Guest Jonna Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Innlegget mitt fra hentet fra ett forum i Australia. Vet ikke helt hvilken del hun bodde i som skrev det, men virket ikke som det innlegget var noe å reagere på når det kom til løpetid liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jepp Vet du hva det kommer av? Forøvrig, nok en quote jeg ikke fikk varsel om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Når beslutninger er tatt og fullført, gjør det vondt. Veldig vondt, selvom jeg vet det er det beste, hvertfall for nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Vet du hva det kommer av? Forøvrig, nok en quote jeg ikke fikk varsel om. Nope, aner ikke, men hun har nå levd i alle år med det uten issues. Hun har alltid snørret litt / væske som kommer ut av nesen i ny og ne. Anser det bare som "svette", men hadde jo vært interessant å fått vite hva det er spesifikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Når beslutninger er tatt og fullført, gjør det vondt. Veldig vondt, selvom jeg vet det er det beste, hvertfall for nå. Hva skjer? Sent from my GT-I9100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Hva skjer? Sent from my GT-I9100 Jeg slo opp med kjæresten idag, det er noe ***** dritt.. Føler meg bare litt ensom her jeg sitter helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Off synn.. Sånt er skikkelig ugreit når det skjer du får ta me deg hundene og begynne me isspisingen og teite jentefilmer Sent from my GT-I9100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg slo opp med kjæresten idag, det er noe ***** dritt.. Føler meg bare litt ensom her jeg sitter helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jeg har tatt meg av isspisingen. det er nemlig blitt issesong nå. :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Ridgeback'er kan gjøre seg ufattelig "små" <3 Herlig hund,og rase ...for all del *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jasså, er flere nattugler her Jeg sitter oppe å leser og skriver så smått på bacheloroppgave. Kjenner det er litt vanskelig å komme skikkelig igang, og lurer litt på om jeg har tatt meg vann over hodet ang valg av tema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. April 2013 Rapporter Share Skrevet 9. April 2013 Jasså, er flere nattugler her Jeg sitter oppe å leser og skriver så smått på bacheloroppgave. Kjenner det er litt vanskelig å komme skikkelig igang, og lurer litt på om jeg har tatt meg vann over hodet ang valg av tema Hva er temaet da? Sitter og fjotler med artikler. Sikker på jeg har lest 50 artikler til oppgaven min nå. Det er sikkert nok, men det er alltid noen som refererer til noen, og så mååå jeg bare lese... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Søvn hadde vært noe gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Er det sært å ønske at bikkja ikke bjeffer når han hører vi kommer hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg har tatt meg av isspisingen. det er nemlig blitt issesong nå. :-D Evt istid... 10 minus på vei til jobb nå. Ikkeimponert.no Siste arbeidsdag på jobb denne uka. I morgen og fredag er det samling på veilederstudiet. Godt med avbrekk i hverdagen, og på fredag overtar jeg leiligheten min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Hjemme fra nattevakt, nuh snart avgårde til akupunktøren med Bodil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 I dag har jeg våknet med dette humøret: Hvilket jeg helt sikkert kommer til å angre på senere i dag, men nå driter jeg i det og lar ting stå som de står. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Evt istid... 10 minus på vei til jobb nå. Ikkeimponert.no Siste arbeidsdag på jobb denne uka. I morgen og fredag er det samling på veilederstudiet. Godt med avbrekk i hverdagen, og på fredag overtar jeg leiligheten min Foretrekker da den isen man spiser. Og den var god for tenk. Er det forresten noen steder folk kan sjekke betalingsanmerkninger på seg selv? Noen jeg kjenner som har plutselig fått beskjed om at h*n har en anmerkning, men klarer ikke å skjønne hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Mine barn tenker nok: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Vi er veldig seine i dag, men samtidig er det litt kos når jeg har en gutt som snorker på ene siden av meg og en snorkende hund på andre siden nei, sette i gang med vekking og kjefting... Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Oppdaget at jeg har glemt lommeboka i dag. Godt jeg kjøpte nøtter i går som jeg har her. Noe knekkebrød tror jeg det står i hylla også, så da overlever jeg vel dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Foretrekker da den isen man spiser. Og den var god for tenk. Jeg foretrekker også en is, men ikke den du tenkte på (tror jeg?!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Jeg så bildet på facebook først, og trodde det var et gammelt valpebilde! Når man ikke har kapasitet til ny valp så får man lage en av det man har fra før vet du. Jeg spiser frokost på jobben og er klar som et egg til en dobbeltime norsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 (endret) Er det noen her inne som har Høie hotellpute? Endret 10. April 2013 av Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 10. April 2013 Rapporter Share Skrevet 10. April 2013 Ugh. Klar for å stå opp, men ikke helt våken. Har ikke sovet godt i natt og vært våken flere ganger. Men sola skinner og vi skal på skitur Jeg rekker hvertfall å gjøre litt småtteri her hjemme først da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts