Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest lijenta

Åsetetakst pleier å være (vesentlig) lavere enn odelstakst, hvis det var det som var tilfellet her. :)

Var nok den dem brukte hørte bare at dem hadde blitt enige om prisen og at den var lav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget nettopp at denne rosebusken er uhelbredelig angrepet av roserust. "Kutt den ned", sier folk på forumet Hagegal. :icon_cry:

a93e6918-cbc4-46af-a7b6-b90defc95d84.jpg

For en flott rosebusk - eller rosetre er det vel nesten... Hva er det for type? Den lignet veldig på Hurdalsrose liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latskapen din vil da koste ca 800kr på lefdal :aww:

dyr latskap for noe så enkelt, men jeg tror faktisk jeg kjøper til blodpris. Med mindre pappa kommer og redder meg, med å komme på besøk litt tidligere enn planlagt. Høre med han i morra, tror jeg :lol:

Pappa'er pleier å være fine å ha til slike ting :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott rosebusk - eller rosetre er det vel nesten... Hva er det for type? Den lignet veldig på Hurdalsrose liksom :)

Ja, det er en Hurdalsrose. Dette bildet er et par år gammelt, jeg har vist det fram her før. Litt stolt av den der da sjø. Jeg skal prøve å fjerne det som er angrepet, det er først og fremst nypene som har rust på seg. Men som regel er jo rosebusker med rust dødsdømt. *Gråte litt mer*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyr latskap for noe så enkelt, men jeg tror faktisk jeg kjøper til blodpris. Med mindre pappa kommer og redder meg, med å komme på besøk litt tidligere enn planlagt. Høre med han i morra, tror jeg :lol:

Pappa'er pleier å være fine å ha til slike ting :D

Fiks meg en godt betalt jobb, så skal jeg fikse en slik en til deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synet har heldigvis bedret seg nå. Byttet det ut med dundrende hodepine -.- Ringe mannen, så sier jeg god natt og prøver å sove. Ta en paracet først, kanskje.

Høres ut som en av migrenene mine, får vanligvis synsforstyrrelser først, så hodepine. Men noen ganger er det bare synet og deretter følelsen av å være utslitt. Good times altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du migrene?

Nei...

@Tekopp

Lest meg frem til det er typisk for migrene. Satser på det er et engangstilfelle. Aldri fått noe slikt med synet før, så det var skummelt. Hodepine har jeg jo i ny og ne, og noen ganger har den vært veldig kraftig, som nå, så det er jeg mer vandt med. Pleier å hjelpe med søvn, om jeg bare får sove.

Og legge vekk telefonen, for det hjelper vel ikke akkurat på hodeverk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en Hurdalsrose. Dette bildet er et par år gammelt, jeg har vist det fram her før. Litt stolt av den der da sjø. Jeg skal prøve å fjerne det som er angrepet, det er først og fremst nypene som har rust på seg. Men som regel er jo rosebusker med rust dødsdømt. *Gråte litt mer*.

Ja, når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske at du har vist bilde av den før - og at jeg også da spurte om det var en hurdalsrose :lol: :lol:. Veldig trist om den ikke overlever... :(

Jeg gleder meg hver dag over deilige dufter fra kaprifolen min som blomstrer noe så innigranskauen - og det har den gjort i mange uker nå. Det er en sånn vidunderlig duft av den... men jeg kunne godt greid meg uten ligustersvermerne som også er glad i kaprifolen... ikke at de gjør noe, men de er jo som forsvarets Hercules fly... dundrer avgårde og summer grovt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når jeg tenker meg om, så mener jeg å huske at du har vist bilde av den før - og at jeg også da spurte om det var en hurdalsrose :lol: :lol:. Veldig trist om den ikke overlever... :(

Jeg gleder meg hver dag over deilige dufter fra kaprifolen min som blomstrer noe så innigranskauen - og det har den gjort i mange uker nå. Det er en sånn vidunderlig duft av den... men jeg kunne godt greid meg uten ligustersvermerne som også er glad i kaprifolen... ikke at de gjør noe, men de er jo som forsvarets Hercules fly... dundrer avgårde og summer grovt...

Jeg planlegger en duftkaprifol ved siden av kjøkkenvinduet. Har et indre bilde av solfylte morgener med kaprifolduft inn gjennom vinduet mens jeg spiser frokost! :lol:

Og apropos: Nå skal jeg se Kriminalsjef Foyle på VOX. Den kvinnelige hovedpersonen heter faktisk Honeysuckle på ordentlig. Det er et ganske .. spesielt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en Hurdalsrose. Dette bildet er et par år gammelt, jeg har vist det fram her før. Litt stolt av den der da sjø. Jeg skal prøve å fjerne det som er angrepet, det er først og fremst nypene som har rust på seg. Men som regel er jo rosebusker med rust dødsdømt. *Gråte litt mer*.

Ting som er laget for å overleve i Hurdal tåler alt. Sikkert litt rust også :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...

@Tekopp

Lest meg frem til det er typisk for migrene. Satser på det er et engangstilfelle. Aldri fått noe slikt med synet før, så det var skummelt. Hodepine har jeg jo i ny og ne, og noen ganger har den vært veldig kraftig, som nå, så det er jeg mer vandt med. Pleier å hjelpe med søvn, om jeg bare får sove.

Og legge vekk telefonen, for det hjelper vel ikke akkurat på hodeverk..

Søvn er stort sett det eneste som hjelper skikkelig. Det er ekkelt når det skjer, men jeg syns det hjelper at jeg vet at det bare er migrene og ikke noe annet skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...