Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Leverte voffsen på vet.høyskolen i dag morges, de vil beholde han over natten for å ta CT i morgen tidlig. Kjenner det river litt i hjertet å etterlate han der, men han har det sikkert topp, ikkesant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte voffsen på vet.høyskolen i dag morges, de vil beholde han over natten for å ta CT i morgen tidlig. Kjenner det river litt i hjertet å etterlate han der, men han har det sikkert topp, ikkesant?

Helt sikkert! Men skjønner at det ikke er noe moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hundene fortsetter å være søt.. Linni kom inn med en stor kvist/ liten gren til meg og la i gjestesenga.. Akkurat det jeg ønsket meg!

Hvorfor er det ingen som har oppdratt hundene mine?!

Ellers har jeg vært litt bitch i dag.. Sendte ei melding til ei som har søstra til Linni og fortalt at de var enda alt for ung å avle på.. Søstra til Linni har nemlig et valpekull på 4-5 uker nå.. Blanding mellom whippet og italiener.. Imponerende! :getlost:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er ingen som har oppdratt mine heller *snufs*

Er ikke Linni som valp å regne? Er ikke hun på alderen til Nico?

Jeg kom plutselig på den glimrende ideen at et varmt bad hjelper mot både stølhet og magesmerter! Kjempelurt!

Men det hjalp ikke mot kvalme gitt :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som har oppdratt mine heller *snufs* Er ikke Linni som valp å regne? Er ikke hun på alderen til Nico? Jeg kom plutselig på den glimrende ideen at et varmt bad hjelper mot både stølhet og magesmerter! Kjempelurt! Men det hjalp ikke mot kvalme gitt :( :(
Linni er vel straks 18 Mnd i fysisk alder.. Psykisk er hun ca 5mnd :lol: Edit: kan jo hende søstra er mer moden da.. For Linni har ikke engang fått sin første løpetid.. Det må søstra tydeligvis hatt :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni er vel straks 18 Mnd i fysisk alder.. Psykisk er hun ca 5mnd :lol: Edit: kan jo hende søstra er mer moden da.. For Linni har ikke engang fått sin første løpetid.. Det må søstra tydeligvis hatt :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke mye eldre enn Nico da. Nico har også hatt en løpetid, men er langt i fra moden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte voffsen på vet.høyskolen i dag morges, de vil beholde han over natten for å ta CT i morgen tidlig. Kjenner det river litt i hjertet å etterlate han der, men han har det sikkert topp, ikkesant?

Han har det topp. Er så mye studenter i rotasjon der om dagen at han har nok selskap ganske kontinuerlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det topp. Er så mye studenter i rotasjon der om dagen at han har nok selskap ganske kontinuerlig.

Åh, takk for at du sier det! :) Veterinæren og de to studentene som tok imot han virka helt toppers altså, han ble gladelig med dem inn når jeg dro, så er nok jeg som har det verst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 timers fjelltur med venninne, og skyping med kjærestemannen unnagjort. Nå; husarbeid og dusj, så infomøte for ølfestivalen neste helg! Jobber frivillig på fredag mot gratis inngang, bonger, middag og fest på lørdag. Fin deal, det! Eksen turer fjotten på fredag, og min kjære mor stiller opp på lørdag :)

Litt "dårlige nyheter" (for å være veldig egoistisk); fått beskjed om at kjæresten til eksen er preggers. Gratulerte de hjertelig, men innså plutselig at det jo sikkert vil si at jeg om et halvt års tid ikke lenger kan regne med at eksen kan hjelpe meg med fjotten mer... Har jo tenkt at den dagen en gang vil komme; er jo tross alt en fire års tid siden det ble slutt og har jo vært heldig mtp at han bor i nærheten og er så grei og hjelper til mye, men har ikke noen backup plan... Blir ikke lett å bli "alene" med fjotten og en såpass tidkrevende og ustabil (mtp arbeidstider/mengde) jobb :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om da Bjørn skulle trekke noen melketenner...

Vi elsker veterinæren vår, og heldigvis var det hun som skulle hente Bjørn på venterommet. Men Bjørn ville ikke bli med allikevel, og han sto helt panisk og ville til meg. De ba meg bare gå, men jeg begynte å grine. Selv om jeg visste han var i de beste hender. :lol: Måtte ta meg en pause i bilen før jeg kjørte fordi jeg gråt så fælt. Neidaså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 timers fjelltur med venninne, og skyping med kjærestemannen unnagjort. Nå; husarbeid og dusj, så infomøte for ølfestivalen neste helg! Jobber frivillig på fredag mot gratis inngang, bonger, middag og fest på lørdag. Fin deal, det! Eksen turer fjotten på fredag, og min kjære mor stiller opp på lørdag :)

Litt "dårlige nyheter" (for å være veldig egoistisk); fått beskjed om at kjæresten til eksen er preggers. Gratulerte de hjertelig, men innså plutselig at det jo sikkert vil si at jeg om et halvt års tid ikke lenger kan regne med at eksen kan hjelpe meg med fjotten mer... Har jo tenkt at den dagen en gang vil komme; er jo tross alt en fire års tid siden det ble slutt og har jo vært heldig mtp at han bor i nærheten og er så grei og hjelper til mye, men har ikke noen backup plan... Blir ikke lett å bli "alene" med fjotten og en såpass tidkrevende og ustabil (mtp arbeidstider/mengde) jobb :/

Kanskje vi kan hjelpe deg innimellom? Finnes alltids løsninger <3

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah jeg husker hvorfor jeg nølte med å sette annonser på kaninunger. Var ei som tok kontakt i går, spurte litt, prøvde å prute og litt sånt, endte med at hun skulle ha to (selger ikke en og en til kjæledyr med mindre det er helt spesielle omstendigheter). Ordna og sorterte og tok bilder i dag og sendte. Fikk svar nå at de hadde kjøpt en i dyrebutikk heller, en dverg. Var enklere det. :aww: yep, da blir det ikke stilt krav til hverken plass eller at de er to... :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah jeg husker hvorfor jeg nølte med å sette annonser på kaninunger. Var ei som tok kontakt i går, spurte litt, prøvde å prute og litt sånt, endte med at hun skulle ha to (selger ikke en og en til kjæledyr med mindre det er helt spesielle omstendigheter). Ordna og sorterte og tok bilder i dag og sendte. Fikk svar nå at de hadde kjøpt en i dyrebutikk heller, en dverg. Var enklere det. :aww: yep, da blir det ikke stilt krav til hverken plass eller at de er to... :gaah:

Kjenner så til det. Men da blir jeg bare glad for at de valgte å kjøpe av noen andre, for sånne kjøpere trenger jeg ikke - når de tydeligvis ikke er ute etter å gjøre det beste for dyra og selv etter råd velger å gjøre noe annet. Pruting er varselbjelle nr 2 hos meg, da får de ikke kjøpe faktisk. Nr 1 er magefølelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så til det. Men da blir jeg bare glad for at de valgte å kjøpe av noen andre, for sånne kjøpere trenger jeg ikke - når de tydeligvis ikke er ute etter å gjøre det beste for dyra og selv etter råd velger å gjøre noe annet. Pruting er varselbjelle nr 2 hos meg, da får de ikke kjøpe faktisk. Nr 1 er magefølelsen :P

Burde vel sagt nei på prutingen ja... Men synes jo synd på kaninen de har som sannsynligvis blir boende i et bittelite bur alene.. Håper jeg tar feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan hjelpe deg innimellom? Finnes alltids løsninger <3

Takk! Har tenkt på at jeg må nok finne meg hundepasser/e... Vi må jo uansett møtes og gå tur en dag, har så lyst til å møte frøkna din!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten gått tom for stemme, og det sitter en kaktus i halsen min. Så nå drikker jeg te med sitron, ingefær og honning i håp om at det hjelper på. Også er jeg skrubbsulten, så jeg har kjøpt mat som er lett å svelge, pluss kinderegg. Jeg er ganske sikker på at kinderegg har legende effekt.

Er det ibux og paracet sammen som har best effekt? Hvordan var det igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten gått tom for stemme, og det sitter en kaktus i halsen min. Så nå drikker jeg te med sitron, ingefær og honning i håp om at det hjelper på. Også er jeg skrubbsulten, så jeg har kjøpt mat som er lett å svelge, pluss kinderegg. Jeg er ganske sikker på at kinderegg har legende effekt.

Er det ibux og paracet sammen som har best effekt? Hvordan var det igjen?

Te med honning gjør i hvert fall kjapt underverker på halsen min! En god dose morgen og kveld. Sist jeg hadde halsvondt fant jeg noen halstabletter med smertestillende på apoteket (het noe på Z), de hjalp og veldig. En klunk whiskey eller annen sprit renser og opp (og hjelper på humøret :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Te med honning gjør i hvert fall kjapt underverker på halsen min! En god dose morgen og kveld. Sist jeg hadde halsvondt fant jeg noen halstabletter med smertestillende på apoteket (het noe på Z), de hjalp og veldig. En klunk whiskey eller annen sprit renser og opp (og hjelper på humøret :D )

Jeg har fått i meg et lite krus med te og honning, sitron og ingefær nå - jeg liker egentlig ikke te, men har funnet én sort som jeg kan få i meg et halvt krus av. Ellers er det pysj og pledd i sofaen som råder her nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått i meg et lite krus med te og honning, sitron og ingefær nå - jeg liker egentlig ikke te, men har funnet én sort som jeg kan få i meg et halvt krus av. Ellers er det pysj og pledd i sofaen som råder her nå :(

Det er jo honningen som er trikset da, ikke teen, så du kan jo like gjerne drikke varmt van (eller melk) med honning (og evt ingefær/sitron), eller bare spise en skje med honning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...