Debbie Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Kondolerer dette var trist Siter
Gjest Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Dette var utrolig trist, kondolerer Siter
Heidihj Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Dette var utrolig trist lesing Kondolerer! Siter
Gjest Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Veldig trist. Allergi er en fryktelig sykdom? Siter
SofieAurora Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Så utrolig forferdelig å lese! Kondolerer så mye! Siter
Ozzy Skrevet 16. Desember 2016 Rapporter Skrevet 16. Desember 2016 Veldig trist å høre! Men hun døde ihvertfall som en veldig lykkelig, og mett hund, og du lot det ikke gå for langt. Det er viktig å huske på når du ikke får sove fordi du bare gråter, eller du har dårlig samvittighet fordi "hva hvis". 9 Siter
Sprettballen Skrevet 17. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 8 timer siden, Ozzy skrev: Veldig trist å høre! Men hun døde ihvertfall som en veldig lykkelig, og mett hund, og du lot det ikke gå for langt. Det er viktig å huske på når du ikke får sove fordi du bare gråter, eller du har dårlig samvittighet fordi "hva hvis". Der traff du hodet på spikeren. Jeg hadde jo bestemt meg, veterinæren støtta meg også 100% i avgjørelsen...men det er alltid den lille tanken om "hva hvis". På den annen side prøver jeg å tenke på at allergi ikke er en sykdom hun kunne bli frisk av. Vi prøvde i 4 år og jeg fikk henne ikke av kortisonen uansett hva jeg gjorde av fôrbytte eller andre ting, og de siste månedene begynte langtidsbivirkningene av kortison å bli tydelig i form av at hun mistet mye muskelmasse. Jeg ville avslutte før hun led skikkelig. Nå kunne hun avslutte mens hun enda hadde livsglede. 11 Siter
Sprettballen Skrevet 17. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 Dette døgnet har vært skikkelig merkelig. I 4,5 år har jeg hatt en borrelåshund i beina mine hvor enn jeg har gått. Alltid en hund utenfor dodøren, en skygge som lurte på "hvor skal du nå?" og ikke minst en hund som sier "du halloo...har du glemt det er kveldsmat nå??" Jeg venter på å høre tassingen når jeg reiser meg, men så er den ikke der. Det er så utrolig uvirkelig det hele, for hun gjorde så mye utav seg. Siter
plutte Skrevet 17. Desember 2016 Rapporter Skrevet 17. Desember 2016 4 timer siden, Sprettballen skrev: Dette døgnet har vært skikkelig merkelig. I 4,5 år har jeg hatt en borrelåshund i beina mine hvor enn jeg har gått. Alltid en hund utenfor dodøren, en skygge som lurte på "hvor skal du nå?" og ikke minst en hund som sier "du halloo...har du glemt det er kveldsmat nå??" Jeg venter på å høre tassingen når jeg reiser meg, men så er den ikke der. Det er så utrolig uvirkelig det hele, for hun gjorde så mye utav seg. Kondolerer så mykje, det blir alltid tomt. Siter
Rocket Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Ånei og nei så trist! Kondolerer! Siter
Snoffe Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Så utrolig trist å lese Kondolerer Siter
Poter Skrevet 18. Desember 2016 Rapporter Skrevet 18. Desember 2016 Så trist å lese Jeg føler med deg! Siter
Smartingen Skrevet 19. Desember 2016 Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 Utrolig trist lesing. Føler med deg <3 Vet det er lite som kan hjelpe nå, men du har tatt en riktig avgjørelse, det er bare ikke alltid like lett å se det. 1 Siter
Sprettballen Skrevet 19. Desember 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 Takk for støttende ord, aller sammen. Både jeg og Blitz savner Nemi veldig. Blitz var med inn til dyrlegen og hun skjønte vi dro der i fra uten bestevennen vår. Det merkes likevel på henne at hun ikke har storesøster her hjemme. Mer rastløs, piper om jeg går på do uten henne osv. Hun lurer på hvor lekekameraten hennes er ^^ Siter
Avani Skrevet 19. Desember 2016 Rapporter Skrevet 19. Desember 2016 Dumme, dumme allergi Har selv hatt hund med allergiplager. Klem til deg og Blitz Siter
Recommended Posts