Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Thaimassasje er smertefullt,altså. Vrei hendene, og beit meg i leppa for ikke å si noe stygt. Men, jeg håper det gjorde godt. Det virker bedre allerede. Blir imponert over hvor harde de bittesmå damene er i klypa, altså.

Min snille,gode pappa, som fikk både bilde av, og telefon om skadene Bizi har gjort i gangen min, kom innom for å se. Heldigvis mente han at det går helt greit å fikse, hun har akkurat ikke lagd hull i plata i veggen, så vi bytter ut lista hun reiv løs, og maler, og de andre hjørnene hun har smakt litt på skulle han lett fikse. Han tok mål, og ville i morgen dra til byen og handle inn det han trengte for å få skjult de fire stikkontaktene på rommet hun kan være på mens jeg er på jobb.

Gikk en god tur med begge hundene, og passerte for første gang etter min telefon til politiet,stedet hvor den sinte JRT'en bor. Den så oss, og ble sint, og jeg vet eierne observerte meg, men den var innendørs nå, og ellers har jeg sett at den har vært i bånd. Jeg var delvis forberedt på at eierne kanskje ville komme ut for å kjefte,så jeg hadde planlagt hva jeg skulle si, men de hadde visst vett nok til, å la være. Fint det, jeg gidder ikke krangle med dem, så lenge de har bikkja i bånd er jeg fornøyd.

Hundene fikk gå hver sitt spor i dag også, og mens jeg gikk med Bizi, satt lille Timmy inne og gråt høyt. Jeg hørte han helt ut. Han er så redd han ikke skal få være med oss. Han kunne jo gå glipp av noe. Lille vennen.

Nå har jeg resten av plenen å klippe. Jeg skal aldri ha plen igjen, jeg lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Hundene er greit slitne i hodet etter en tur med tre ukjente hunder. En ung hannwhippet, en enda yngre hannsheltie og ei fin frøken etnahund :) Sheltien var så søt og energisk at jeg nesten fikk lyst til å ta han med hjem, men jeg tror ikke Blaze hadde likt det :P

Har akkurat snakket med storebror på tlf og kjenner at jeg savner de veldig. Småkjedelig mandag så jeg har så lyst til å gå på butikken, men vet jeg ikke burde så da sitter jeg her å prøver å tenke på noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkar Blaze :( I dag tidlig begynte jeg å tenke over at han har vasket seg vel mye der nede i det siste, så jeg tenkte å gi han en ny runde med forhudsrens etter jobb. Så la jeg merke til at pelsen var våt etter all sleikinga i lysken og ikke på tissetassen, og da jeg kikket nærmere etter satt det en halvspist flått der.

Den har nok sittet ei stund, for han har fått betennelse...Ser ut som et blåmerke rundt bittet pluss at det er en klump inni der, sikkert væske.

Ikke rart det har klødd :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er trappa malt, så får vi se i morgen om det holder med et strøk. Jeg lurer på om jeg burde tatt to strøk på trinnene, siden de er mest slitasjeutsatt, men selgeren mente det holdt med ett.

Men folkens, hva er kotymen - kryper man under slike trapper for å male det som ikke synes, eller maler en der en kommer til?

Det er en slik trapp:

996032_10153258641305136_1926387883_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææh! 8 timers søvn, 8 timers jobb og litt pakking og litt mer søvn unna avreise på sommerens crazydoglady tur! Gleder meg :D
Stikker litt ekstra iom at jeg ikke reiste til England med oppdretteren i sommer.. Hun har i tillegg gjort det kanonbra (2x BIR + BIG2 og shortlistet i BIS på national gundog), trøsten er at pluttisen min måtte konkurrert med sin superhalvbror, og da er det bedre at han reiser motsatt vei med to vakre damer denne helgen :) Kjenner det skal bli godt med ferie for hund og eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er trappa malt, så får vi se i morgen om det holder med et strøk. Jeg lurer på om jeg burde tatt to strøk på trinnene, siden de er mest slitasjeutsatt, men selgeren mente det holdt med ett.

Men folkens, hva er kotymen - kryper man under slike trapper for å male det som ikke synes, eller maler en der en kommer til?

Det er en slik trapp:

996032_10153258641305136_1926387883_n.jp

Man maler bare det som synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææææh! 8 timers søvn, 8 timers jobb og litt pakking og litt mer søvn unna avreise på sommerens crazydoglady tur! Gleder meg :D

Stikker litt ekstra iom at jeg ikke reiste til England med oppdretteren i sommer.. Hun har i tillegg gjort det kanonbra (2x BIR + BIG2 og shortlistet i BIS på national gundog), trøsten er at pluttisen min måtte konkurrert med sin superhalvbror, og da er det bedre at han reiser motsatt vei med to vakre damer denne helgen :) Kjenner det skal bli godt med ferie for hund og eier :)

Kos dere masse, veldig lei meg for at Lani ikke får bli med :hmm::cry:

Toppen av kaka er at bilen min står hos volkswagen :no:

11800067_10155859665695464_4542674857053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@AnetteN kan de ikke låne deg en bil mens din er på verksted? Den egentlige bilen din er vel ikke så gammel?..

Bilen min er ganske ny ja, men jeg har en kassebil jeg ragger rundt i imens, upraktisk men fungerer så håper jeg de får orden på den... kom ikke mange meterne før jeg måtte ringe etter hjelp :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt pakket og klart til morgendagen :) Pim skal til Porsgrunn hos Kathrine, som skal ta henne med på utstilling i Lithauen, og Tia skal fjerne epulis i munnen på jobben. Dagen i dag har blitt brukt til å legge ferdig gulvet i leiligheten (endelig!), cafèbesøk med en venninne, og ellers å nyte Oslo i sommersol :)

Før/etter (mangler lister)

11826006_10153517494311303_3044721646432

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått gjort ganske mye på en "snu døgnet etter jobbehelg dag". Ryddet kjøkken, vasket hundetepper, støvsuget, brettet rent tøy, turet hunder også badet Lykke. Fornøyd med innsatsen så jeg kjøpte en bok som belønning :ahappy:

Den pelskuren jeg kjøpte luktet forresten godteri :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har løpetid i hus, og frk bitch har kommet på besøk i år også..

Noe som betydde at rottisen ble jaget ut av både vaskerommet/hunderommet og kjøkkenet, så frk dronning kunne stå der og vokte maten sin, som hun selv forøvrig ikke er noe fornøyd med, når jeg gikk inn på et annet rom..

Rottisen stakkars underkaster seg diktatoren og lå på gulvet, rett utenfor kjøkkenet, og tittet trist innover på maten :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en Helt Ny Shiba på kveldstur i dag. 8 uker med adorableness. Fjotten var, som vanlig med valper, supersøt og forsiktig, og ble så forskrekket da Den Nye viste at hun kunne lage lyd, at han måtte søke trøst hos valpemamma, som han hadde møtt for første gang et minutt tidligere. Søte, rare fjotten. Og raretøffe lille shibafrøken, som jeg håper vi treffer på igjen <3

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en Helt Ny Shiba på kveldstur i dag. 8 uker med adorableness. Fjotten var, som vanlig med valper, supersøt og forsiktig, og ble så forskrekket da Den Nye viste at hun kunne lage lyd, at han måtte søke trøst hos valpemamma, som han hadde møtt for første gang et minutt tidligere. Søte, rare fjotten. Og raretøffe lille shibafrøken, som jeg håper vi treffer på igjen <3

Jeg hadde en liten shibafrøken på valpekurs nå i begynnelsen av juli. Kul liten sak :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg ble så glad i går kveld. Skulle legge oss, jeg henta senga til Biz, og Timmy synes det er veldig stas å sitte oppi den. Spesielt når det ligger tyggebein oppi der. Han satt å passa på dem, og da pleier han å ikke være helt medgjørlig å flytte på. Men, jeg måtte få han ut av senga hennes og opp i min seng der han har sovet siden han var liten. Til min store glede så fikk jeg faktisk lov til å klappe han mens han satt helt rolig, og jeg fikk også lov til å flytte på tyggebeinet han var mest opptatt av. Hadde det vært for noen uker siden, så hadde det klikket for han, og han hadde bitt meg skikkelig. Nå var han helt rolig, og ble glad og fornøyd med opp i senga, hvor han fikk kose seg videre med tyggebeinet, uten noe tull. Så fantastisk hvordan han har forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre spør; hvilken dag passer det best at vi kommer? Onsdag svarer jeg.

Min bror spør; hvilken passer passer det at mamma og pappa kommer til dere? Onsdag svarer jeg igjen.

Gjett hvem som kommer i kveld :P

Jaja, da får de komme til tomt hus, jeg skal trene meg selv og trene Thorvald.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke noe bedre idag, dessverre. Får prøve meg på jobb, men om det blir for gale må jeg nesten høre om de har noen som kan steppe inn for meg.. Det gikk.nå på et vis i går, så det går vel idag også. Mange pauser og rolig tempo så får man det vel overstått.

Deilig å være alene her hjemme når formen er slik. Kan komme hjem til et helt stille og rolig hus. Imorgen kommer foreldrene, broderen og hundene hjem, så da blir det nok mer liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld la jeg inn to skademeldinger hos Gjensidige - kl 9.9 i dag er begge ferdig behandlet og sendt til utbetaling. Det må man kalle raskt levert! Imponert :ahappy:

Freya sutrer litt, men har fått metacam så det går seg vel til snart, og da skal vi ut på tur i finværet :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...