Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger en realitycheck


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå drar vi! Kryss fingre og tær og poter og ører (de som har lange nok)!

Si ifra hvis du trenger skyss.. Henter deg jeg Sent from my GT-I9100

Muligens hun er på feil antibiotika, og derfor er blitt så klein? For den skulle definitivt tatt knekken på det verste etter 6 dager. Jeg tenker ikke kreft, men feil antibiotika, så det burde dyrkes v

Fyda hadde masse kreft i lungene sine. Hjertet var veldig forstørret fordi det har jobbet så hardt for å kompensere.

Hun fikk slippe fort etter jeg så røntgenbildene.

Nå har jeg grått klærne mine våte av å skrive noen siste ord om henne. Jeg er helt forbanna knust. :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyda hadde masse kreft i lungene sine. Hjertet var veldig forstørret fordi det har jobbet så hardt for å kompensere.

Hun fikk slippe fort etter jeg så røntgenbildene.

Nå har jeg grått klærne mine våte av å skrive noen siste ord om henne. Jeg er helt forbanna knust. :icon_cry:

:hug:

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kjære Mari. Så forbanna urettferdig verden er noen ganger. Dette var så fullstendig ufortjent, jeg er utrolig lei meg på deres vegne. Tapre, fine Fyda som har vært så utrolig heldig med dere som eiere. Mine varmeste tanker går til dere nå :(:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Mari! Jeg har aldri møtt noen av dere, men har liksom hatt dere som tvillingskjeler på andre siden av veien, og sitter nå på kontoret mitt og gråter for dere begge, men mest for deg som må bli igjen uten henne. :console:

Aiko ligger på sofaen og aner fred og ingen fare. Hun kommer til å bli våt i nakken sin nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:console:

Sitter på jobb og tørker tårer og håper ingen kommer inn for å snakke med meg. Ord blir fattige når slikt skjer.

Bare litt over en time til jeg skal hjem og gi min Lady en god klem.

Stor klem og masse medfølelse til deg og dine Mari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...