Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonenmesterskapet 2013 - Resultater side 36


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 756
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for et helt fantastisk stevne, AnetteH, og alle andre som bidro til alt dette Jeg er selvfølgelig superstolt av samboeren og Cita som dro i land førsteplassen i rekrutt! Cita kan ha e

Er ikke så veldig superanonym, men hadde faktisk glemt det, men så fant jeg meg selv gitt :-D

Posted Images

Gleder oss ! :D

Men jeg har ikke peiling på hva jeg har begitt meg ut på... :icon_redface:

Har aldri sett annet enn på youtube, og har ikke vært på kurs.

Får låne langline.

På LP... skal alle gå samtidig, eller en og en? Kommer til å bli såå flau!

Matchshow er det en og en?

Forstod ikke helt dette med godbiter... kan noen forklare meg?

Jeg kan møte opp tidligere for å hjelpe til.

Hvordan er det med parkering?

Burde ha med bur inn?

Noe å sitte på?

Mange spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder oss ! :D

Men jeg har ikke peiling på hva jeg har begitt meg ut på... :icon_redface:

Har aldri sett annet enn på youtube, og har ikke vært på kurs.

Får låne langline.

På LP... skal alle gå samtidig, eller en og en? Kommer til å bli såå flau!

Matchshow er det en og en?

Forstod ikke helt dette med godbiter... kan noen forklare meg?

Jeg kan møte opp tidligere for å hjelpe til.

Hvordan er det med parkering?

Burde ha med bur inn?

Noe å sitte på?

Mange spørsmål...

Alle går en og en i lp/rekrutt, og det går så bra så :D Ingen er der for å ønske noen vondt og det er jubel i taket når ting går bra

I lp kan du godt bruke godbiter og ekstrem jubel og glede, men da gir jeg ikke høyere enn karakter 5. Jeg vil da også si hva jeg ville gitt om du ikke hadde gitt godbiter. Dette gjelder ikke for de som går i rekrutt, tror AnetteH har noen andre regler der :) Skal du starte LP en, så sier du bare i fra at du aldri har gjort dette, så vil jeg veilede deg hele veien :) Regelverket finner du her: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2012/01/Regelverk-for-lydighetsprover.pdf

Om du vil har du hunden inne og ta med noe å sitte på. Det er oppvarmet hall så en trenger ikke å kle på seg så voldsomt.

Parkering er rett utenfor hallen

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren og jeg kommer, men jeg kom plutselig på at vi ikke har noen stoler å ta med. Om noen har noen ekstra å låne bort kan vedkommende belønnes med kake! :)

Om jeg husker rett så henger det mange stoler inne i hallen man kan bruke. Men jeg er ikke helt sikker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren og jeg kommer, men jeg kom plutselig på at vi ikke har noen stoler å ta med. Om noen har noen ekstra å låne bort kan vedkommende belønnes med kake! :)

Det er stoler i hallen som man kan bruke,men greit og ta med noe å legge på stolen da de er av plastikk.De kan være litt kalde :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kaldt der? Skal jeg ha varmedress? Kommer til å sitte på pompen, regner jeg med. Skal visst skrive.

Kommer ann på hvor frøsen du er,men varmedress er ikke nødvendig..Jeg går i thigts og vanlig hettegenser når jeg er der og jeg fryser ihvertfall ikke,men skal du sitte på plastikk stolene der nede vil jeg råde deg til og ta med noe å putte under rompa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god forklaring :)

Jeg vet ikke om vi får til alle de øvelsene, men vi prøver. Jeg tror hun vil bli veldig oppmerksom på hundene rundt seg.

Hun er ikke vandt med store mengder med hunder.

Jeg tar dette som en sosial samenkomst, blir morro og møte helt ukjente mennesker.

Så akkurat værmeldinga.... det er meldt godt med snø :huh: Kjører tidlig, jeg.

Når er hallen åpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god forklaring :)

Jeg vet ikke om vi får til alle de øvelsene, men vi prøver. Jeg tror hun vil bli veldig oppmerksom på hundene rundt seg.

Hun er ikke vandt med store mengder med hunder.

Jeg tar dette som en sosial samenkomst, blir morro og møte helt ukjente mennesker.

Så akkurat værmeldinga.... det er meldt godt med snø :huh: Kjører tidlig, jeg.

Når er hallen åpen?

Hallen er oppe fra 09.00,men hele hallen er leid ut frem til 12.00..Men du kan sikkert gå inn uten hund hvis du kommer tidlig eller fryser :D

Jeg kan se om jeg har et par ekstra stoler. Men jeg er redd for at de ikke er spesiellt pene. Ble herja med i sommer. :blink:

Så det holder med bukse og genser? Jeg er litt frossen, men tipper jeg svetter litt ekstra i morra. :blink:

Jeg synes det holder i massevis ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kommer i morgen:

Er det noen som kan ta skriver jobben for meg i rekrutt om jeg ikke er helt i form?

Har hatt en runde med oppkast og kvalme i dag (nei ikke gravid, om jeg er det så er det ett under som evt må feires og begynne tilbe meg :lol: )

Om formen er bedre, den er oppadgående nå, så tar jeg det selvsagt selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med teppe til den ømfintlige stumpen til Ida :P

Jeg kan jo ta med stol, da :) Men tusen takk :heart:

vi har fått no kløgreier på begge hundene her, så for alles del dropper vi sonenmesterskapet i år :( *gråte en skvett*

Nei og nei og jeg hadde gledet meg til å treffe dere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kommer i morgen:

Er det noen som kan ta skriver jobben for meg i rekrutt om jeg ikke er helt i form?

Har hatt en runde med oppkast og kvalme i dag (nei ikke gravid, om jeg er det så er det ett under som evt må feires og begynne tilbe meg :lol: )

Om formen er bedre, den er oppadgående nå, så tar jeg det selvsagt selv. :)

Kan gjøre det jeg :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god forklaring :)

Jeg vet ikke om vi får til alle de øvelsene, men vi prøver. Jeg tror hun vil bli veldig oppmerksom på hundene rundt seg.

Hun er ikke vandt med store mengder med hunder.

Jeg tar dette som en sosial samenkomst, blir morro og møte helt ukjente mennesker.

Så akkurat værmeldinga.... det er meldt godt med snø :huh: Kjører tidlig, jeg.

Når er hallen åpen?

Vi kan ingenting! Har bare øvd litt på plenen dag hjemme uten forstyrrelser! Hun kan ikke dekk og ikke lineføring :oSå vi gjør dette bare for gøy :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...