AnnChristin Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Å nei, det var da absolutt ikke sånn det skulle gå Siter
Cloudberry Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Åh nei... Vi har tenkt på dere i dag, på treff med barselgruppa. Da vi gikk inn fra bilen fortalte jeg H at nå skulle vi sjekke om Fyda blir frisk igjen snart, sånn at vi kunne gå på tur med dere igjen. Det falt meg ikke inn å engang tenke at det kunne gå som dette! Mange klemmer og min dypeste medfølelse til dere! Siter
Monica123 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Det var jo ikke sånn det skulle ende Etter og ha lest minnetråden renner tårene her :cry: Stor klem til Mari :hug: Siter
Navnløs Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så utrolig trist å lese. Nydelig siste hilsen i minnelunden, hun var heldig som hadde deg! Sender masse gode tanker. Siter
Castella Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Kondolerer så utrolig mye Tårene renner og renner etter å ha lest minne innlegget ditt. Føler utrolig med deg Siter
Mari Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Tusen hjertelig takk for alle snille ord. Jeg har lest hver eneste en og det er virkelig rørende hvor mye dere bryr dere. Det er veldig godt i en tung stund. Jeg er nok fortsatt i sjokk, var helt uforberedt på dette til tross for at jeg var veldig bekymret for henne. Vi er veldig triste, og det er vanskelig å forklare pjokken hvorfor mamma og pappa er lei seg. Han leter og spørre etter henne hele tiden. Veldig sårt. Siter
Ozzy Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Kondolerer så mye. Veldig veldig trist å høre. Klem til dere. Siter
Renate A Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Nei...nå ble jeg skikkelig lei meg Trøsteklem til deg og familien din Siter
Debbie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så inderlig trist. Så utrolig urettferdig. Tårene renner her, fryktelig trist og meningsløst. Siter
Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Fra jeg leste det så braste hjertet mitt og bare det å svare her minte meg alt for mye om hun jeg mistet nylig. Føler så inderlig med deg Mari Siter
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 ÅNEI! Dette var jo bare dypt tragisk! jeg er så lei meg på dine vegne... hun virket som en utrolig dame. Kondolerer og stor klem fra meg og casper. Sent from my u8800 using Tapatalk 2 Siter
ToneS Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Ånei Kondolerer! Klemmer til deg og familien din! Siter
Guest 2ne Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Åh, Mari. Du har min dypeste medfølelse *klemme hardt på* Noen ganger så suger det skikkelig å ha hund.. Siter
Tøfflus Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Veldig, veldig trist Mari. Jeg vet hvordan du har det akkurat nå. Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Kondolerer så masse Utrolig trist var dette.. Siter
L8 L Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så ufattelig trist.. Føler med deg og beklager sorgen... Siter
edlitam Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så ufattelig trist Mari Det er ikke sånn det skal gå, Fyda skulle jo leve evig. Alle tanker går til deg, Marimannen og minstemann. Selvom jeg ikke kjenner deg personlig, har jeg alltid smugtittet litt på de veldige fine hundene du har hatt opp gjennom årene Siter
Gåsa Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Å nei så fryktelig trist å høre. Ufattelig. Fineste Fyda. Stør trøsteklem fra meg & frøkena. Siter
roxie88 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så forferdelig å lese at det gikk sånn i dag Sitter her med tårer i øynene Sov godt fine Fyda Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Synd ad Fyda ikke er mer. Jeg vil savne de gode historiene Siter
trevi Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Dette var jo bare veldig trist.... Klem Siter
Irenen Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Så ufattelig trist dette var Fine, gode, tapre hunden. Siter
Fjollebolle Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Dette var bare ufattelig trist å lese.. Har så fryktelig fryktelig vondt av deg akkurat nå, og skulle inderlig ønske jeg hadde ord som kunne gjøre det lettere Stor stor klem til deg! Siter
Recommended Posts