Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

Si ifra om det er noe FEIL i startlistene på PM så fort som mulig. Da jeg printer ut ting imorgen :)

post-6328-0-45939600-1382040019_thumb.pn

Matchshow

post-6328-0-59083100-1382040119.jpg

TIDSPLAN

kl 12:

Ring 1:

Rekrutt

kl 12:

Ring 2:

LP1, LP2, LP3, Elite

Ca 15-16 tiden.

Ring 3:

Matchshow

Jeg håper alle som har mulighet kan komme til 12. Vi er avhengig at alle hjelper til og at alle bidrar for at dette skal gå av stabelen. Om noen flere vil bake noe er de hjertelig velkommen :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Hurra gleder meg :bananas: Slik rekkefølgen er satt opp er det den vi skal følge?

Endelig skal jeg få treffe Pia :jump: Noen ukjente også ser jeg :D

Jeg er der før 12.00 så jeg hjelper til :D

rekkefølgen er slik det går ja, med mindre vi må stokke om litt fordi ting kræsjer ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres supert ut, gleder meg! Spenningen stiger liksom litt når man får "pm."

Håper det ikke blir jentefest i F.dekk i klasse to da. :lol:

Neida, det skal vi takle! :ahappy:

Kjente også at jeg plutselig ble nervøs! Men det er vel litt av meningen med å melde på. Opsis kommer ikke til å bidra til jentefest, for hun skal stå over fellesdekken. Det skal vel Klima også. Så da er mine uskyldige i hvert fall!

Tror Ella må få repetert litt av hvert før søndag.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØRST UT!? Neineineineinei, jeg har jo ikke anelse hvordan et rekrutt-løp ser ut! Men aff fysj da, prestasjonsangst! :frantics::frantics::frantics:

Forresten, Bonnie skal strykes fra rekrutt :)

Det går så fint så :D

Jeg surrer forsatt med helomvendingene mine :innocent:

Haha stakkars Arla som nesten kun møter Showraser i ringen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gamlingenes kamp? Cita og Ella skal gå mot hverandre i rekrutt, med en noe uerfaren fører :P

Her må vi gjøre noen endringer. Nå er jo Opsis sendt ut i rekrutt med en enda mer uerfaren fører, så da får vi en Cita-Opsis-duell i stede. Du burde egentlig gå rekrutt med Pim, så kan vi ha en Pim-Ella-duell? Ellers må Cita konkurrere mot to av mine. Men det er kanskje det som blir mest rettferdig, sånn egentlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må også med stor sannsynlighet stå over fellesdekken pga albuen til Grim, så den rekka blir en smule tynn om ikke noen fra høyere klasser blir med. :P

Edit: Det ligger vel noen videoer et sted fra rekrutt i fjord som dere kan titte på? Ikke vær nervøse folkens! Dere blir guida godt og heiet frem! Og alle kan gjøre bommerter! Forventer ikke at vi får vist oss fra vår beste side vi heller ( spesielt ikke høyresiden til Grim :aww::P ) men det spiller ingen rolle! Vi skal jo ha det gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra om det er noe FEIL i startlistene på PM så fort som mulig. Da jeg printer ut ting imorgen :)

attachicon.gifsonenmesterskapet.png

Matchshow

attachicon.gifmatchshow.jpg

TIDSPLAN

kl 12:

Ring 1:

Rekrutt

kl 12:

Ring 2:

LP1, LP2, LP3, Elite

Ca 15-16 tiden.

Ring 3:

Matchshow

Jeg håper alle som har mulighet kan komme til 12. Vi er avhengig at alle hjelper til og at alle bidrar for at dette skal gå av stabelen. Om noen flere vil bake noe er de hjertelig velkommen :)

Oi! Nå fikk jeg en klump i magen :lol:

FixIt som ikke kan ordentlig dekk, ikke vendinger eller noe! Jada hei hvor det går! :lol

Men vi skal ha det morsomt i ringen, og vi skal belønne imellom øvelsene så detta blir bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nå fikk jeg en klump i magen :lol:

FixIt som ikke kan ordentlig dekk, ikke vendinger eller noe! Jada hei hvor det går! :lol

Men vi skal ha det morsomt i ringen, og vi skal belønne imellom øvelsene så detta blir bra :P

Det viktigste er jo og ha det morro :D Jeg tar det rett og slett som trening for og få kontroll over min egen usikkerhet og nerver :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo og ha det morro :D Jeg tar det rett og slett som trening for og få kontroll over min egen usikkerhet og nerver :P

Hehe jeg tar det som trening jeg og, men er nerver som kommer for det :P

Og Chanto som har funnet ut at jeg ikke kan kjefte eller belønne i ringen, derfor jobber man ikke! Men blir kjempe koselig å møte så mange nye fjes og hundefolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke løpetidshunder sist? :) Nuka står jo midt i på matchshow feks.

Nuka står på LISTA ja! Det er et cup system..så alle blir trekt på dagen i rekkefølge.

Og det er etter LP'en.. som er der man ikke vil ha løpetisper :)

Og de som har løpetid på dagen blir bare tatt til slutt i LP'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuka står på LISTA ja! Det er et cup system..så alle blir trekt på dagen i rekkefølge.

Og det er etter LP'en.. som er der man ikke vil ha løpetisper :)

Og de som har løpetid på dagen blir bare tatt til slutt i LP'en.

Ser hun står på LISTA ja!

Skal du delta Ane?

Ikke i år :/ Håper å komme tilbake igjen nest år :) Nora må jo forsvare tredje plassen av elleve ekvipasjer i rekrutt en gang. Blir jo tvunget til å starte der nede på Østlandet. Skumle folk, så tørr jo ikke si nei heller..

Kos dere dere som skal! Men kjipt at det er søndag for oss som kommer langveis fra sånn btw. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun står på LISTA ja!

Ikke i år :/ Håper å komme tilbake igjen nest år :) Nora må jo forsvare tredje plassen av elleve ekvipasjer i rekrutt en gang. Blir jo tvunget til å starte der nede på Østlandet. Skumle folk, så tørr jo ikke si nei heller..

Kos dere dere som skal! Men kjipt at det er søndag for oss som kommer langveis fra sånn btw. :)

Du stod helt fritt til å foreslå dag når vi planla :-) Alle som ville kom med bidrag!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane, hvorfor bryr du deg om når løpetisper skal gå og hvilken dag det er når du ikke skal dit engang?

Det er en kjempejobb å arrangere så jeg skjønner ikke poenget med å lage heelt unødvendig dårlig stemning. Kanskje du ikke mente det slik, men det kan oppfattes sånn når dette er noe man har strevd med over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...