Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Jammen :o Jeg som har forberedt meg ved å kopiere opp røde kort og alt :cry:

Talli skal fortsatt tulle i Elite da :P

Bare Blaze som har begynnt å vegre seg for å trene for hun hører ikke ko skal få slippe å starte i kl.2 pga jeg syns det er morro ;)

Så rødekort kan ligge klar, for det kommer vi til å få mange av *løpe til ruten før hunden o.l.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli skal fortsatt tulle i Elite da :P

Bare Blaze som har begynnt å vegre seg for å trene for hun hører ikke ko skal få slippe å starte i kl.2 pga jeg syns det er morro ;)

Så rødekort kan ligge klar, for det kommer vi til å få mange av *løpe til ruten før hunden o.l.*

*klappe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke bla meg bakover i tråden,men regner med at Marianne og AnetteH skal ha med seg "bedriften sin" bare husk at man ikke har lov og selge varer i hallen :P Men dere kan jo ta det utafor litt kjipt og få kjeft fordi man gjør noe man trur er lov :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke bla meg bakover i tråden,men regner med at Marianne og AnetteH skal ha med seg "bedriften sin" bare husk at man ikke har lov og selge varer i hallen :P  Men dere kan jo ta det utafor litt kjipt og få  kjeft fordi man gjør noe man trur er lov :hmm:

Har spurt de og fikk nei, men det står jo ingen steder så er ikke lett å vite!

Men er bare å bestille på forhånd, også stapper jeg ting i bilen :-P

En uke igjen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir rekkefølgen på lydigheten (alle 5 klasser i samme ring?) og når starter den? :)
Beklager hvis det er opplyst om tidligere.
Må bare prøve å planlegge litt med tanke på bebbis som skal være med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir rekkefølgen på lydigheten (alle 5 klasser i samme ring?) og når starter den? :)

Beklager hvis det er opplyst om tidligere.

Må bare prøve å planlegge litt med tanke på bebbis som skal være med. :)

Skal poste skjema snart!

Obs obs! Jeg stenger påmeldingene onsdag kveld ! Etter det prøver vi at folk får plass ol men jeg kan ikke love, håper at alle som vil på sparket får muligheten. Jeg begynner å lage startlister og oppsett torsdag morgen. Så tar vi inn ekstra så langt vi klarer. Håper alle kan forstå det :-)

Også skal jeg poste litt info etterhvert, blant annet trenger vi alle å bidra når vi ankommer med å sette opp border og ringer. Hvor fortere vi får satt ting opp hvor fortere får vi startet ;-)

Mer info kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen alders grense hos oss ;-) så det går fint :-)

Da melder jeg bare på Keo også, bare for morro skyld, hvis vi finner ut at det ikke går så får det bare være! Første gang i hall og første gang i konkurransesetting :P

... tror jeg har spammet denne tråden litt, jeg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal poste skjema snart!

Obs obs! Jeg stenger påmeldingene onsdag kveld ! Etter det prøver vi at folk får plass ol men jeg kan ikke love, håper at alle som vil på sparket får muligheten. Jeg begynner å lage startlister og oppsett torsdag morgen. Så tar vi inn ekstra så langt vi klarer. Håper alle kan forstå det :-)

Også skal jeg poste litt info etterhvert, blant annet trenger vi alle å bidra når vi ankommer med å sette opp border og ringer. Hvor fortere vi får satt ting opp hvor fortere får vi startet ;-)

Mer info kommer!

Når får dere hallen og kan man evt komme inn litt tidligere for og sette opp? Jeg kan godt hjelpe til siden jeg bor så nærme,men hadde vært fint og visst litt mer klokke slett osv pga barnevakta :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får dere hallen og kan man evt komme inn litt tidligere for og sette opp? Jeg kan godt hjelpe til siden jeg bor så nærme,men hadde vært fint og visst litt mer klokke slett osv pga barnevakta :innocent:
Klokken 12 :-) om vi får komme inn en halvtime før vet jeg ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 12 :-) om vi får komme inn en halvtime før vet jeg ikke.

Vi får sikkert ikke komme inn før 12 for hele hallen er booka så det betyr at de delene vi skal ha er opptatt til kl 12.00,men da er jeg der nede lit før 12.00 så jeg får lufta bikkjene før dere kommer også hjelper jeg til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke. Imouto bokstavelig talt spruter blod når hun rister seg. :P

Haha uffda! :lol:

Jeg har ikke meldt på enda, men skal trene pelsen imorra for å se hvordan vi ligger an. Hvis jeg ser at hun ikke kommer til å være konsentrert i det hele tatt kommer jeg uten, som fotograf og heiedame! :D GLEDER MEG! Synes det er så fint at sonen klarer å fikse slike ting så ordentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å ta tog+buss dit, men siden det uansett er mange som skal dit tenkte jeg bare å høre om noen tilfeldigvis har plass til et ekstra menneske med en kelpie? Enten fra Ås/Ski, evt kan jeg plukkes opp på Oslo S eller Skøyen. Betaler bensinpenger. :)

Jeg har for så vidt plass, om Geo kan dele bur med en av jentene? Eller så kan jeg sette begge i samme bur fra Oslo til Drammen, det er jo ikke så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...