Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg har for så vidt plass, om Geo kan dele bur med en av jentene? Eller så kan jeg sette begge i samme bur fra Oslo til Drammen, det er jo ikke så langt.

Han er jo snill og grei og kunne sikkert delt bur med en av dem sånn bortsett fra at det muligens hadde blitt litt vel mye lek og baluba på veien. :lol: Litt forskjellsbehandling å ha to bernere i ett bur mens femtenkiloskelpien skal regjere i det andre alene, men hvis det går greit for det så vil vi gjerne sitte på. :) Kan hoppe av toget på Oslo S eller Skøyen, avhengig av hva som er enklest for deg. Jeg vet ikke helt når du tenkte å være der, jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Det er ikke noe problem å ta tog+buss dit, men siden det uansett er mange som skal dit tenkte jeg bare å høre om noen tilfeldigvis har plass til et ekstra menneske med en kelpie? Enten fra Ås/Ski, evt kan jeg plukkes opp på Oslo S eller Skøyen. Betaler bensinpenger. :)

Har plass jeg også og kan hente deg i Ås:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, luksus med flere tilbud! :D Kanskje jeg skal takke ja til det, da? Så slipper jeg å time opp mot togavganger og slikt. Når tenker du å dra?

Hm.. Har ikke tenkt på akkurat når jeg skal dra egentlig :lol: Det tar ca 1 time fra Ås til Drammen? Eller mer?

Jeg har iallefall et ledig bur hvis jeg tar mine 2 sammen:) og sete selvfølgelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Har ikke tenkt på akkurat når jeg skal dra egentlig :lol: Det tar ca 1 time fra Ås til Drammen? Eller mer?

Jeg har iallefall et ledig bur hvis jeg tar mine 2 sammen:) og sete selvfølgelig;)

Det høres bra ut. :) Det tar vel en times tid omtrent ja, uansett hvilken vei man kjører (gjennom tunnelen eller via Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. :) Det tar vel en times tid omtrent ja, uansett hvilken vei man kjører (gjennom tunnelen eller via Oslo).

Ja tenkte jeg skulle ta gjennom tunnelen :)

Når og hvor skal jeg hente deg da? Liker å ha litt god tid så kanskje 10.30-10.45 et eller annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte jeg skulle ta gjennom tunnelen :)

Når og hvor skal jeg hente deg da? Liker å ha litt god tid så kanskje 10.30-10.45 et eller annet sted?

Ja, det høres passelig ut. :) Jeg kan godt gå ned til Shell-stasjonen på Korsegården. Da er det jo bare å kjøre rett av motorveien og rett på igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo snill og grei og kunne sikkert delt bur med en av dem sånn bortsett fra at det muligens hadde blitt litt vel mye lek og baluba på veien. :lol: Litt forskjellsbehandling å ha to bernere i ett bur mens femtenkiloskelpien skal regjere i det andre alene, men hvis det går greit for det så vil vi gjerne sitte på. :) Kan hoppe av toget på Oslo S eller Skøyen, avhengig av hva som er enklest for deg. Jeg vet ikke helt når du tenkte å være der, jeg?

Fnis, om vi hadde satt ham med X'en skal jeg love deg han hadde sittet pent hele veien! :D En oppfører seg, må vite.

Jeg har greit med plass til begge jentene i et bur for kortere turer som dette, men når du får haik helt fra Ås er jo det enklere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres passelig ut. :) Jeg kan godt gå ned til Shell-stasjonen på Korsegården. Da er det jo bare å kjøre rett av motorveien og rett på igjen. :)

Ja hvis ikke det er alt for langt å gå for deg da? Hvis ikke kan vi godt møtes der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, du sa jeg kunne bytte itl LP på dagen? Jeg meldte meg på i rekrutt nå. Nevnte det i kommentaren, siden jeg spurte om dette tidligere i tråden :ahappy: Må se litt an liksom.... Har såå lyst til å gå LP1, men vet ikke om vi er klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis ikke det er alt for langt å gå for deg da? Hvis ikke kan vi godt møtes der :)

Neida, bare fin luftetur det. :) Da er jeg på Shell 10.30 (senest). Så kommer du når du kommer. :) Er det plass til at jeg kan ha med et sammenleggbart tøybur tror du? Hadde vært kjekt å kunne putte ham bort litt mellom slagene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, du sa jeg kunne bytte itl LP på dagen? Jeg meldte meg på i rekrutt nå. Nevnte det i kommentaren, siden jeg spurte om dette tidligere i tråden :ahappy:  Må se litt an liksom.... Har såå lyst til å gå LP1, men vet ikke om vi er klare.

Jepp. Det er greit :-)

Takk. Da skal jeg se hva vi kan får gjort. Mangler fortsatt reisefølge, så vi får se. Kanskje vi kommer å se i stede, for jeg vil ikke melde på når jeg ikke vet om jeg kommer meg dit.
Si ifra når du vet så ser vi hva vi ordner.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på Opsis i kl.2 og Klima i kl.1. Må vel finne en eller annen superpølse for å få med meg Klima gjennom de forskjellige øvelsene, og Opsis mangler litt her og litt der. Men god konkurransetrening(spesielt for meg!), om ikke annet.. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare fin luftetur det. :) Da er jeg på Shell 10.30 (senest). Så kommer du når du kommer. :) Er det plass til at jeg kan ha med et sammenleggbart tøybur tror du? Hadde vært kjekt å kunne putte ham bort litt mellom slagene. ;)

Supert! Jada er en caddy så har god plass til det;)

Skal ta en pause med Chanto på stevner nå for han merker at vi ikke er på trening og derfor slutter han å jobbe! :( så dette blir alle siste med han i år! Forventer at det går skikkelig dritt;)

FixIt kan ikke ordentlig dekk, men ellers tror jeg det går greit :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...