Riot Skrevet 22. Juni 2011 Rapporter Skrevet 22. Juni 2011 Takker. Det er tatt på Fjellsbø/Fjeldsbø, Lindås. Mellom 4 og 6 om morningen. Husker ikke helt. Tror jeg. Kameraet jeg brukte har ikke riktig klokkeslett. :< Siter
borderen Skrevet 23. Juni 2011 Rapporter Skrevet 23. Juni 2011 Jeg tok masse bilder da jeg var på Sør-Afrika for noen uker siden. Her er et lite utvalg: Impala Vervet Monkey Marabou Mer Vervets Den ene karen fanget en sommerfugl i lufta Titter på sjøsprøyt av knølhvaler Det var veldig frodig på den årstiden vi var i Küger, men fikk høre en lyd rive-lyd i buskene fra en leopard som spiste en impala! Impalaer Siter
jma Skrevet 24. Juni 2011 Rapporter Skrevet 24. Juni 2011 Morning Wood by Carl Riot, on Flickr Wow! Vakkert! Siter
Ia Skrevet 25. Juni 2011 Rapporter Skrevet 25. Juni 2011 Jeg tok masse bilder da jeg var på Sør-Afrika for noen uker siden. Her er et lite utvalg: Impala *klippe litt* Det er det søteste jeg noen gang har sett! Vil ha sånn! Kjempefine og spesielle bilder! Marabou-bildet var også veldig kult Siter
Riot Skrevet 26. Juni 2011 Rapporter Skrevet 26. Juni 2011 Det var noen syke dyr! Digget treet med fuglene på. Takk for kommentarene til bildet mitt, folkens. Hiver innpå et par til fra helgens fotofanteri. Siter
Guest vivere Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Skrevet 28. Juni 2011 Jeg er ikke så eksotisk som bcAmira, men her er i hvert fall et øyeblikk sett fra vinduet Siter
Riot Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Hvilken brennvidde er det der, Vivere? Død tråd. :< synd Siter
Debbie Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Riot: nydelig bilde. Her er mitt bidrag: Siter
MonicaT Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Masse flotte bilder her. Man kjenner at man blir inspirert Bilde fra i vinter av en isbjørn figur Fra bryllup i våres. Ikke helt fornøyd med komposisjonen, men greit nok Siter
Lola Pagola Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Riot: nydelig bilde. Her er mitt bidrag: Stilig bilde, nesten litt abstrakt ! Men jeg må si at jeg synes ikke rammen du har brukt her er så veldig pen, min mening er at om man skal bruke ramme på nettbilder bør de være smale og enkle. En tynn svart strek er nok. Synes jeg da. Synes og signaturen er litt stor, alt sånn tar fokus vekk fra selve bildet. Siter
Kristiin Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Enig, ang ramme. Bruk en tynn beskjeden ramme Siter
Bananen Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 Hvilken brennvidde er det der, Vivere? Død tråd. :< synd Kuuult! Ja, du har jo noen firbeintbilder du skal ta i helgen eller til uka som kommer, du! For det lovte du meg på sjætten for lenge siden, nemlig. Jeg skal prøve å huske på når jeg er i Arna, tenk! Siter
Guest Lilli22 Skrevet 26. August 2011 Rapporter Skrevet 26. August 2011 Så flott bilde lengre oppe fra Bergen da. Det var vel fra Bergen eller? Her er noen bilder av meg Siter
Riot Skrevet 5. September 2011 Rapporter Skrevet 5. September 2011 IMG_6920 by Carl Riot, on Flickr Siter
SoppenCamilla Skrevet 8. September 2011 Rapporter Skrevet 8. September 2011 Carl! Det øverste bildet, av Marie, jeg liker det! Det virker sånn.. Gammeldags? Sånn nymotens gammeldags, nå er jeg veldig abstrakt inni hodet mitt. Det eneste jeg har å pirke på, men som helt sikkert er med vilje fra din side, er at hun ser rett inn i "veggen" på bildet, at det liksom ikke er noe luft før bildet slutter. Det siste bildet liker jeg veldig-veldig! Men står han, eller går han? Hvis han står, så syns jeg han ser unaturlig ut på overkroppen, og hvis han går, så ser han unaturlig ut på beina. Men det er jo ikke din feil, forsåvidt. Ellers er det nydelige bilder, som alltid! Siter
Riot Skrevet 10. September 2011 Rapporter Skrevet 10. September 2011 Bildet skal være slik. Misliker sterkt når folk har masse mellomrom når det er closeup. Closeup er closeup - tight fit. Han står. Han er bare sær sånn. Måtte teste ut bakgrunnen min. Litt vanskelig når man har en hel vegg av glass og ikke høyt nok tak. Gleder meg til å finne et lokal å leie. Siter
Guest vivere Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Hvilken brennvidde er det der, Vivere? Beklager sent svar. Brennviden er 750 mm med 200 - 400 mm telezoom pluss 2x converter. Siter
Bellare Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Er ein liten hobbyfotograf, så setter veldig pris på konstruktiv kritikk på bildene. Siter
vima2k Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Jeg er så absolutt ingen fotograf eller noe, men ønsker krittik på disse bildene Det er lagt til litt farge på dem (dråpe bildet ser dere helt klart at det er addet farger) Justert litt lys og mørkhet på bildene Siter
Snøfrost Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Fra Lofoten. Vakkert, klart og dramatisk bilde. Flott fanget! Skulle gjerne sett ørnen litt mer til høyre i bildeflaten, men vet hvor vanskelig det er å få ville dyr dit du vil. Er vanskelig nok med de tamme. 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/319157_10150788102055468_791750467_20633015_2013985360_n.jpg Her ville jeg redigert litt, mer kontrast og lys, samt skarpet det opp. Ellers kult bilde Siter
Recommended Posts