Rocket Skrevet 11. August 2009 Rapporter Skrevet 11. August 2009 Kunne tenke meg å få litt kritikk på disse bildene *teste ut om jeg får til å legge inn bilder* Edit: Oj så store de ble! skal se om jeg får fikset det! Edit 2: sånn, nå gikk det Siter
pippin Skrevet 12. August 2009 Rapporter Skrevet 12. August 2009 Kunne tenke meg å få litt kritikk på disse bildene *teste ut om jeg får til å legge inn bilder* Edit: Oj så store de ble! skal se om jeg får fikset det! Edit 2: sånn, nå gikk det Kjempefine bilder! Synes dog det øverste kunne hatt LITT mer kontraster.. At fjellene f.eks. kunne vært LITT mørkere.. Månebildet var utrolig kult Bra komposisjon på alle. Siter
Rocket Skrevet 12. August 2009 Rapporter Skrevet 12. August 2009 Kjempefine bilder! Synes dog det øverste kunne hatt LITT mer kontraster.. At fjellene f.eks. kunne vært LITT mørkere.. Månebildet var utrolig kult Bra komposisjon på alle. Takk takk Skal se hva jeg får til i photoshop ang kontrastene på solnedgang bildet Edit: sånn Siter
Rocket Skrevet 13. August 2009 Rapporter Skrevet 13. August 2009 SYnes det ble stiligere Enig takk for kritikk Siter
Guest LeenaM Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Kunne tenkt meg kritikk på dette, det er litt redigert, men ikke masse. Om dere ikke ser hva det er, så er det bare å si ifra, så jeg kan gjøre det bedre til evnt en annen gang Siter
Zoey Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg synes det var kult Lena, men skulle gjerne ønsket meg at bildet var litt skarpere midt på.. At fokuset lå litt mer midt på bildet, mest fordi det er der jeg velger å "hvile øya" Edit: Altså at hesteryggen er enda litt klarere i forhold til bakgrunnen.. Så at det var litt klønete forklart over her Siter
Guest LeenaM Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Jeg er enig i det når du sier det. Takk for kritikk Siter
Ia Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Kunne tenkt meg kritikk på dette, det er litt redigert, men ikke masse. Om dere ikke ser hva det er, så er det bare å si ifra, så jeg kan gjøre det bedre til evnt en annen gang Kjempekoselig bilde! Veldig... varmt Men enig med Zoey, forsåvidt Siter
Guest LeenaM Skrevet 2. September 2009 Rapporter Skrevet 2. September 2009 Takk for det! Hehe ja, god og varm Siter
HildeM Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Skrevet 9. Januar 2010 Skal vi få i gong bildekritikken igjen? Alltid fint å få litt innspel på bilete du har teke. Det er lett å sjå seg blind på eige arbeid. Kunne tenkt meg litt kritikk på dette. Edit: Oups, vart litt stort kanskje? Siter
laikamor Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Skrevet 9. Januar 2010 Kunne godt tenkt meg kritikk på disse bildene: Ingen av bildene er redigerte, det får jeg ikke helt til, men om noen vil prøve å gjøre noe med de slik at de blir penere, så er det fritt fram Siter
mhm90 Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Skrevet 9. Januar 2010 Hva syns dere? Dette bildet er tatt fra New Mexico, hestene er ville. Siter
Zoey Skrevet 9. Januar 2010 Rapporter Skrevet 9. Januar 2010 Hva syns dere? Dette bildet er tatt fra New Mexico, hestene er ville. En ting å si : Knallstilige! Likte de kjempegodt, begge to er bilder jeg kunne fint hadde hengt på veggen:) Siter
laikamor Skrevet 12. Januar 2010 Rapporter Skrevet 12. Januar 2010 Kunne godt tenkt meg kritikk på disse bildene: Ingen av bildene er redigerte, det får jeg ikke helt til, men om noen vil prøve å gjøre noe med de slik at de blir penere, så er det fritt fram Ingen? Siter
Saphire Skrevet 13. Januar 2010 Rapporter Skrevet 13. Januar 2010 Jeg likte bilde nr 1 og 3. På 2 syns jeg den metalplaten burde vært fjernet, evt croppe bilde slik at det blir mindre. Og det siste bilde så syns jeg at stråene er litt for sentrert, burde vært mer luft over og kanskje litt mer farge/nyanser. Men klare og fine bilder da! Men det skal sies at jeg ikke har peiling Siter
laikamor Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Jeg likte bilde nr 1 og 3. På 2 syns jeg den metalplaten burde vært fjernet, evt croppe bilde slik at det blir mindre. Og det siste bilde så syns jeg at stråene er litt for sentrert, burde vært mer luft over og kanskje litt mer farge/nyanser. Men klare og fine bilder da! Men det skal sies at jeg ikke har peiling Takk for svar Når jeg leser det du har skrevet så er jeg egentlig helt enig Er ikke så lett å se "feilene" på bilder om du har sett lenge på det samme bildet uten å finne noe Siter
Akita Skrevet 14. Januar 2010 Rapporter Skrevet 14. Januar 2010 Har desse som eg lurer litt på. Voldsomt så svær dei blei... Siter
Saphire Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Skrevet 15. Januar 2010 Får vel nesten komme med et knipe bilder jeg også da. Dette er bilder jeg har tatt opp igjennom ca 2 år. Noen er redigert litt, andre ikke. Som dere skjønner så tar jeg bilder av det meste. Men det går mest i dyr, natur og byliv.. Siter
tm100001 Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Skrevet 15. Januar 2010 Laikamor, mhm90 og Saphire: Utrolig vakre bilder! Siter
laikamor Skrevet 15. Januar 2010 Rapporter Skrevet 15. Januar 2010 Får vel nesten komme med et knipe bilder jeg også da. Dette er bilder jeg har tatt opp igjennom ca 2 år. Noen er redigert litt, andre ikke. Som dere skjønner så tar jeg bilder av det meste. Men det går mest i dyr, natur og byliv.. Driiitkule bilder Spesielt nr.2 med lynet. Siter
Sfs Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Skrevet 21. Januar 2010 Ingen? Syns bildene var ganske fine i utgangspunktet jeg. Men jeg prøvde meg nå litt på redigering av noen av dem, og her er resultatet: Edit: Må ærlig innrømme at jeg trodde dette var bilderedigeringstråden, men du skrev jo at folk kunne redigere dem om de ville så da er jeg vel unnskyldt, hehe... Siter
Ia Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Skrevet 21. Januar 2010 Kom over noen bilder fra overraskelses-festen min i september. Lekte litt med et av dem Dette er ikke redigert, faktisk. Vet ikke hhelt hva som skjedde med lyset, men synes det var litt stilig Her har jeg redigert alt untatt øynene svart/hvitt. Hva synes dere? Siter
Saphire Skrevet 21. Januar 2010 Rapporter Skrevet 21. Januar 2010 Kom over noen bilder fra overraskelses-festen min i september. Lekte litt med et av dem Dette er ikke redigert, faktisk. Vet ikke hhelt hva som skjedde med lyset, men synes det var litt stilig Her har jeg redigert alt untatt øynene svart/hvitt. Hva synes dere? Jeg syns desverre at du har gjort det hvite FOR hvitt, men jeg liker gjerne å se mer kontraster, men det er min smak. Men fy f** om du ikke har redigert øyefargen din så har du RÅLEKKER farge altså Siter
Ia Skrevet 22. Januar 2010 Rapporter Skrevet 22. Januar 2010 Jeg syns desverre at du har gjort det hvite FOR hvitt, men jeg liker gjerne å se mer kontraster, men det er min smak. Men fy f** om du ikke har redigert øyefargen din så har du RÅLEKKER farge altså Ja, er enig, egentlig! Men er ikke så flink med kontraster og sånt, så aner ikke hvordan jeg får det mørkere Tusen takk Øynene er ikke redigert. Siter
Recommended Posts