Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest Christine

Jeg er ikke det nei, så jeg vet ikke. Jeg har ikke tenkt å komme til halv 10 selv da, satser på spesialbehandling om alle egentlig skulle møtt da. :whistle: Orker ikke å se hele klasse 1 når jeg kan sove litt lengre. :aww: Hilsen hun som har en halvtime å kjøre. *flire*

Jeg har vært kjempefornøyd med Adecco som arbeidsgiver i alle fall. ;) Og her jeg er nå så har de aller fleste faktisk vært Adecco-vikar før de har fått et lengre vikariat eller fast ansettelse. To av de som har vært vikar samtidig med meg her har fått et ettårig vikariat her nå (og da med vegvesenet som arbeidsgiver, ikke Adecco).

Da satser vi også på å komme litt senere :P Dyrt med overnatting, og campingen svarer hverken på mail/telefon, så vi ender trolig med å kjøre tur/retur begge dagene, så greit med litt ekstra tid :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wazzup, peeps? :cool::punk:

d381acd8-946e-4421-b1fa-2ffc0ff7ae32_zps

Her skinner solen så fint og vi har vært på tur. Nå er det tid for middag, men aller helst frister det med en høneblund på sofaen. Men ettersom jeg sov 10 timer i natt så synes ikke jeg at jeg fortjener den høneblunden da. :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi klipt klør, de er så søte der de står i kø og venter på dems tur :) Kofferten pakket til helga (den har egentlig vært klar noen dager nå :P ) og startnr er printet ut :D Jupp, jeg gleder meg! :D Imorra skal jeg levere Trym hos mamma og pappa, det tror jeg han gleder seg til :D Og rett etter nattvakt på fredag (dvs litt etter klokken 8) setter vi andre snuta mot Trondheim :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta ut metacam på apoteket, men så store doser hadde de visst ikke hatt siden 2013.... så da må jeg på et annet apotek. Blir uøkonomisk å kjøpe småpakker hele tiden.

Men så fant jeg endelig plasti dip i rød, så endte med å spraye hjula litt (starter i det små, med bare den lille rundingen i midten :lol:). Så nå kan jeg jo egentlig ikke bruke bilen på 12 timer... eller iallefall 4. Men... tror ikke jeg tar tørketiden så tungt på et så lite område. Blir det ødelagt er det bare å gjøre det på nytt. Ble stygt uansett, er ikke så lett å spraye over et lite område, renner fort...

Bestilte time til blodprøve, og fikk luftet bekymringen min over å gi metacam hver dag. Veterinær sa at det var ikke alle som fikk bivirkninger på lever og nyre... litt betryggende iallefall. Skal spørre og grave masse på på mandag iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er tidlig å si enda, men foreløpig virker det som en veldig inkluderende og grei klasse! Litt sånn at alle er med alle, og ikke små gjenger her og der. Er liksom bare å slenge seg med noen. Var kun med på 3 arrangement i fadderuken, men bare det hjalp veldig. Vet hvem som går i klassen osv i det minste, og blitt litt smått kjent. Det er utrolig deilig! Så det virker veldig greit :D

Jeg regner egentlig med at skrivingen går greit, er alltid vanskelig å begynne. Skal nok mye til, foreløpig hvertfall, å stryke på denne. Tror dog de har fått inn mange spørsmål, for nå har de endret timeplanen på fredag for å få inn en time om akademisk skriving :P

Største problemet for øyeblikket er å finne to relevante fagfellevurderte artikler. Ikke bare meg som sliter med det, da!

Så bra! :D Det liker jeg så godt med HiB vs UiB, klassene er ofte betydelig mindre og HiB er generelt mye flinkere til å legge opp til at folk skal bli kjent. Håper du får stor glede av studiet ditt! Jeg savner studietiden min i Bergen ofte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wazzup, peeps? :cool::punk:

Postet bilde

Her skinner solen så fint og vi har vært på tur. Nå er det tid for middag, men aller helst frister det med en høneblund på sofaen. Men ettersom jeg sov 10 timer i natt så synes ikke jeg at jeg fortjener den høneblunden da. :P

Aww!! Så søt!!

Schæfere er i en egen liga når det kommer til ører og poter som er for store til kroppen! :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra butikk til telefonkonsulent. Eneste jeg nekter er barnehage.

Har du noe utdannelse? Hvis ikke kanskje det kan være noe? Det ble redningen min etter 6 år med vikariater og deltid. Fikk jobb seks mnd etter endt utdanning.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi klipt klør, de er så søte der de står i kø og venter på dems tur :) Kofferten pakket til helga (den har egentlig vært klar noen dager nå :P ) og startnr er printet ut :D Jupp, jeg gleder meg! :D Imorra skal jeg levere Trym hos mamma og pappa, det tror jeg han gleder seg til :D Og rett etter nattvakt på fredag (dvs litt etter klokken 8) setter vi andre snuta mot Trondheim :D

Jeg kommer på søndag, se om du finner oss da ;)

Hjemme - onsdager er lange gitt. sliten! Sulten er jeg også, så må vel fikse meg noe middag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :D Det liker jeg så godt med HiB vs UiB, klassene er ofte betydelig mindre og HiB er generelt mye flinkere til å legge opp til at folk skal bli kjent. Håper du får stor glede av studiet ditt! Jeg savner studietiden min i Bergen ofte! :)

Da jeg gikk økonomi ble jeg ikke kjent med noen. Var vel ca 150 i klassen, nå er vi 60. Men vi har masse gruppearbeid, og vi skal bruke de samme gruppene ganske lenge. Så da blir man jo også kjent med folk :)

Litt stress å være med på ting på kveldstid pga jeg bor så langt borte. Men når typen kan hente meg et stykke på veien så går det fint. Bare går hjem litt tidligere, siden jeg må klare å stå opp neste dag også :P Må nok prioritere å være med på noe kveldstid også, selv om det er krevende mtp reise osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på søndag, se om du finner oss da ;)

Hjemme - onsdager er lange gitt. sliten! Sulten er jeg også, så må vel fikse meg noe middag da..

Bare søndag? Skal se etter dere i gruppefinalen jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk økonomi ble jeg ikke kjent med noen. Var vel ca 150 i klassen, nå er vi 60. Men vi har masse gruppearbeid, og vi skal bruke de samme gruppene ganske lenge. Så da blir man jo også kjent med folk :)

Litt stress å være med på ting på kveldstid pga jeg bor så langt borte. Men når typen kan hente meg et stykke på veien så går det fint. Bare går hjem litt tidligere, siden jeg må klare å stå opp neste dag også :P Må nok prioritere å være med på noe kveldstid også, selv om det er krevende mtp reise osv.

Det kommer nok helt an på studiet ja. Jeg sammenlikner mitt studiet med bestevenninna mi, jeg gikk biologi med godt over 100 studenter - jeg ble kjent med en liten gruppe mennesker (vi var en godt sammensveiset gjeng da), mens hun gikk kjemiingeniør og fikk kontakt med hele klassen sin, de over og under i tillegg til mange på bio. Litt forskjell :P Nå går jeg ingeniør på høgskole og jeg merker stor forskjell, her snakker jeg med mange flere enn det jeg gjorde på biologistudiet :P

Jeg syns det er bra at du blir med på noe til tross for den lange reiseveien. Jeg hadde nok ikke vært like flink om jeg bodde så langt unna som du beskriver, jeg er imponert! Du har en vanvittig ståpå-vilje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mamma fått nye viftereimer i bilen sin :D

Rett og slett dyktig er jeg! Naboen kom gående over gjerdet også og lo litt av oss.. Jeg sto på krakk foran bilen og måtte sette meg på motoren for å rekke til, og pappa sto og pekte :lol:

Ellers hadde jeg også litt hjelp innimellom :lol:

post-6555-1440604253,7182_thumb.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok helt an på studiet ja. Jeg sammenlikner mitt studiet med bestevenninna mi, jeg gikk biologi med godt over 100 studenter - jeg ble kjent med en liten gruppe mennesker (vi var en godt sammensveiset gjeng da), mens hun gikk kjemiingeniør og fikk kontakt med hele klassen sin, de over og under i tillegg til mange på bio. Litt forskjell :P Nå går jeg ingeniør på høgskole og jeg merker stor forskjell, her snakker jeg med mange flere enn det jeg gjorde på biologistudiet :P

Jeg syns det er bra at du blir med på noe til tross for den lange reiseveien. Jeg hadde nok ikke vært like flink om jeg bodde så langt unna som du beskriver, jeg er imponert! Du har en vanvittig ståpå-vilje :)

Er nok stor forskjell fra studie til studie, ja! Synes vi er en passe klasse egentlig :)

Takk for det! Har ikke vært med på så mye, egentlig. Men prøver å bli flinkere nå! Er jo kjekt å finne på noe sammen med andre også. Litt skummelt i begynnelsen, men begynner faktisk å bli ganske trygg på de fleste i klassen nå allerede :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå kjenner jeg på at jeg er takknemlig for at det finnes mennesker som gir håp om løsning på problemer, bare ved å dukke opp. :heart:

(Dette blir bare A og ikke B, det blir litt for personlig ellers)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med langhåret schäfere? Søstra mi har kjøpt seg en langhårsvalp, som hun fikk papirer på i dag. Men det står der at den er normalhår? Er det en feil, eller blir de registrert med samme hårlag som foreldrene (Men da med pelsavvik?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med langhåret schäfere? Søstra mi har kjøpt seg en langhårsvalp, som hun fikk papirer på i dag. Men det står der at den er normalhår? Er det en feil, eller blir de registrert med samme hårlag som foreldrene (Men da med pelsavvik?)?

mener alle blir registrert som normalhår, og etter en tur på utstilling, til langhår? Men skal ikke si det for sikkert.

Husker det sto normalhår på toya også, som var langhår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Åssen er det med langhåret schäfere? Søstra mi har kjøpt seg en langhårsvalp, som hun fikk papirer på i dag. Men det står der at den er normalhår? Er det en feil, eller blir de registrert med samme hårlag som foreldrene (Men da med pelsavvik?)?

Er foreldrene normalhåret vil valpen også bli registrert som dette. Stiller du den ut melder du på som normalhår, og etter det kan du sende inn til NKK og få den registrert som langhår som @Toya skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så drittlei av avslag etter avslag på jobb. Drittmarked

Åh, føler med deg. Jeg trenger desperat ny jobb (eller, kunne godt hatt samme, men trenger desperat mer enn den "lønna" jeg har idag), men jeg holdt på med det der så lenge sist jeg gikk uten jobb, at jeg gruer meg før jeg allerede har begynt. Begynner å legge ut følere hos kjentfolk først, tror jeg, for det er sånn jeg har fått nesten alle jobbene jeg har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er foreldrene normalhåret vil valpen også bli registrert som dette. Stiller du den ut melder du på som normalhår, og etter det kan du sende inn til NKK og få den registrert som langhår som @Toya skriver.

Akkurat ja. Thank you :flowers: Da slipper vi å være forvirret mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...