Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Meldte plutselig på Ella i rekrutt også. Hun får redde familiens ære. Samtidig burde jo Klima fått gå i matchshowet.. (Burde tross alt ta opp kampen mot Pim igjen!)

Nå begynner det å bli mye her. :lol: og dyrt, ikke minst!

Og gamlingenes kamp? Cita og Ella skal gå mot hverandre i rekrutt, med en noe uerfaren fører :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis, om vi hadde satt ham med X'en skal jeg love deg han hadde sittet pent hele veien! :D En oppfører seg, må vite.

Jeg har greit med plass til begge jentene i et bur for kortere turer som dette, men når du får haik helt fra Ås er jo det enklere for deg.

Du, kanskje jeg kan tigge meg til å få sitte på tilbake igjen? :innocent: Jeg skal besøke søster og svoger i Oslo, og da fungerer det dårlig å sitte på med noen som kjører tunnelen i stedet for via Oslo. :P De bor på Carl Berner, så så lenge jeg slippes av i nærheten av en t-banestasjon eller 31-bussens kjørerute kommer jeg meg fram. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, kanskje jeg kan tigge meg til å få sitte på tilbake igjen? :innocent: Jeg skal besøke søster og svoger i Oslo, og da fungerer det dårlig å sitte på med noen som kjører tunnelen i stedet for via Oslo. :P De bor på Carl Berner, så så lenge jeg slippes av i nærheten av en t-banestasjon eller 31-bussens kjørerute kommer jeg meg fram. :)

Det skal gå bra, bare det er greit at jeg blir til the bitter end, i og med at jeg dømmer det siste som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...