Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, februar


mokken
 Share

Recommended Posts

Gikk en runde i lysløypa med Tuva etter middag, hun kunne nok gått en runde til men jeg har begynt å bli fornuftig og begrenser henne :sleep:

19 hannhunder og 41 tisper i Bø, hva søren skjer med over dobbelt så mange tisper som hanner a!? Trym i ensom majestet i veteran, mens Tuva får besøk av 2 andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sonen, hils på den nye lille sjokoladepuddingen min 

Da blir det visst ny jobb på meg, lykke-ugla fra @Raksha funker!!! Det har vært en utrolig omstendelig prosess, sånn at jeg etter hvert følte at jeg burde få jobben bare på grunn av oppmøte. Først så

Se på den fine modellen da    

Posted Images

Just now, Symra&Pippin said:

Siden jeg er et vanedyr er det stort sett samme prosedyre hver dag her: Dorunde når jeg kommer hjem, den tar rundt 10 minutter. Inn og lage middag, spise, se litt news på tv, og så kveldstur.

 

Jeg liker egentlig å gå tur først, for da kan jeg sitte og være lat i sofaen med god samvittighet etter middag når jeg er mett og døsen :D 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Jeg liker egentlig å gå tur først, for da kan jeg sitte og være lat i sofaen med god samvittighet etter middag når jeg er mett og døsen :D 

Joda, høres ok ut. Men jeg synes det er litt fint å gå en runde utpå kvelden, Symra får gjort skikkelig fra seg før natta og så blir vi så gode og slitne til vi skal legge oss begge to. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

 

Såpass stort ja, hadde egentlig sett for meg et pittelite sår. Men body er bra... Casper kan ikke gå med krage pga nakken. Men da kan han kanskje ikke være alene hjemme dagen etter da, får fikse pass. Det er jo lurt uansett, hadde ikke tenkt så langt.
Hadde UV noe med kastreringen å gjøre? Siden det er i samme område?

 

Jeg også trodde det bare kom til å være et lite snitt, siden det er det de gjør på hannkatter. Så hadde trodd det var sånn med hunder å.

Jeg hadde ikke gått fra Casper alene de første 3 dagene. Da hadde han veldig vondt, men han er en hund som får lett vondt og sier veldig tydelig i fra om at han har vondt. Tror ikke gamle hunden hadde gjort så stort nummer ut av det som Casper :P men tenker man må kjenner på akkurat det selv :) man kjenner sin egen hund best :)

Veldig glad vi fikk body, så hadde jeg vært deg så hadde jeg spurt om det hvis de ikke gir det ut automatisk. Hadde ikke kunne hatt krage til Casper heller, da nederste delen av nakken er mye tykkere enn selve hodet. Kragen hadde ramlet rett av med en gang han bøyde hodet. Den bodyen var gull verd! Endte med å vaske den en gang, da det ble litt blod og puss fra tissefanten i den.

De mener han fikk uvi som et resultat av oprasjonen. Min teori er at kroppen blir ekstra brutt ned av en operasjon så man er litt ekstra utsatt for infeksjoner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.2.2018 at 9:45 AM, Wilhelmina said:

Var det ikke noen gærninger et sted som dreiv og avla fram katter uten forbein for en tid tilbake? Synes bare vagt jeg minnes noe sånt...

 

On 5.2.2018 at 9:46 AM, QUEST said:

Skulle ikke forundre meg.. 

http://messybeast.com/shortlegs.htm

Nå mangler jo ikke disse forbeina men..

Bildene her er av Munchkin og andre katter med samme mutasjon, blir det samme som dachs osv hos hund.  De uten forbein ble vel kalt "twisty cats", nå "Squitten" virker det som, og det er i en helt annen gate en chodrodystrof dvergvekst som munchkin og "muchkinised breeds" har (minskin, lambkin osv). 

 

3 hours ago, Lola Pagola said:

 

Lykke til! 
Får håpe det går så smertefritt som overhodet mulig for både Casper og deg. 

 

38 minutes ago, Monikawt said:

Edit: hva har skjed med profilen til 2ne? Alle hennes innlegg står under "Guest 2ne" :huh:

Lurte jeg også på. 

5 minutes ago, Raksha said:

Ble vel lei vel... :hmm:

Synd hund sletta kontoen da, hun kunne jo tatt pause uten å gjøre det. Men det er selvsagt opp til 2ne. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

De uten forbein ble vel kalt "twisty cats", nå "Squitten" virker det som, og det er i en helt annen gate en chodrodystrof dvergvekst som munchkin og "muchkinised breeds" har (minskin, lambkin osv). 

Twisty cats var det ja! Fant heldigvis ikke så mye på google så det er vel lov å håpe at det ble satt en stopper for galskapen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Wilhelmina said:

Twisty cats var det ja! Fant heldigvis ikke så mye på google så det er vel lov å håpe at det ble satt en stopper for galskapen.

De har vel aldri, heldigvis, slått helt an. Selv om enkelte gale mennesker mener de er ypperlige kjæledyr. Stakkar katter :no: 
Jeg kjenner ei som fikk noe tilsvarende i sitt kull en gang, men bare på ene frembeinet. Den fikk leve. Må nok ærlig innrømme at hadde kattungen blitt født hos meg så hadde den hatt et svært kort liv (avlivet rett etter fødsel). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Snøfrost skrev:

De har vel aldri, heldigvis, slått helt an. Selv om enkelte gale mennesker mener de er ypperlige kjæledyr. Stakkar katter :no: 
Jeg kjenner ei som fikk noe tilsvarende i sitt kull en gang, men bare på ene frembeinet. Den fikk leve. Må nok ærlig innrømme at hadde kattungen blitt født hos meg så hadde den hatt et svært kort liv (avlivet rett etter fødsel). 

Måtte finne ut hva dette her var. Selv som voksne så ser det ikke ut som de helt klarer å fungere med dem. Noen prøver jo faktisk å gå på disse fremlabbene :o  Stakkars dyr :hmm: 

Jeg sovnet fra rapportene jeg. Og våknet med hodepine og skikkelige frysninger. Hva enn det er som er på vei får det vente til mandag kveld neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Jeg liker egentlig å gå tur først, for da kan jeg sitte og være lat i sofaen med god samvittighet etter middag når jeg er mett og døsen :D 

Samme her, jeg hiver innpå ei brødskive og drar ut på tur med en gang så kan jeg slappe av hele resten av kvelden :) .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Line said:

Himla synd at kunnskapsrike brukere forsvinner, forumet mister mye verdi da. De er vel neppe de siste, med den stemningen som har vært.

 

Inne fra tur, og har satt på stekeovnen i alle fall. Et skritt nærmere middag!

Noen som kjenner 2ne må si at hun må komme tilbake!!  jeg kjenner henne ikke i det hele tatt men hun er jo en del av dette forumet synes jeg

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet innom siden hjernerystelsen endelig tillater bittelitt forumtid, og det første jeg ser er at 2ne sin profil er borte i en tråd. :o Har det skjedd noe spesielt her i det siste eller er det "bare" siste dråpen som har gjort at begeret har blitt fult? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at folk forsvinner. Håper de kommer tilbake 

Jeg har vært effektiv i dag og det var bra. Godt å få en del ting unna selv to do listen fortsatt er lang. 

Har hatt 4 hannhunder og aldri opplevd at de tisser inne (bortsett fra valpeperioden) 
Skal ha ny hannhund til sommeren om alt går etter planen :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Gikk en runde i lysløypa med Tuva etter middag, hun kunne nok gått en runde til men jeg har begynt å bli fornuftig og begrenser henne :sleep:

19 hannhunder og 41 tisper i Bø, hva søren skjer med over dobbelt så mange tisper som hanner a!? Trym i ensom majestet i veteran, mens Tuva får besøk av 2 andre...

Hvordan vet du at han er alene i veteran? Prøver å se hvor mange det er i min klasse, men er ikke så kjent med dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lola Pagola skrev:

Da blir det kastrering neste torsdag...
Det var en tumor i den største testikkelen, så da velger jeg å fjerne alt, selv om det heldigvis var en type som somregel er godartet .

Casper har alltid vært en type som har holdt seg i jevn form, så er spent på om vektøkning kommer til å bli et problem.

Usj. Kjipt med narkose synes jeg...

:hug:Godt å vite hva det er, men litt skummelt likevel. Håper operasjonen går bra og at det er noe helt ufarlig inni der.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, mushi said:

Hvordan vet du at han er alene i veteran? Prøver å se hvor mange det er i min klasse, men er ikke så kjent med dette! 

Står under "dommerstatistikk" : http://web2.nkk.no/?module=Files&action=File.getFile&id=6706

Ingen av mine er aleine i klassen, og den andre veterantispa jeg trodde det var er det ikke, så da er jeg jo dødsnysgjerrig på hvem det er!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Kjenner jeg blir litt lei meg. Forumet har klart å overleve så mye, selv facebook eksplosjonen! Jeg håper dette ikke blir forumets fall.

Trist ja, men skjønner godt hvorfor folk forsvinner.. Jeg har spurt meg selv ofte i det siste hvorfor jeg egentlig orker å skrive noe her.. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...