Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

*panneklask*

Oppi flyttekaoset og konfirmasjon planlegging i vår så har jeg glemt å bestille overnatting til eds... Sove litt først også ordne noe senere.

Jeg skulle egentlig ha fult hus, men den planen ødela Arya :lol:

Så det er bla en Finne som løper rundt litt desperat etter overnatting.. *shame on Arya!*

Støvsuge gangen, en kopp kaffe og litt film til såååå skal Blaze få viljen sin. Hun vil ut på tur NÅ, hagen er vist underkjent i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Iiiihhhh så gøy :D savner henne fælt nå, gleder meg til å komme hjem å hente henne :D din tur på torsdag :P

Ja, det var kjempekjekt å være litt med henne i går, også skal vi i hundeparken ved tveitevannet med henne og Pepper i dag så de får springe litt (hvis Pepper ikke blir helt dust av godlukten, da blir det bare tur).
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damir har siste tiden begynt å prate. Litt som knurring, kan missforståes om du ikke ser hele hunden. Han er så sykt søt når jeg kommer ned om morgenen og han løper å henter leka si for å så knurre/prate mens han gnir seg intill meg som ei katte. Den bikkja er så snål :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig kan det være å finne en helg som passer for 3 personer, jævelig vanskelig skal jeg si dere! Søstern og jeg driver å plalegger et lite spa opphold for oss og mamma i annledning 50 års dagen hennes, foreløpig ser det ut til å passe for meg og søstern siste helg i sept, men da har vi enda ikke funnet ut når mamma skal på danskebåten og syden. Skal fritte henne ut seinere idag, og håpe hun ikke skal bort en av de helgene det passer for oss andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 km er vel 1 km?

Neeeei ... Åh så vansklig å forklare da. Mener å ha hørt at det å svømme tilsvarer en viss mengde tur. Altså, om jeg vanligvis går 1 mil med bikkjene, så kan jeg svømme 1 km og det da tilsvarer ett par/tre/fire km av den turen. Du bruker jo mer muskler og en blir jo rimelig sliten av å svømme.

Endret av Margrete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea virker så langt storfornøyd med flyttinga! Hun løper rundt og leter etter spennende ting, løper tulling rundt på gulvet og synes det er veldig spennende å sjekke ut alle kriker og kroker :D

fant en pakke kjeks i en av kjøkken-eskene, så magen er litt roligere. Så jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en pizza etterhvert :D

Har du flytta til Heimdal? :)

Hjemme fra to timer på tur. Fant en grei, men litt kjedelig turvei i nabokommunen. Greit å kjøre andre steder mens jeg har bil, ser nemlig ut til at jeg blir bil-løs i neste uke også..

Nå skal jeg be samboern slutte å skru. Siden han uansett ikke får fiksa det i dag kan han heller tilbringe de siste timene av helga si sammen med meg :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei ... Åh så vansklig å forklare da. Mener å ha hørt at det å svømme tilsvarer en viss mengde tur. Altså, om jeg vanligvis går 1 mil med bikkjene, så kan jeg svømme 1 km og det da tilsvarer ett par/tre/fire km av den turen. Du bruker jo mer muskler og en blir jo rimelig sliten av å svømme.

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener om du ikke mener km eller kalorier :P Er jo vanlig å si at 30 min styrketrening tilsvarer så og så mye i en annen aktivitet feks. Men jeg skjønner ikke hva du mener :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener om du ikke mener km eller kalorier :PEr jo vanlig å si at 30 min styrketrening tilsvarer så og så mye i en annen aktivitet feks. Men jeg skjønner ikke hva du mener :lol:

Det lurer jeg på!! *ler* Bare bytt ut styrketrening med svømming :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så deilig det er når alle gjestene har dratt og det bare er oss igjen...

Nå drar vi snart på fisketur, bare oss 4.

Toddy dro med feriepasserne sine, de tviholder på han de siste ukene. Han fikk med seg en pose med Pro plan, så de kan starte forbytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener om du ikke mener km eller kalorier :P Er jo vanlig å si at 30 min styrketrening tilsvarer så og så mye i en annen aktivitet feks. Men jeg skjønner ikke hva du mener  :lol:

Men hvis du sier at 30 min styrketrening tilsvarer så og så mye innen annen trening, går det jo på kaloriforbruk? Det er da den eneste fornuftige måleenheten å sammenligne ulike treningsformer på?

Hvis noen hadde sagt til meg at 1km svømming for hundene tilsvarer 4km på tur, hadde jeg jo skjønt det slik at det gikk på antall kalorier brukt? Sikker på at det ikke var det de mente @Margrethe når du hørte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom tordnet de lovet oss på onsdag. Syntes ikke meteorologene har vært så fryktelig flinke til å treffe på hvordan været blir den siste tiden :P 

Voldsomt vær på vei innover Tønsberg nå også.. Håper alt har gitt deg til jeg skal fly ikveld. Det er skummelt nok i fint vær, om ikke vi skal slenge på en tordenstorm i tillegg *grøss*
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg på! *ler* Bare bytt ut styrketrening med svømming :P

Men du sa jo neeei tidligere :P Da skjønner jeg hva du mener :) Men jeg vet ikke svaret :P

Men hvis du sier at 30 min styrketrening tilsvarer så og så mye innen annen trening, går det jo på kaloriforbruk? Det er da den eneste fornuftige måleenheten å sammenligne ulike treningsformer på?

Hvis noen hadde sagt til meg at 1km svømming for hundene tilsvarer 4km på tur, hadde jeg jo skjønt det slik at det gikk på antall kalorier brukt? Sikker på at det ikke var det de mente @Margrethe når du hørte dette?

Hun svarte nei på kalorier på et tidligere innlegg, derfor vi ble forvirret :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men du sa jo neeei tidligere :P Da skjønner jeg hva du mener :) Men jeg vet ikke svaret :P

 

 

Hun svarte nei på kalorier på et tidligere innlegg, derfor vi ble forvirret :)

Ja, det var det som forvirret meg også, derfor tenkte jeg å prøve å overbevise henne om at hun egentlig mener i kalorier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...