Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Det er som en bilulykke, jeg klarer ikke å ikke se på :o

No shit! Stakkars stakkars mann. :o

Uh håper den stigende formen holder seg i morgen og. ibux funka ikke noe særlig på febern, men paracet og ibux sammen tok den, så da kokte jeg noen timer, i grunnen en behangelig avveksling fra å fryse så jeg rista i mange timer, nå har jeg normal temp kjennes det ut som. Vær så snill og si at jeg er over det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Hjemme igjen etter en super helg i Sverige på rasespesial :D.

Yasmine var flink liten pike og løp så fint inn til klasseseier i unghundklassen - og ble til slutt 3. beste tispe, slått av to svært vakre champions :). Også Willy da - han dro like gjerne med seg "heila driden" og ble BIR :D. Det er artig å stille en hund som bare flyter avgårde i ringen :). Er litt stolt av hundene mine, jeg :). Og en oppdretter vil låne Yasmine å ha kull på henne (det kommer selvsagt ikke på tale), og jeg kunne sikkert solgt 10-12 valper allerede etter henne. Folk er lettlurte altså - og lar seg blende av vakker pels *ler*.

11953255_10206256532366031_7041929783919

11902440_10206257102060273_5548867159225

  • Like 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis @Siri !

Jeg har forresten gjort min plikt i dag ang rekruttering av briardutstiller! Datra til han du vet oppi bygda her, var med meg på utstilling i dag og fikk virkelig blod på tann.. Så nå var vist planene klare! :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag! Men fin da. Vært og sett på et par hytter. Men vi ville ikke ha noen av dem. Ene var fin nok, men lå litt kjedelig til. Den andre var litt for kronglete å komme frem til. Må jo stemme helt, og det er liksom ikke om å gjøre for familien å ha hytte heller, det er bare hvis den rette dukker opp.

Men fikk oss et par fine småturer da. Casper var storfornøyd med å få se sau, men var liksom ikke så spennende lenger når han kom nærme nok, da ble de luft... weirdo. Han fikk løpe endel løs, og var glad for det, ikke blitt mye av det i sommer.

Saufie med et fårete smil

post-3921-0-98021800-1440969270_thumb.jp

post-3921-0-37774100-1440969469_thumb.jp

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært flink kasserer så nå er alt så oppdatert som det kan bli. Fått sendt ut purring på de billagene som mangler og ellers så har printeren fått kjørt seg. Kjøpe mer blekk i morgen ja :)

Rydde litt, også prøve sove uten mareritt for hva verkstedfolkene kommer til å si om bilen i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er mye flinkere enn meg til å komme seg i seng til riktig tid. Fem over ni reiste han seg fra stueteppet med tidenes sovesveis, kasta et blikk på oss og gikk ned trappa og la seg på soverommet. Så søt! <3 Nå sover han til vi står opp også, og det er så deilig! Borte er babyvalpen som skulle ut og tisse i sekstida og holde show akkurat lenge nok til at man selv ga opp tanken på mer søvn...

Interstellar er verdt å legge seg sent for. Oh my, like bra som da den gikk på kino!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt i sjokk.

Gikk morgentur med halsbånd og vanlig bånd i dag og hundene gikk nesten pent :|

Litt usikker på om det er fordi de var grisetrøtte ( begge måtte omtrent heises opp etter halsbåndet for å få de til å reise seg... ) eller fordi de rett og slett har begynt å skjønne greia med halsbånd Vs trekksele.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg et lite sjokk i kveld, Gjensidige tar nesten tusen kroner mer i året for å forsikre sorte dverger i forhold til hvite :blink: De har samme rasenummer, krysspares i flere land, og sykdomsbildet er likt. Jepp, jeg skal kontakte Gjensidige om dette ja...

Gjensidige tar 1000kr i forskjell på Talli og Similis også. Samme rase, men en er satt som brukshund og en som avlshund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av våre faste besøkende viste seg i går men utpå ettermiddagen satt denne på berget i "fjellhagen" og voktet oss før den labbet videre. Ingen jeg kjenner heromkring har en slik katt så hvor den kom fra vet kanskje Vårherre :)

11882323_10153431167750860_2914627302416

Men idag tidlig sto denne krabaten og forsynte seg grov av nypene på rosebuskene og de modne bærene på aroniaen :) Små gleder på "bøgda"

11224542_10153432357760860_3711221985130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg det er teit med busser. Pga det rekker jeg ikke en barnehage jobb halv 9, og får derfor ikke jobbet. Selvom det i utgangspunktet ikke hadde tatt lenger tid en maks 10 min å kjøre, vil det ta meg nesten 50 min å ta buss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis @Siri !

Jeg har forresten gjort min plikt i dag ang rekruttering av briardutstiller! Datra til han du vet oppi bygda her, var med meg på utstilling i dag og fikk virkelig blod på tann.. Så nå var vist planene klare! :P

Yeyyyy! Vi liker slik rekruttering :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønn inn på konto, og dette blir en veeldig sparsommelig måned ser jeg. Kan glemme å genteste ziva enda i alle fall :( Trodde da jeg hadde jobbet mer enn som så, men tydeligvis ikke. Nedtur. Jaja, får i det minste betalt de faste utgiftene, så får jeg se hva jeg sitter igjen med etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gravemaskin og en lastebil pluss noen kæll som jobber rett utenfor her. En smule utfordrende å få guttene til å sitte i stolene sine og spise frokosten sin da ja. Må stå oppå bordet og følge med, må vite.

Kjenner til situasjonen?
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...