Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Pippin ligger bak ryggen min i sofaen og henter hånda mi hver gang jeg drar den til meg. Han skal kløs på brystet nemlig. 

 

Men nå tror jeg faktisk vi går og legger oss.

Det skal jeg også nå.. Skal levere i barnehagen kl 7 i morgen og vi har noe trass for tiden.. Så redd for at morgendagen blir hard for mamman :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt vill og gal i dag: har søkt om studierett på universitetet. Satser på at det går igjennom før fristen til å melde seg opp til eksamen går ut :P Men jeg tror det blir gøy! Litt skummelt samtidig: har jeg egentlig kapasitet til dette..? Men det går nok. Det skal gå. :)

Way to go! :D Tenk så spennende det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største ulempen med å bo sånn som jeg gjør i forhold til skolen, er når det er foreldremøte... Når jeg er ferdig klokka 2, og det er foreldremøte klokka 6, så er det veldig lite vits i å dra hjem for så å dra tilbake. Og over 12 timers arbeidsdag er faktisk ganske slitsomt. :ermm: Men på den lyse siden syntes alle kollegene mine jeg var kjempeflink da, og at det var umulig å se at jeg faktisk aldri har vært med på et foreldremøte i hele mitt liv før. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er tydeligvis ikke mine dager for tiden. Forrige mandag brakk Calle en tå. I dag flenget Mocca opp huden 15 x 7 cm under brystkassen og flerret en muskel på langs. Godt jeg hadde skjorte med lange armer, den ble til bandasje for flappen som hang og slang under der mens det silblødde. Og jeg, joda, jeg vandret tilbake til bilen i bare BH'n......

Det ble 21 sting på utsiden, innsiden aner jeg ikke, men de sydde en hel haug der også. Men hell i uhell, et par cm til siden eller opp, da hadde hva-det-nå-var-som-traff-henne antakelig truffet indre organer.

Dakkar prinsessen min, har vondt hun :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er tydeligvis ikke mine dager for tiden. Forrige mandag brakk Calle en tå. I dag flenget Mocca opp huden 15 x 7 cm under brystkassen og flerret en muskel på langs. Godt jeg hadde skjorte med lange armer, den ble til bandasje for flappen som hang og slang under der mens det silblødde. Og jeg, joda, jeg vandret tilbake til bilen i bare BH'n...

Det ble 21 sting på utsiden, innsiden aner jeg ikke, men de sydde en hel haug der også. Men hell i uhell, et par cm til siden eller opp, da hadde hva-det-nå-var-som-traff-henne antakelig truffet indre organer.

Dakkar prinsessen min, har vondt hun :(

:hug: Masse god bedring til Moccamonster! Slutt å gå tur på mandager... (eller, kanskje bedre at det skjer på mandager enn fredagskveld med tanke på lommebok?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er mulig å bli så gjennomført dårlig av bittelitt feber. Fore, lufte og legge seg mens piller virker...

I hear you... Det er faktisk helt grusomt!

Mandager er tydeligvis ikke mine dager for tiden. Forrige mandag brakk Calle en tå. I dag flenget Mocca opp huden 15 x 7 cm under brystkassen og flerret en muskel på langs. Godt jeg hadde skjorte med lange armer, den ble til bandasje for flappen som hang og slang under der mens det silblødde. Og jeg, joda, jeg vandret tilbake til bilen i bare BH'n...

Det ble 21 sting på utsiden, innsiden aner jeg ikke, men de sydde en hel haug der også. Men hell i uhell, et par cm til siden eller opp, da hadde hva-det-nå-var-som-traff-henne antakelig truffet indre organer.

Dakkar prinsessen min, har vondt hun :(

Grøss, så forferdelig! Masse god bedring til Mocca!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hear you... Det er faktisk helt grusomt!

Man ble ikke SÅ dårlig av litt feber som barn, jeg har ikke fortrengt det? Fader altså... Spist piller for halsen i dag, så er vel derfor den ikke kom før nå. Pakket meg inn i ullteppe og har fleecejakke (som stinker fjøs) på meg, stod en evighet med hendene i varmt vann i stad, jeg fryser så sykt, men resulterte bare i begynnende forbrenning på hendene og jeg var fremdeles like kald på resten av kroppen :lol:

Bør egentlig ikke klage da, for formen i dag har vært 100 ganger bedre enn i går, men nå er den faktisk like ille. Ikke så enkelt å bare legge seg på sofaen og sløve med en 2åring som er for syk til barnehage men for frisk til å ligge stille (heldigvis).

(og for de som lurer på om barnet ikke har en pappa som kan hjelpe til, jo hun har det, men han er ikke særlig mye friskere enn meg, og har fjøs *2 pr dag (jeg får nemlig ikke vært skikkelig standinbonde når barnet er hjemme) + jobb. Så når han er inne et par timer så kan jeg faktisk ikke lempe barnet på han og gå og legge meg. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er tydeligvis ikke mine dager for tiden. Forrige mandag brakk Calle en tå. I dag flenget Mocca opp huden 15 x 7 cm under brystkassen og flerret en muskel på langs. Godt jeg hadde skjorte med lange armer, den ble til bandasje for flappen som hang og slang under der mens det silblødde. Og jeg, joda, jeg vandret tilbake til bilen i bare BH'n...

Det ble 21 sting på utsiden, innsiden aner jeg ikke, men de sydde en hel haug der også. Men hell i uhell, et par cm til siden eller opp, da hadde hva-det-nå-var-som-traff-henne antakelig truffet indre organer.

Dakkar prinsessen min, har vondt hun :(

Stakkars! God bedring :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er tydeligvis ikke mine dager for tiden. Forrige mandag brakk Calle en tå. I dag flenget Mocca opp huden 15 x 7 cm under brystkassen og flerret en muskel på langs. Godt jeg hadde skjorte med lange armer, den ble til bandasje for flappen som hang og slang under der mens det silblødde. Og jeg, joda, jeg vandret tilbake til bilen i bare BH'n...

Det ble 21 sting på utsiden, innsiden aner jeg ikke, men de sydde en hel haug der også. Men hell i uhell, et par cm til siden eller opp, da hadde hva-det-nå-var-som-traff-henne antakelig truffet indre organer.

Dakkar prinsessen min, har vondt hun :(

Uffameg! God bedring til prinsessen!!

Og hva gjør man ikke for disse vakre skapningene, en tur i BH'en.. ja de er nå verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager er tydeligvis ikke mine dager for tiden. Forrige mandag brakk Calle en tå. I dag flenget Mocca opp huden 15 x 7 cm under brystkassen og flerret en muskel på langs. Godt jeg hadde skjorte med lange armer, den ble til bandasje for flappen som hang og slang under der mens det silblødde. Og jeg, joda, jeg vandret tilbake til bilen i bare BH'n...

Det ble 21 sting på utsiden, innsiden aner jeg ikke, men de sydde en hel haug der også. Men hell i uhell, et par cm til siden eller opp, da hadde hva-det-nå-var-som-traff-henne antakelig truffet indre organer.

Dakkar prinsessen min, har vondt hun :(

Stakkars prinsessen :hug:

---

Denne kvelden skulle jeg bare ligge på sofaen og lese, i stedet ble jeg sittende på facebook og diskutere hanner og avlsplaner med oppdretteren til Malin og Leah. Jeg tror vi har en plan, så da må jeg finne en forvert :P Noen som vil ha en sort puddel som trenger å børstes flere ganger i uka til den har tatt minst 2 excellent? Som bor i nærheten av @Belgerpia eller meg? Ikke? Hmm :P

Irriterende nok så var selvsagt en av hannene jeg fant i dag kastrert. Sånt gjør meg bitter og inneslutta :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt ekstra glad i Keo :wub:

Han har vært inne i en dårlig periode for tiden, og jeg regelrett grua meg til å starte kurs i dag. Men gudameg, den hunden vet å slå til når jeg trenger det! Han var nesten litt fantastisk, ingen trøbbel what so ever, veldig stolt eier :wub:

Kanskje der er håp likevell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi @Martine : det spørs da veldig hva man jobber med.

Hadde jeg jobbet i barnehage e.l hadde jeg vurdert å være lengre hjemme, men det er liksom ikke umulig å ikke smitte folk om man har kontorjobb feks :)

Det er ikke like stort smittepress i alle yrker.

Spydd 3 ganger i natt, helt utrolig godt gjort egentlig. Jeg har jo ikke beholdt noe på snart et døgn.

Men sa blir jeg hjemme, for jeg tør ikke spise og begynner å bli småslapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN sitter jeg og drikker kakao og venter på at klokka skal bli 10, da går toget inn til storbyen (jupp, jeg bor på landet :P ). 9 mnd kontroll i dag, det er litt spenning i det selv om jeg ikke tror de fant noe nå heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi @Martine : det spørs da veldig hva man jobber med.

Hadde jeg jobbet i barnehage e.l hadde jeg vurdert å være lengre hjemme, men det er liksom ikke umulig å ikke smitte folk om man har kontorjobb feks :)

Det er ikke like stort smittepress i alle yrker.

Spydd 3 ganger i natt, helt utrolig godt gjort egentlig. Jeg har jo ikke beholdt noe på snart et døgn.

Men sa blir jeg hjemme, for jeg tør ikke spise og begynner å bli småslapp.

Så lenge du ikke er alene hele dagen uten å være borti noe som kollegaer/andre tar på så er du nok fortsatt ganske smittsom. God bedring :)

Ene stedet jeg var i praksis (sykehjem) ringte en av de andre studentene inn fordi hun hadde kastet opp masse dagen før. De spurte når sist runde med oppkast var, og siden det var lenger enn 12 timer siden så mente de at hun måtte komme. Hun gjorde det heldigvis ikke. Det er ille.. Man vil ikke ha omgangssyken på sykehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...