Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, april


maysofie
 Share

Recommended Posts

10 minutter siden, Frida og fuglehundene skrev:

Det fikk nok vi også :lol: 

:lol: Skjønner jeg godt :lol: 

6 minutter siden, Argyr skrev:

..er jeg sliten og grinete. Vært ute og fiksa vei igjen i dag, og siden det er en vei jeg har 45% av ansvaret for, synes jeg 100% av jobben er litt mye. Den som har mesteparten av de siste prosentene skulle komme en tur i dag og se på veien og diskutere litt rundt utbedringer på vei og grinder, men har selvsagt ikke dukket opp og svarer ikke på meldinger. Jeg blir så innmari glad av sånt.

Dagen for jubel og glede liksom :innocent: Og sånt får meg til å bli sååå himla glad for at jeg ikke har noen veg ut til hovedvegen liksom. Bare en gårdsplass.

6 minutter siden, Argyr skrev:

Og så har jeg blingsa på hva som lå i halv pris-haugen, så jeg har kjøpt paideig i stedet for pizzadeig. Pizzaen ble så som så, kan man si. 

:lol: 

Akkurat nå, Turb skrev:

Noen hadde delt den her på fb og jeg ler enda :D:D:D

OMG :lol::lol::lol: 
Yasmine har en sånn and forresten... men den ble brått enbent :aww: 

Ellers må jeg jo le litt... Yasmine er jo litt desperat på å få med seg noe i kjeften når hun løper ut ytterdøra og ut i hagen. Dessverre for henne, hadde jeg en 3 kilos tungapport liggende på trappa - og hun nappa den med seg og løp avgårde. Det var ikke noe problem å tisse med tungapport i kjeften heller, men da den første yre glede over å få komme ut hadde gitt seg, se da var det dritvanskelig å få den med seg videre :aww: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat nå er jeg superfornøyd med lille Fettergutt. Jeg er nemlig på vei hjem fra kurs med en rykende fersk B-godkjent lavinehund.  Flinke Fetter skuffer aldri.

Hei sonen  Må bare dele.. Colored Melody's Calendar Girl. HD: A/A  AD: 0/0 Gjennomført MH - Bestått, med 1 på skudd.   Verdens fineste lille aussie-frøken❤

Fine bikkjer! Han heter Herr Hu, og er verdens søteste! Han ble 2 år i går.  Han er ikke 100% offisielt min enda, vi har ikke ordna med omregistrering, men vi har hatt ham siden rett etter nyttår

Posted Images

Akkurat nå, Siri skrev:

Ellers må jeg jo le litt... Yasmine er jo litt desperat på å få med seg noe i kjeften når hun løper ut ytterdøra og ut i hagen. Dessverre for henne, hadde jeg en 3 kilos tungapport liggende på trappa - og hun nappa den med seg og løp avgårde. Det var ikke noe problem å tisse med tungapport i kjeften heller, men da den første yre glede over å få komme ut hadde gitt seg, se da var det dritvanskelig å få den med seg videre :aww: 

Når Talli var her lempet hun jo 1kgs manualer tur gutun - det var tyggebein under dem for tenk :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Akkurat nå, Turb skrev:

Når Talli var her lempet hun jo 1kgs manualer tur gutun - det var tyggebein under dem for tenk :P 

:lol: Talli apporterer 5 kg uten større problem når hun var yngre. Selv veide hun 15-16 kg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Turb skrev:

Noen hadde delt den her på fb og jeg ler enda :D:D:D

 

Jeg kjøpte en sånn and på Biltema og da bare måtte jeg skvise hele hurven. :sleep: Nå ligger den i gangen like ved støvsugeren, så jeg stadig er borti den og skvetter til. 

Akkurat nå, Siri skrev:

Dagen for jubel og glede liksom :innocent: Og sånt får meg til å bli sååå himla glad for at jeg ikke har noen veg ut til hovedvegen liksom. Bare en gårdsplass.

Nei, ikke akkurat. Legg til at jeg faktisk er bekymret for at den ene biten av veien skal rase ut og er bekymret for hva kostnadene blir for å fikse opp veien denne sesongen, så blir det ekstra hyggelig. 

Og så er jeg bekymra for om skatten er riktig og gruer meg til fredag. Jeg liker ikke denne uka. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Turb skrev:

Når Talli var her lempet hun jo 1kgs manualer tur gutun - det var tyggebein under dem for tenk :P 

:lol: Den er jo gal, den :lol: 

Akkurat nå, Argyr skrev:

Jeg kjøpte en sånn and på Biltema og da bare måtte jeg skvise hele hurven. :sleep: Nå ligger den i gangen like ved støvsugeren, så jeg stadig er borti den og skvetter til. 

*Ler*

Akkurat nå, Argyr skrev:

Nei, ikke akkurat. Legg til at jeg faktisk er bekymret for at den ene biten av veien skal rase ut og er bekymret for hva kostnadene blir for å fikse opp veien denne sesongen, så blir det ekstra hyggelig. 

Sånt er så himla ekkelt... vegen opp til småbruket til pappa er jo en sånn ekkel grusveg, og en gang jeg kjørte opp der så jeg jo at den holdt på å sige ut - og det er ikke så kult når det er stupbratt på den ene siden nei... Og det koster vel litt å få ordnet slike veger antar jeg... 

Akkurat nå, Argyr skrev:

Og så er jeg bekymra for om skatten er riktig og gruer meg til fredag. Jeg liker ikke denne uka. 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Sånt er så himla ekkelt... vegen opp til småbruket til pappa er jo en sånn ekkel grusveg, og en gang jeg kjørte opp der så jeg jo at den holdt på å sige ut - og det er ikke så kult når det er stupbratt på den ene siden nei... Og det koster vel litt å få ordnet slike veger antar jeg... 

Akkurat der den er litt tvilsom er det ganske rett ned, det er derfor den er så vanskelig. Nytter ikke å bare ha på masser heller, siden det er så bratt, så det vil nok koste litt. Det hadde vært innmari kjekt å fått diskutert løsninger med han jeg må diskutere det med og kanskje få gjort noe før veien siger ut på beitet, men det er visst vanskelig å holde avtaler og svare på smser.  Det blir ikke noe billigere for noen av oss om veien blir borte, liksom. 

 

Akkurat nå, Siri skrev:

:hug:

Takk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Nå er jeg trøtt. 
Først var det en times tid på tur, før jeg skulle videre på ringtrening. Lille skitungen var flink han, og det ble brukt halvannen time der også. :) 
Har endelig fått varmen i meg igjen også etter å ha vært lenge ute i den sure vinden :)  
Jeg har også fått høre at plutselig så kommer jeg til å få meg briard. En av valpene var så glad i meg at det var like greit å gi etter først som sist. Nei, jeg foretrekker fortsatt de uten lang pels :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

:lol: Jeg innrømmer det - det er ikke alltid det jeg lager sånn på impuls blir så veldig godt, det heller... men jeg greier jo å spise det som regel, men godt - nei, det er ikke alltid det altså :aww: Og bare at du kom på at det var lurt å kjøpe GROVE pastaplater da... det utgjør neppe sånn veldig stor forskjell på sunt eller usunt om du kjøper vanlig pasta... grov pasta er jo pr def uspiselig :aww: 

Det ble helt grei mat - jeg skulle hatt mer væske for å få enda mykere pastaplater, og det var litt mye tacokryddersmak, men det var spiselig, og jeg skal få i meg resten til middag i morgen. Men det var ikke lasagne-lasagne. 

1 time siden, Line skrev:

Joda, det burde du - det er slik du lærer :D

Eller sulter ihjel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SFX skrev:

Det ble helt grei mat - jeg skulle hatt mer væske for å få enda mykere pastaplater, og det var litt mye tacokryddersmak, men det var spiselig, og jeg skal få i meg resten til middag i morgen. Men det var ikke lasagne-lasagne. 

Eller sulter ihjel.

Ref første avsnitt så lærer du, og sulter ikke. I rest my case :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pippin har en sokk som han sikkert har stjålet for et år siden. Han elsker å tygge og slite i den, men hver gang jeg går forbi stivner han, sokker er jo vanligvis ikke lov å tygge på. Stakkar lille smaskeklumpen min.

Åh lille Pippin [emoji7][emoji7]

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen i verden er så god til å ligge helt inntil og varme korsrygg som Pippin. Å få korsryggen varmet av en hund er i grunnen en av livets gleder.

En annen av livets gleder er sånne store gelefrukter i forskjellige farger, selges bare i litt fancy snopbutikker. De har jeg faktisk alltid kalt "livets gleder", bare spør @SaraS. Det fikk jeg veldig lyst på akkurat nå, gelefrukter altså. Det har jeg ikke, men jeg har korsryggvarmer. :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringer veterinær angående den kulen på Gira imorgen. Håper han har tid til å se på den allerede da, så vi finner ut av hva det er. Stresser litt... Også krysser jeg fingrene for at han leverer ut faktura, så jeg får betalt for meg i ettertid!

Krysser alt jeg har for at det bar er noe helt ufarlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Å i heite så søt! Han heter noe persisk. Azar kanskje?

Hva betyr det da? Jeg liker å bruke ord på språk fra stedet hunden stammer fra :P På papiret skal han hete Coffee Flip da, så det er mulig han blir hetende Flipp også. Guttene kaller han Flippen :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Hva betyr det da? Jeg liker å bruke ord på språk fra stedet hunden stammer fra :P På papiret skal han hete Coffee Flip da, så det er mulig han blir hetende Flipp også. Guttene kaller han Flippen :lol:

Azar betyr flamme på persisk. Flipp er jo et greit navn. :)

Du verden han var fin!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Godt spørsmål, jeg tror (?) vi har den med demping men er neimen ikke sikker.
10173647_10151964073991292_342460947283623749_n.jpg
Laila05072016-372-1024x546.jpg

Ser ut som du har festet båndet i tuppen av stanga? Det er den ikke lagd til, båndet skal festes i kroken og tres gjennom ringen :)

736822e6826c0985c751d0ab4b63993a.jpg


Sent fra min SM-G903F via Tapatalk


Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Argyr skrev:

Akkurat der den er litt tvilsom er det ganske rett ned, det er derfor den er så vanskelig. Nytter ikke å bare ha på masser heller, siden det er så bratt, så det vil nok koste litt. Det hadde vært innmari kjekt å fått diskutert løsninger med han jeg må diskutere det med og kanskje få gjort noe før veien siger ut på beitet, men det er visst vanskelig å holde avtaler og svare på smser.  Det blir ikke noe billigere for noen av oss om veien blir borte, liksom. 

Du får invitere på middag :D 

33 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har også fått høre at plutselig så kommer jeg til å få meg briard. En av valpene var så glad i meg at det var like greit å gi etter først som sist. Nei, jeg foretrekker fortsatt de uten lang pels :P 

Pusher hun valper? :lol: 

26 minutter siden, SFX skrev:

Det ble helt grei mat - jeg skulle hatt mer væske for å få enda mykere pastaplater, og det var litt mye tacokryddersmak, men det var spiselig, og jeg skal få i meg resten til middag i morgen. Men det var ikke lasagne-lasagne. 

Det viktige er at det er spiselig og at man blir mett :D 

11 minutter siden, Wednesday skrev:

Se på den da! :wub: Hva tror dere han må hete?

DSC_0145.JPG

Rangle... som i Beinranglet... :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Du får invitere på middag :D 

Altså.. Nei. Måten å bli invitert på middag er ikke å "glemme" avtaler og ikke svare på SMSer. Det er, derimot, måten å miste godvilje på. *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Pusher hun valper? :lol: 

 

Tvilsomt at de valpene var nødvendig å pushe på folk :lol: 

Men Jolie adopterte meg. Jeg hadde nemlig ost. :aww:  M. hadde bare kjedelige pølser og sånn.  :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Azar betyr flamme på persisk. Flipp er jo et greit navn. :)

Du verden han var fin!

 

Aha! Det var fint, skriver det på lista! Jaaaa, er han ikke kjempefin :wub: Nå er det bare fire uker igjen, av seks år med venting :|

Akkurat nå, Siri skrev:

 

Rangle... som i Beinranglet... :aww: 

:lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Line skrev:

Ref første avsnitt så lærer du, og sulter ikke. I rest my case :D 

Men neste gang kanskje jeg mislykkes og sulter ihjel.

Nå gjesper jeg kjeven ut av ledd, så da skal jeg vel finne senga, kanskje. I dag kunne jeg kost meg med sen kveld fordi jeg har fri i morgen - men orker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Se på den da! :wub: Hva tror dere han må hete?

DSC_0145.JPG

Helledussen så søt! :wub: Abel! 

 

 

 

...er Harly ferdig å furte etter at han trodde jeg skulle forgifte han med "livsfarlig glucosamin". Jammen godt han ikke furter lenge :P Super premie tenkte jeg i helgen. Det var jeg visst alene om :aww:

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wilhelmina skrev:

Når jeg kjøper meg puddel skal den ha sånn frisyre :teehe:

24c8thz.jpg

En ekte lammeklipp :teehe: 

1 time siden, Wednesday skrev:

Se på den da! :wub: Hva tror dere han må hete?

DSC_0145.JPG

Kasper! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...