt øyebrynssnakket har gjort at jeg nå har lyst til å fjerne mine helt. Jeg har dritfine øyebryn, altså, men har alltid hatt lyst til å prøve å bare IKKE ha det en stund, og nå tror jeg jeg skal. :D

Det bør du ikke gjøre fordi håret kan endre seg og brynene er ikke nødt å bli normale igjen..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du ikke gjøre fordi håret kan endre seg og brynene er ikke nødt å bli normale igjen..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Altså, jeg er ganske sikker på at det er en myte. Har fjernet hår overalt ellers utenom akkurat brynene og det har ikke endret tekstur. Inkludert håret på hodet, og hårene utenfor der brynene er.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er ganske sikker på at det er en myte. Har fjernet hår overalt ellers utenom akkurat brynene og det har ikke endret tekstur. Inkludert håret på hodet, og hårene utenfor der brynene er.

Det er forskjell på hår.

De vokser ikke ut igjen fort og jevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på hår.

De vokser ikke ut igjen fort og jevnt.

Jeg... Jeg vet? Jeg har bleket øyebrynene, så jeg vet hvordan de gror, jeg har fjernet øyebrynshår, bare ikke hele. Jeg har fjernet hår under armer, på hodet, og på et tidspunkt nappet jeg ut alle øyevippene mine fordi jeg under et angstanfall ble overbevist om at det levde noe i dem. Det er bare hår.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg er ganske sikker på at det er en myte. Har fjernet hår overalt ellers utenom akkurat brynene og det har ikke endret tekstur. Inkludert håret på hodet, og hårene utenfor der brynene er.

Mye mulig.. Men jeg ser forskjell på hårene mine som er nappet og ikke nappet osv..

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner Thorvalds valpeoppdragerevner... Når valpen bjeffer på Thorvald holder det at han løfter leppa og ser streng ut, så gir faktisk valpen seg med å mase på ham. På meg derimot er valpen utrettelig :| Endelig slokna han nå da :teehe:

Ikke at jeg hadde lyst på valp fra før av, men å passe valp med mye lyd er en virkelig bra vaksine!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ha deg! Henter deg på toget når vi skal ha kurs og test :)

Det bør du ikke gjøre fordi håret kan endre seg og brynene er ikke nødt å bli normale igjen..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Deal!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten etter kursdag. Dagen ble brått litt lengre når bremsene på bilen begynte å protestere... Heldigvis skjedde det rett ved "verkstedet mitt" så fikk parkert bilen der, og samlet sammen nødvendige ting jeg måtte ha med meg. Fikk heldigvis skyss hjem så jeg slapp å gå.

Ellers var det en interessant gjeng på kurs i dag, fikk en hel del å bryne meg på. Men regner med at når observatøren glemte å gå hjem til lunsj for å gjøre regnskap så var det litt greit opplegg ihvertfall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toddyen er god og sliten etter 2 timer i skogen. Han trakk godt hele tiden.

Jeg har lagt meg på sofaen igjen med god samvittighet etter å ha hengt opp dagens siste klesvask.

I morgen er det fotballcup med jobben.

Siden jeg er på laget "alle" skal gruse , er det greit at jeg må ha med Toddy.

En stor andel av motstanderne er nye landsmenn , og jeg har truet med at den som ødelegger beina mine må gå tur med bikkja mi til jeg er frisk.

Ingen kommer til å nærme seg meg :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fytti smalt tå på tur ut av barnerommet, DA er det vanskelig å ikke hyle høyt, og dermed vekke barnet. Slo samme tåa da vi var på sørlandet, den har ikke helt blitt seg selv igjen enda, og nå tar det vel enda lenger tid.

Jeg må lære meg å se hvor jeg setter beina. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...