Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Dette er min første tispe noensinne, og jeg synes det er litt skummelt. :P

Fjerde collie, da.

Jeg er egentlig ikke tispemenneske, men planen var tispe pga Nico.

Veldig fornøyd med at det ble hannhund siden vi har mer enn villig hundepass til Toddy under løpetiden :)

Jeg synes gutta er greiere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Jeg virkelig hater å være alene. Har vært alt for mye alene, og får vondt i magen av å måtte være alene mer enn 8-9timer. Seperasjonsangst eller :P

Passer meg svært dårlig at typen må jobbe hele dagen (og kanskje i morgen), og at mamma og de er på hytten.

Orker ikke ta kontakt med venner heller, for jeg er ikke i form til å "underholde". Vil bare ligge på sofaen og vite at jeg har noen å snakke med og få en klem av hvis jeg trenger og ønsker det.

Er det jeg hater aller mest med livet mitt. At jeg er så mye alene...

Litt trøst i at valpen helst vil ligge oppå meg hele tiden <3

I sånne perioder er det såå godt å ha noen knippe gode venner man bare kan ligge i hver sin enda av sofaen med også se på tv, film eller bare småprate litt innimellom! Sånne venner er gull verdt :heart:

Nei, sant. Foreslo at jeg kunne gå på butikken etter biola og ostepop, og han sa "skal jeg være alene med valpen MENS jeg lager middag?!"

Hehe! Søteste reaksjonen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toddy er jo bare knallsøt da, @Mud! Setter litt i gang drømmen om husky når du poster bilder av ham. Hun er herlig, tisset ikke inne i natt en gang. :D

Ikke så rart når Mr. Eple tar henne med ut annenhver time :lol: Stakkars, han kommer til å være utslitt innen uken er over! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da har man endelig fått hjemkomstdato fra kjærestemannen på reise. Han begynte å fabulere om å ikke komme hjem før slutten av oktober, men når jeg sa at jeg nok ikke har mulighet til å komme på besøk i det hele tatt den perioden pga travelt på jobb (han hadde visst sett for seg i hvert fall to besøk, han), så bestemte han seg for å komme hjem om en uke.

Kanskje han blir vekke igjen i oktober, men da får jeg i hvert fall hatt han hjemme noen uker i mellom. Er ikke laget for avstandsforhold jeg!

AN lager mamma bringebærpai :) Og vi kom oss gjennom søndagstur uten å bli våte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stella syns det er helt forferdelig å ikke få hilse på hverken hunder eller mennesker så lenge hun bjeffer og maser. Mishandling er det, tenk. Hun har ikke helt koblet det at hun får hilse hvis hun er rolig, så da bråker man og høres aggressiv ut så ingen tør å hilse om de hadde fått lov :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det hadde skjedd om jeg hadde gleda meg og jeg :lol:

Pff, det vet du ikke :P

Er det lov å være imponert når folk debuterer i spor klasse D med 643,5 av 650 mulige poeng (altså to øvelser med 9,5p)? Steike! :o

Nei, det hadde jo ikke vært verken typisk norsk eller typisk hundefolk :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...