Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Om bikkja hadde møtt en zombie hadde hun antagelgvis prøvd å gni seg inntil den og rulle seg i den, alt råtten er jo fantastisk :P ( :x )

Haha det er jo noe da, i det minste. Mine hadde kaaaaanskje gløttet opp fra teppene sine. Kanskje.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Mesterskapshelgen (retrieverjakt) denne helgen, debut i klasse 3 neste helg, i tillegg til EDS, så klassetur, deretter fylkesmesterskapet i gjeting. Etter det har jeg ikke peiling, men noe skjer den helga også. Jaja, nok å holde fingra i! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er jeg litt "oppgitt" over at en hund fra meg har fått avlest bildene som ble registrert inn 3 dager etter Skessa. Altså alt er jo "mine" resultater, men køsystem er det tydeligvis ikke :lol:

Nei ut å jogge med Talli også får Blaze holde Arya med selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og hentet vaksine på apoteket og oppdaget at det er dritlite hjelp i å ha venner som studerer medisin på forskjellige nivåer fordi de sparer nyttige fag som blodprøve og injeksjon til helt på slutten av studiene. De kan sette venefloner og gi meg en tracheostomy, men stivkrampesprøyte? Nei.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og yasmine lager vel neppe mer kaos enn jeg potensielt klarer :P jeg har innimellom litt for stor tro på mine ferdigheter der også :lol: vi trenger vel ikke å nevne en dag på sauleting da Krutsi var noen år yngre og hadde med seg den litt overivrige gjeterhunden sin.. Vi fant sau ja, og hjem med sau også faktisk.. Bare det at vi fant mange sau, fikk med 1 hjem - i bånd - mens bikkja ble kommandert til å gå bak.. ****** langt bak :lol: det ble noen lattermilde sankere nedi samlingspunktet ja da jeg kom med vår halvtamme sau i bånd ned fra fjellet :aww:

Så strengt tatt: det er vel bare å komme :P vi er jo ikke nødt å gå ved siden av de proffe som har med seg 6 gjeterhunder liksom :aww:

:lol: :lol:

Du er liksom litt som Pippi, du da... "Dette har jeg aldri gjort før, men jeg kan det sikkert!" :lol:

Vi kan godt være med å gå der de andre IKKE går, vi... :aww:.

Har en vond klump i magen. Amigo er ikke helt i form og en tur hos dyrlegen i går viste at han mest sannsynlig har nyresvikt.

Han er ikke helt seg selv, selv om han tidvis er det. Han ble halt i helga etter en liten løpetur, legger ikke på seg og virker litt pjusk. Kjenner at jeg er litt redd for han. Han har alltid drukket mye vann og i mai var vi noen runder hos dyrlegen. Men da slo ingenting ut.

Så nå føler jeg meg litt urolig.

:console:

@Siri har du skaffet deg en sånn?

11898802_887173174704048_166230167977536

Den står på innkjøpslista!!!! MÅ jo bare ha sånn, den tar seg nok bedre fram enn denne:

11039104_1140031916024016_50713330241433

Har jeg vært på befaring på Jessheim - og spist lunch på McDonalds :aww:... Det passet egentlig litt dårlig inn i planene om å komme inn i den drakten til EDS :aww:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Du er liksom litt som Pippi, du da... "Dette har jeg aldri gjort før, men jeg kan det sikkert!" :lol: Vi kan godt være med å gå der de andre IKKE går, vi... :aww:. :console: Den står på innkjøpslista! MÅ jo bare ha sånn, den tar seg nok bedre fram enn denne: 11039104_1140031916024016_50713330241433 Har jeg vært på befaring på Jessheim - og spist lunch på McDonalds :aww:... Det passet egentlig litt dårlig inn i planene om å komme inn i den drakten til EDS :aww:.
Haha ja, jeg har stor tro på min egen evne til å ta ting på strak arm :lol: ordner jo seg som regel :lol:

kan noen vennligst og veldig ekstremt raskt lære meg tysk? Slekta får besøk fra Sveits, hvorav to av gjestene bare snakker (sveitser)tysk. En får legge seg tidlig og satse på å sove godt, dette kan bli hardt...
Ich bin ein kleine crocodill :aww: Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort skoledag i dag. Tatt våre første røntgenbilder! :)

Nå sitter jeg hjemme med en masete pusekatt, mens jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal gjøre en oppgave. Innlevering som skal inn på tirsdag, der oppgaven er å ta stilling til en påstand, og skrive 800-1000ord. Må også bruke minst 2 artikler fra tidsskrift som kilder. Jeg er helt blank. Aldri skrevet en oppgave på dette nivået før, og det er generelt sett veldig lenge siden jeg har skrevet... Aaaaner ikke hvordan jeg bør begynne oppgaven, eller hvordan jeg finner relevante tidsskift jeg kan bruke (jo, jeg vet hvor jeg søker etter de, men sliter med å finne noe. Vet ikke helt hva jeg skal søke på). Må vel bare finne en måte å knekke koden på, så blir det nok lettere etter hvert, håper jeg :)

Fri i morgen, så jeg håper egentlig å kunne gjøre meg ferdig med oppgaven da. Så kan jeg bruke helga på å lese meg opp, og gjøre meg klar til eksamen! Skal være med på quiz på skolens bar i morgen kveld, da, det blir kjekt! :)

Kjenner det er utrolig godt å være i gang med noe igjen. Blir veldig sliten osv, men nå føler jeg hvertfall at jeg får noe ut av dagene! :)

Så hyggelig å lese at du gleder deg til quiz og at du er så positiv :D! Du er flink! Angående oppgaven så ville jeg ikke stresset særlig over hvordan du skal begynne eller nivået du skriver på - jeg har skrevet enormt mange oppgaver på universitetsnivå og så lenge du er obs på kildebruk så går det egentlig knirkefritt :) Lykke til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å lese at du gleder deg til quiz og at du er så positiv :D! Du er flink! Angående oppgaven så ville jeg ikke stresset særlig over hvordan du skal begynne eller nivået du skriver på - jeg har skrevet enormt mange oppgaver på universitetsnivå og så lenge du er obs på kildebruk så går det egentlig knirkefritt :) Lykke til!

Vet det er tidlig å si enda, men foreløpig virker det som en veldig inkluderende og grei klasse! Litt sånn at alle er med alle, og ikke små gjenger her og der. Er liksom bare å slenge seg med noen. Var kun med på 3 arrangement i fadderuken, men bare det hjalp veldig. Vet hvem som går i klassen osv i det minste, og blitt litt smått kjent. Det er utrolig deilig! Så det virker veldig greit :D

Jeg regner egentlig med at skrivingen går greit, er alltid vanskelig å begynne. Skal nok mye til, foreløpig hvertfall, å stryke på denne. Tror dog de har fått inn mange spørsmål, for nå har de endret timeplanen på fredag for å få inn en time om akademisk skriving :P

Største problemet for øyeblikket er å finne to relevante fagfellevurderte artikler. Ikke bare meg som sliter med det, da!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 på to uker her..

Ikke spesielt motiverende å sende flere søknader når avslagene renner på. Her ble jeg "berga" av Adecco og et vikariat via dem så jeg har hatt 50-100 % jobb siden april, og har det frem til oktober. Hadde gått ledig i over 9 måneder før jeg fikk dette vikariatet og søkt på jeg vet ikke hvor mange jobber. Utrolig kjipt marked, virkelig. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt motiverende å sende flere søknader når avslagene renner på. Her ble jeg "berga" av Adecco og et vikariat via dem så jeg har hatt 50-100 % jobb siden april, og har det frem til oktober. Hadde gått ledig i over 9 måneder før jeg fikk dette vikariatet og søkt på jeg vet ikke hvor mange jobber. Utrolig kjipt marked, virkelig. :no:

Tenkte for en tid tilbake å legge ut CV min på Adecco. Nå ble jeg påminnet det :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Betty - er du med å arrangerer stevnet i helga? Vi sendte mail med spørsmål om alle måtte møte 0930, men hun som svarte sa hun var usikker :P

Jeg er ikke det nei, så jeg vet ikke. Jeg har ikke tenkt å komme til halv 10 selv da, satser på spesialbehandling om alle egentlig skulle møtt da. :whistle: Orker ikke å se hele klasse 1 når jeg kan sove litt lengre. :aww: Hilsen hun som har en halvtime å kjøre. *flire*

Tenkte for en tid tilbake å legge ut CV min på Adecco. Nå ble jeg påminnet det :ahappy:

Jeg har vært kjempefornøyd med Adecco som arbeidsgiver i alle fall. ;) Og her jeg er nå så har de aller fleste faktisk vært Adecco-vikar før de har fått et lengre vikariat eller fast ansettelse. To av de som har vært vikar samtidig med meg her har fått et ettårig vikariat her nå (og da med vegvesenet som arbeidsgiver, ikke Adecco).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...