Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Jeg gleder meg hver dag over deilige dufter fra kaprifolen min som blomstrer noe så innigranskauen - og det har den gjort i mange uker nå. Det er en sånn vidunderlig duft av den... men jeg kunne godt greid meg uten ligustersvermerne som også er glad i kaprifolen... ikke at de gjør noe, men de er jo som forsvarets Hercules fly... dundrer avgårde og summer grovt...

You caught me at airplane, men hva er en liguster? google gave me shit nothing, så jeg tenker det er en skriveleif? :lol:

....

Jeg er så oppspist av mygg at det ikke er morsomt en gang. Har et myggstikk under øyet som er mongo-hovent og ser ut som jeg har elveblest i halve trynet. Myggjævler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Bakte cookies i dag, og savnet (for første gang på lenge) å bo i kollektiv.

Da kunne jeg bake, spise det jeg ville ha og sette resten igjen på et bord med en hyggelig lapp og vissheten om at andre tok seg av "restene" mine, og gjenngjeldte tjenesten senere :heart:

Får vel prøve å fryse noen av de denne gangen, trenger ikke spise to brett med småkaker de neste par dagene :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye tålmodighet som du innehar, så tror jeg at du må ha kjøpt opp alt allerede.

:lol: har dessverre ikke samme tålmodighet ovenfor min mor som jeg har mot enkelte andre. Eller kanskje heldigvis? Men litt mer enn jeg har etter en lang dag med et barn som kun vil hvine høy og skjærende og ingenting annet, det fortjener hun altså.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke valpen Flux da? Eller har du fått flere?

Hun ble flux på stamtavlen også og jeg vet ikke jeg. Vi kaller henne bare valpen/valpis :lol:

.. Nå håper jeg valpen sover hele natta for kroppen er ikke klar for å bevege på seg inatt :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg fryktelig imponert over at jeg la ut dette mindre flatterende bildet av Nora på ei bernergruppe på fb og faktisk presterte å få 700 "likes" på det :lol:

Det skal visst ikke så mye til.

11822410_10153422329725225_1210272651647

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg fryktelig imponert over at jeg la ut dette mindre flatterende bildet av Nora på ei bernergruppe på fb og faktisk presterte å få 700 "likes" på det :lol:

Det skal visst ikke så mye til.

11822410_10153422329725225_1210272651647

Herlig! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...