Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

For en uke vi har hatt på Gålå. Ia er jo der og danser og troller, så jeg leide hytte en uke og ble dratt inn i denne merkverdige og herlige Peer Gynt-verdenen. Ane og Jesper kom fra tirsdag og broren min kom siste dagen og ble med på premieren. Veldig koselig og flott alt sammen. Litt rart at jeg har pusset støvler, sydd på søppel og tovete rumper, vasket skjorter, farget kjortler til svært mange av kostymene. Veldig morsomt. @ElisabethHH, tok du virkelig ikke den med selfiestangen? Vel, nå er ullbuksene av og fjell-luft og sauebjelleklangen er borte for denne gang, men jeg håper inderlig det blir mer Gålå til neste år :D:heart:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

 

Neeeei ... Åh så vansklig å forklare da. Mener å ha hørt at det å svømme tilsvarer en viss mengde tur. Altså, om jeg vanligvis går 1 mil med bikkjene, så kan jeg svømme 1 km og det da tilsvarer ett par/tre/fire km av den turen. Du bruker jo mer muskler og en blir jo rimelig sliten av å svømme.

Men du, det er kalorier du mener ;)

http://m.side3.no/sa-mye-forbrenner-du/3144284.html

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flytta til Heimdal? :)

Hjemme fra to timer på tur. Fant en grei, men litt kjedelig turvei i nabokommunen. Greit å kjøre andre steder mens jeg har bil, ser nemlig ut til at jeg blir bil-løs i neste uke også..

Nå skal jeg be samboern slutte å skru. Siden han uansett ikke får fiksa det i dag kan han heller tilbringe de siste timene av helga si sammen med meg :sleep:

Jepp :ahappy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, det er kalorier du mener ;)

http://m.side3.no/sa-mye-forbrenner-du/3144284.html

Sent from my iPhone using Tapatalk

*skuffa* Når jeg ser på den der, så forbrenner bikkjene bare ørlite granne mer enn på slakk tur ... men hvorfor er de like slitne som om de har vært på lang tur m1712.gif Det er jammen godt å ha slike fornuftige ting å bruke dagen på :ahappy:

HA! Jeg fant det jeg lurte på, søkte på litt andre ord:

http://hunden.no/ekspert/ekspert.html?sid=42486&ebid=65

Endret av Margrete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden jeg endret min bestilling. Var ikke noe problem å få rom på Clarion Gardermoen i alle fall :)

Jeg fant flere heldigvis! Bare sende avgårde en mail å få bekreftet at de tar imot hund der :)

Jeg skulle egentlig ha fult hus, men den planen ødela Arya :lol:

Så det er bla en Finne som løper rundt litt desperat etter overnatting.. *shame on Arya!*

Typisk Arya! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Å hjelpe meg...Min kjære Bizi har gnagd på lista i gangen, revet den delvis av, og revet av en del av tapeten.

Hun har tygd litt på listene i gangen før også, men nå var det da voldsomt.... :|:blink::no:

Og det er alltid når jeg er på jobb. Nå har jeg teipet alle listene og hjørnene i gangen med gaffateip, og sprayet dem med get off-spray.

F*EN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått låne leilighet i ei hel uke framover! :D Med vaskemaskin på badet, kenwood på kjøkkenet, og glassbalkong hvor teltet kan henges til tørk. Synes @SFX sitt forslag om rundstykker var en kjempegod idé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :ahappy:

Heldiggris! :ahappy: Der er det mange fine turområder i nærheten. Kan jeg spørre hvor på Heimdal? Jeg flytta nettopp derifra og savner det masse allerede :P Særlig alle de fine turmulighetene i skogen bare to min fra der vi bodde (like ved skistadion).

Nå har samboern reist igjen og jeg savner han allerede. Bare 6 dager til jeg får se han, så det må vel gå bra. Jeg føler jeg burde gjort noe fornuftig, men hundene har fått to timer tur og nettopp godbitsøk inne, og jeg lufte de for en halvtime siden. Dessuten er jeg trøtt og lat og føler bare for å trøstespise sjokolade og glo på en god komedie. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også hatt lyst på hele uken...

Jeg har fått låne leilighet i ei hel uke framover! :D Med vaskemaskin på badet, kenwood på kjøkkenet, og glassbalkong hvor teltet kan henges til tørk. Synes @SFX sitt forslag om rundstykker var en kjempegod idé...

Mitt problem er at jeg aldri får til å bake rundstykker. Jeg får til hveteboller, men av en eller annen grunn blir rundstykkene alltid tunge og tørre :(

Men jeg titter på muffinsoppskrifter nå, for å se om jeg har det som trengs. Jeg mangler kanel til eplefyllet jeg lurer på, men DET skal jeg klare meg uten. Eller om kanskje en nabo har et dryss til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem er at jeg aldri får til å bake rundstykker. Jeg får til hveteboller, men av en eller annen grunn blir rundstykkene alltid tunge og tørre :(

Men jeg titter på muffinsoppskrifter nå, for å se om jeg har det som trengs. Jeg mangler kanel til eplefyllet jeg lurer på, men DET skal jeg klare meg uten. Eller om kanskje en nabo har et dryss til overs.

Naboen har kanel :) Som betaling så kan du løfte en tørktrommel med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem er at jeg aldri får til å bake rundstykker. Jeg får til hveteboller, men av en eller annen grunn blir rundstykkene alltid tunge og tørre :(

Men jeg titter på muffinsoppskrifter nå, for å se om jeg har det som trengs. Jeg mangler kanel til eplefyllet jeg lurer på, men DET skal jeg klare meg uten. Eller om kanskje en nabo har et dryss til overs.

Jeg har en gang klart å lage kjempe gode rundstykker! Når jeg har prøvd igjen med samme oppskrift, har de blitt kjempe tung :(

Nå blir det ingen rundstykke laging fordi jeg ikke orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen har kanel :) Som betaling så kan du løfte en tørktrommel med meg :P

Nice! Jeg kommer snart over, om du vil.

Jeg har en gang klart å lage kjempe gode rundstykker! Når jeg har prøvd igjen med samme oppskrift, har de blitt kjempe tung :(

Nå blir det ingen rundstykke laging fordi jeg ikke orker...

Kom over på muffins etterpå i stedet :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...