Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

For å komme med mer info.

Vi har to ringer. Rekrutten får sin egen (ikke da full size elite ring), også har vi en LP ring. Etter klokken 3 så får matchshowet da en ring og det begynner der. Tipper rekrutt er over innen da så da blir det gjort om til større LP ring osv.

Og som en teaser:

Er LP rosetter som er litt finere enn de vanlige i alle klassene 1-3 plass.

post-6328-0-60105200-1380103141_thumb.jp

Vi har hederspriser som blir delt ut i matchshow og LP.

post-6328-0-04960600-1380103138_thumb.jp

Tilogmed logo i alle rosettene:

post-6328-0-15144100-1380103140_thumb.jp

og vi har 4 BIS rosetter som er store og flotte :)

post-6328-0-36481700-1380103143_thumb.jp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Syntes dere er supre som setter sammen dette for oss alle, og har jobbet godt for å tilrettelegge! :heart:

Er det mulighet for å sette evt. en karakter i parentes som man ville mottatt i offisiell konkurranse, men bare en 5er regnes med? Blir det mye rot kanskje? :lol:

--------------

Belønning i rekrutt gir ikke trekk i karakter eller? :innocent:

Takk :)

I rekrutt er det ikke trekk da det er ment som en intro klasse for å få flest mulig med. Da kan det belønnes mellom øvelsene. Reglene for rekrutt står her: http://sonen.corgilicious.net/?page_id=65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så stolt av å være en del av Hundesonen når jeg ser logoen trykka på ting som det her! Kommer aldri noensinne til å vinne noen lp-rosett, men fy søren så kult at dere orger sånt, altså! :flowers:

Det er kun AnetteH som har gjort dette happyflower.gif SFX, jeg og skrivere er kun hanket inn for dagen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være utakknemlig eller lage sur stemning, jeg forsøker bare å forstå.

Så det er lov til å leke mer enn normalt mellom hver øvelse i klasse 1 og oppover uten trekk? Mens for oss som har hunder som ikke ser på lek som belønning, kan vi ikke bruke godbiter uten trekk?

Er det noe mindre eller mer rettferdig enn hvorvidt folk velger å benytte seg av muligheten til å belønne eller ei og dermed påvirker plassering og poengsum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke å være utakknemlig eller lage sur stemning, jeg forsøker bare å forstå.

Så det er lov til å leke mer enn normalt mellom hver øvelse i klasse 1 og oppover uten trekk? Mens for oss som har hunder som ikke ser på lek som belønning, kan vi ikke bruke godbiter uten trekk?

Er det noe mindre eller mer rettferdig enn hvorvidt folk velger å benytte seg av muligheten til å belønne eller ei og dermed påvirker plassering og poengsum?

Leke mer enn vanlig faller på lik linje som godbiter ;) Altså blir det 5 om du hopper rundt, lar bikkja hoppe rundt og gape, lage lyd osv. Om du klapper i hendene og hunden hopper mot deg i glede og du lar det være med det, så blir poenget slik jeg ville delt ut på vanlig stevne.

Tenk vanlig stevne i forhold til ros...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leke mer enn vanlig faller på lik linje som godbiter ;) Altså blir det 5 om du hopper rundt, lar bikkja hoppe rundt og gape, lage lyd osv. Om du klapper i hendene og hunden hopper mot deg i glede og du lar det være med det, så blir poenget slik jeg ville delt ut på vanlig stevne.

Tenk vanlig stevne i forhold til ros...

Takk for oppklaring, da forsto jeg bedre :)

Anette, jeg sender deg PM med endelige klassejusteringer.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg orker ikke rote meg gjennom 27 sider, og fant ikke noe i hovedinnlegget (mulig ejg er blind). Når er påmeldingsfristen? Og når er evt oppmøtetid for matchshow?

Påmeldingsfristen finnes ikke, den er så enkel som at vil du gå LP eller matchshow og VET du kan og skal så melder du på, en uke før begynner jeg å jobbe med påmeldingene så håper de fleste er meldt på innen da. Men vi har om vi har kapasitet åpent for påmeldinger på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingsfristen finnes ikke, den er så enkel som at vil du gå LP eller matchshow og VET du kan og skal så melder du på, en uke før begynner jeg å jobbe med påmeldingene så håper de fleste er meldt på innen da. Men vi har om vi har kapasitet åpent for påmeldinger på dagen.

Aha, da er det jo greit :) Må bare finne ut om det er noe jeg skal være med på på søndagen på møtehelga :) Men er det frokost og så off I go så går det jo greit :) All trening er god trening når verken eier eller valp er vant til utstilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...