Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, april


maysofie
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Argyr skrev:

..er jeg litt blidere. Har inspisert vei og grinder og kommet til enighet om en slagplan. Og så skal jeg hente ei grind på Vinstra i helga og ta en ridetur i samme slengen, det blir koselig.  

Bra! Gudd løkk :) 

Akkurat nå, Argyr skrev:

Sånn ellers skjemmer jeg bort Lupuspusen på nesten 15 etter beste evne, for i morgen er det siste reis. :icon_cry:

:console:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat nå er jeg superfornøyd med lille Fettergutt. Jeg er nemlig på vei hjem fra kurs med en rykende fersk B-godkjent lavinehund.  Flinke Fetter skuffer aldri.

Hei sonen  Må bare dele.. Colored Melody's Calendar Girl. HD: A/A  AD: 0/0 Gjennomført MH - Bestått, med 1 på skudd.   Verdens fineste lille aussie-frøken❤

Fine bikkjer! Han heter Herr Hu, og er verdens søteste! Han ble 2 år i går.  Han er ikke 100% offisielt min enda, vi har ikke ordna med omregistrering, men vi har hatt ham siden rett etter nyttår

Posted Images

1 time siden, Siri skrev:

Jeg vet - jeg har en :lol: -  eller... det er kanskje ikke latex, men sånn foam-greier... Den er skrekkeliggruelighelsikkesvarm faktisk - men veldig myk og god :lol: Sammen med vinterdyne er det akkurat nå for tida litt sånn vanskelig å regulere varmen for voksne kjerringer :aww: 

Apropos kickbike... fikk opp et minne på FB fra Willy og min sin første tur på kickbike :D 

 

Det ser jo gøy ut.

Nå har jeg prøvd kickbike for første gang, og jeg lever. Og jeg synes det var ganske gøy.

17799307_10158489227005174_1191540290383

Jeg synes dekkene var veldig smale, og dermed fungerte de ikke så bra på grus/stier- asfalt helt greit.

Jeg synes styret var lavt, og jeg er liten

Det var lite plass på plata, så var krongelete å stå der det var mulig.

Det var slitsomt med den sparkinga:|

Prima løp veldig fint og rett, men jeg må lære henne høyre/venstre, og at snusing ikke er lov.

Fikk vel ikke umiddelbart kjempesansen for dette.

Lurer heller på om det er mulig få en slik stang foran på vanlig sykkel- eller er det mer risikofylt og dumt?

Prima ble ordentlig sliten av 7km vanlig sykkel, 3 km kickbike og lek med bestekameraten:D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en gjeng her som gleder seg ekstremt til portforbudet blir opphevet. Jeg og lillemor gjør også det. :aww:   

17795915_10158611197540171_5299698450792 

 

Lillemor er frisk som en fisk i dag, så kunne fint dratt i barnehagen, men fått hjemmedag, vært med pappaen i fjøset og råna med minilastern :D  og så meg inn hos kaniner og gakker. Og så skal jeg hilse fra gamlemor Bugen på 22 år og si at små mennesker med paraplyer er dritskumle ! Så da må man stirre og løpe litt. :lol: Fine rare gamlemor :wub:

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

Jeg synes dekkene var veldig smale, og dermed fungerte de ikke så bra på grus/stier- asfalt helt greit.

Hvilken type var det du prøvde?

Akkurat nå, Debbie skrev:

Jeg synes styret var lavt, og jeg er liten

Kunne det ikke justeres? Jeg husker ikke hvordan det var på den jeg hadde :) 

Akkurat nå, Debbie skrev:

Det var lite plass på plata, så var krongelete å stå der det var mulig.

Det var min erfaring også :)

Akkurat nå, Debbie skrev:

Det var slitsomt med den sparkinga:|

Det er DRITTUNGT!!!! Men god rumpetrim da :aww: Jeg konkluderte med at jeg ikke trengte rumpetrim - jeg kan leve med kjerringrumpa mi :aww: 

Akkurat nå, Debbie skrev:

Lurer heller på om det er mulig få en slik stang foran på vanlig sykkel- eller er det mer risikofylt og dumt?

Jeg monterte stanga på min vanlige sykkel og det gikk helt fint :) Jeg måtte bare jukle litt for å få montert den skikkelig, men ikke noe problem å gjøre det :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Siri skrev:

Bra! Gudd løkk :) 

:console:

Takk :) 

44 minutter siden, Raksha skrev:

Åååh :hug: 

Takk :) 

40 minutter siden, Raksha skrev:

Er en gjeng her som gleder seg ekstremt til portforbudet blir opphevet. Jeg og lillemor gjør også det. :aww:   

Vi er flere! Stusselig å holde dem inne når været er så fint. 

23 minutter siden, WelshenNemi skrev:

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Argyr skrev:

Vi er flere! Stusselig å holde dem inne når været er så fint. 

Veldig!  Vi har fremdeles endel snø, men plussgrader og periodevis veldig fint. Og de er møkkete så tar dem snart i dusjen for å vaske dem (vil ikke ha sølet inne hos dem, blir så vått... De søler nok med drikkevannet som de vasker huet i.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

:lol: Ja, særlig jeg snekre sånt liksom :lol: Jeg synes forresten alle hus burde komme med vegg-til-vegg-seng :ahappy:

Jeg tror ikke det er spesielt vanskelig? Men jeg har pappa til å gjøre sånt, det er kjempeenkelt da :teehe: 

1 time siden, Siri skrev:

Det er liksom litt kjekt å kunne planlegge livet sitt framover faktisk... selv jeg som er dritdårlig på å planlegge mitt eget liv, synes det er greit. 

Ja, altså. Det er jo ikke mange planer jeg har, men de få jeg har hadde det vært greit å vite om var gjennomførbare eller ikke.. 

1 time siden, Siri skrev:

Jeg burde nok bytta ut vinterdyna med sommerdyne, jeg også kanskje... men i natt var det jo kaldt igjen vøtt... ikke så greit dette. 

Jeg har som sagt hatt sommerdyne i hele år, men jeg har 20 grader på soverommet mitt hele tiden da :teehe: 

1 time siden, Siri skrev:

Han gjør aldri noe halvveis, den gutten :lol: 

Nei, det skal han ha for :ahappy: Han er trekk-Willy! :D 

1 time siden, Argyr skrev:

..er jeg litt blidere. Har inspisert vei og grinder og kommet til enighet om en slagplan. Og så skal jeg hente ei grind på Vinstra i helga og ta en ridetur i samme slengen, det blir koselig.  

Så bra! :) 

1 time siden, Argyr skrev:

Sånn ellers skjemmer jeg bort Lupuspusen på nesten 15 etter beste evne, for i morgen er det siste reis. :icon_cry:

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Argyr skrev:

..er jeg litt blidere. Har inspisert vei og grinder og kommet til enighet om en slagplan. Og så skal jeg hente ei grind på Vinstra i helga og ta en ridetur i samme slengen, det blir koselig.  

Sånn ellers skjemmer jeg bort Lupuspusen på nesten 15 etter beste evne, for i morgen er det siste reis. :icon_cry:

:hug:

 

 

I dag var det vått ute for å si det mildt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Perfect Image skrev:

Sånn er fordelingen her også :aww:

 

58 minutter siden, Annik skrev:

3 vaskemaskiner ferdig, 2 igjen! Samboeren er den heldige vinner av å legge sammen alt :D

Heldigen dere:P her er hele jobben min. Det hender at han setter på noen maskiner men glemmer/gidder ikke å henge opp, legge sammen osv. Og da blir litt sur for det er jo ikke å hive klær i maskinen å trykke på start som er drittjobben liksom:sleep: og ofte finner jeg klær i maskinen rett før jeg skal legge meg, og da blir jeg i hvertfall litt sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Raksha skrev:

Veldig!  Vi har fremdeles endel snø, men plussgrader og periodevis veldig fint. Og de er møkkete så tar dem snart i dusjen for å vaske dem (vil ikke ha sølet inne hos dem, blir så vått... De søler nok med drikkevannet som de vasker huet i.)

Begynner å bli bart her nå, men det snødde i stad, så man vet jo aldri..Ender i badekaret er vel fint? :sleep: Fant ut at ender/gjess ble for mye gris, så holder meg til landfugler tror jeg.  

24 minutter siden, 2ne skrev:

Så bra! :) 

:hug: 

Ja, det var fint å få en plan og finne ut av ting. Er ikke så stor fare for den veien som jeg fryktet, men det kommer til å bli det om vi ikke får ordnet opp med en tredjepart som har forårsaket problemet og ikke vil ta noe ansvar. 

Og takk. :) 

20 minutter siden, Snoffe skrev:

:hug:

Takk. :)

Lupus har levd et langt og stort sett godt liv og har fått mange bonusår etter at hun nesten døde av nyresvikt etter forgiftning og mishandling (folk! :sint_01:). Nå ser hun ingenting lenger, og da er det på tide å si farvel. Det blir rart, hun har liksom alltid vært der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Sånn er fordelingen her også :aww:

 

12 minutter siden, Kaisen skrev:

 

Heldigen dere:P her er hele jobben min. Det hender at han setter på noen maskiner men glemmer/gidder ikke å henge opp, legge sammen osv. Og da blir litt sur for det er jo ikke å hive klær i maskinen å trykke på start som er drittjobben liksom:sleep: og ofte finner jeg klær i maskinen rett før jeg skal legge meg, og da blir jeg i hvertfall litt sur

Jeg elsker fordelingen vår. Han har til og med lagt det på plass og byttet på senga :aww:

Vi har tørketrommel ( :heart: ), så vi kan sette på klær når som helst uten å tenke på jobben med å henge opp. Det er fantastisk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg synes litt synd på dama på luksusfellen. Hun tror hun bruker 3000 i mnd på mat. Hun bruker 20.000. Snakk om å ha lite oversikt! Og skjønner nesten ikke at det er mulig for en person å bruke så mye på mat, men når hun kjøper flere brus på bensinstasjon hver dag blir det fort noen tusen bare det.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Argyr skrev:

Begynner å bli bart her nå, men det snødde i stad, så man vet jo aldri..Ender i badekaret er vel fint? :sleep: Fant ut at ender/gjess ble for mye gris, så holder meg til landfugler tror jeg.

Hadde vi bare hatt badekar så :lol: SEr for meg at ender i lite dusjkabinett blir... klønete. Er ganske store de andrikkene :lol: Ååh jeg elsker endene, fikk aldri så godt forhold til hønsene jeg hadde, men ja du dæven som de griser og driter. Men har veldig lyst på høns igjen og. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg trodde pallekarm på Europris var en høyde med pallekarmer jagu tok jeg feil, det var en side. Så drømmen med tre grønnsakhagebedd forsvant fort. Det vil komme opp i 1800 kr siden jeg må ha med snilekant også, jaja godt det finnes en vår til neste år au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg tror ikke det er spesielt vanskelig? Men jeg har pappa til å gjøre sånt, det er kjempeenkelt da :teehe: 

:lol: Kan jeg låne en sånn pappa? :D 

1 time siden, 2ne skrev:

Ja, altså. Det er jo ikke mange planer jeg har, men de få jeg har hadde det vært greit å vite om var gjennomførbare eller ikke..

Ja, det er liksom forståelig :) 

1 time siden, 2ne skrev:

Jeg har som sagt hatt sommerdyne i hele år, men jeg har 20 grader på soverommet mitt hele tiden da :teehe: 

Jeg skal ikke påberope meg å ha det veldig kaldt på soverommet, jeg heller, men i natt ble det faktisk kaldt altså... 

1 time siden, 2ne skrev:

Nei, det skal han ha for :ahappy: Han er trekk-Willy! :D  

:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Snoffe skrev:

Da jeg så på ingrediensene til den meatich-kjøttdeig-greien til rema, så ble jeg så overasket over at det ikke var noe "mat" i den. Ingen bønner eller linser, eller grønnsaker. Hvis jeg ikke husker feil så var det hvetemel, vann og en haug med aromaer. Kunne de ikke tatt seg bryet med å hive i noen grønnsaker i det minste:icon_confused: 

Eggehvite, vann, soyaprotein, rapsolje, naturlig aroma, hvetemel (gluten), gjærekstrakt ,dekstrose, salt, fortykningsmiddel E 461, stabilisator E401, E 516 

Noe av det er mat da, soya, egg og rapsolje for eksempel. :P Men enig, det er jo faktisk bare å kjøre grønnsaker pluss linser eller bønner og kanskje et egg i foodprosessoren og steke.

Jeg har vært på konferanse og spist fiiiin lunsj på Prinsen hotell i dag, så jeg får nok bare en brødskive til middag. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner på facebook [emoji2]Lille Casper for 8 år siden [emoji7] stor og skummel hannhund hjemme hos oppdretter, demping og smiling for harde livet..Tisset på seg og dakar (hunden var snill altså).

1180631d2cc5f9fd1f41f30a9f7db554.jpg



sammen med mammaen. Lurer på om hun lever fortsatt. Men har ikke hørt noe annet, så håper det. Rart, samme dag men ser så mye mer voksen ut der.
98936e69c75b6486139c63f14b704e6d.jpg

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk




  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Eggehvite, vann, soyaprotein, rapsolje, naturlig aroma, hvetemel (gluten), gjærekstrakt ,dekstrose, salt, fortykningsmiddel E 461, stabilisator E401, E 516 

Noe av det er mat da, soya, egg og rapsolje for eksempel. :P Men enig, det er jo faktisk bare å kjøre grønnsaker pluss linser eller bønner og kanskje et egg i hurtigmikseren og steke.

Jeg har vært på konferanse og spist fiiiin lunsj på Prinsen hotell i dag, så jeg får nok bare en brødskive til middag. 

Ok da :P men syntes fremdeles de kunne hatt i litt gulrøtter :aww:

 

Blir litt iritert når jeg oppdager at jeg er kliss våt i skrittet! ikke fordi jeg har tisset i buksen, men fordi regnbuksen jeg kjøpte for under et år siden ikke lengre er tett. I tillegg så har sømmen mellom selve buksen og linningen løsnet, og det hadde jeg ikke brydd meg om hadde det ikke vært for at jeg ble søkkvåt på tur i dag av at resteb av buksen ikke er tett:aww:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Annik skrev:

 

Jeg elsker fordelingen vår. Han har til og med lagt det på plass og byttet på senga :aww:

Vi har tørketrommel ( :heart: ), så vi kan sette på klær når som helst uten å tenke på jobben med å henge opp. Det er fantastisk! :P

Tenk å ha en samboer som gjør sånn da! Min er så egoistisk at når han først skifter på senga så tar han bare sin egen dyne å pute:sleep: av og til lurer jeg på hvor jeg har funnet han:teehe:

Vi har også tørketrommel men jeg er ikke så vandt med det... håndklær og sengtøy går jo inni der. Men klær osv, vil ikke de krympe eller bli stygge? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...