xxx12345 Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Trøtt i trynet, men jeg er i alle fall oppe! Straks ut på tur med de tre søte små i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Jeg har nok blitt gammel. Jeg våkner konsekvent mellom 05 og 0630 hver dag. UTEN ringeklokke. Endelig store unger og jeg KAN sove om jeg vil. Og så får jeg det ikke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaisen Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Dag to med diare..har verken zoolac, fiskeboller eller noe annet å gi, så da blir det vel faste i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Hva? Er ikke sånt normalt? [emoji38] Samme hund er jo ganske lang i nesegrevet og elsker å snuse spesielt damer i skrittet - og han snuser ikke diskré, han trøkker snuta oppi... Åh herregud hadde fortrengt dette. Før i tiden pleide Casper å stikke hodet opp i skjørtene og rompa til fremmede folk, spesielt på folksomme steder som karl Johan. Måtte følge med ham og ha kort bånd. Flaut ass. Ikke skjedd på lenge heldigvis. Sent fra min SM-G903F via Tapatalk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Da har trønderne reist tilbake til Trøndelag, så får man jo håpe de rekker å få med seg litt pent vær i påsken, for her har det snødd tett fra de kom og til de dro. Det ble liksom litt vinter igjen, her ja . Tante Siri har blitt underholdt av en 3,5-åring som ikke var direkte sjenert. Skravla gikk i ett fra hun stod opp og til hun la seg, og jeg har fått utfordret tante-egenskapene. Vi har hatt skattejakt (å gjemme skatter i hagen når det nettopp har snødd er jo lett liksom.. heldigvis koblet ikke tantebarnet spor i snø og mulige gjemmesteder - hun var mer opptatt av å følge skattekartet hun selv hadde tegnet ), vi har tegnet og malt, vi har hatt tilvenning til hunder (hun gikk fra å være panisk redd til å klappe og leke med hundene - og Willy var den klare favoritten ), vi laget hoppbakke for baller i trappa - og har generelt kost oss veldig Hyggelig å treffe slekta litt av og til. Det blir ikke så ofte. Frokost... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Vi var på knallfin tur tidligere i dag! Og det er fortsatt sol og skyfrit (på den ene siden). 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Da skal jeg fyke avsted til Ladekaia for å treffe litt slektninger. Det blir jo sikkert veldig lett å få plass der i dag. Sol og mild luft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Så gøy med flaue hundehistoriar. ? Sit ute på verandaen i vårsola, godt innpakka i ull. Det var digg. Frisk luft altså! ❤ Teite lungebetennelsen heng godt fast, men er i det minste feberfri, sjølv om eg blir anpusten og får hostekule av å holde ein samtale. Lovar ikkje så godt for jobbing i morgon, men det kan jo skje underverker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Da har påskeegget klekket her hos oss 2 svarte hanner og 1 rød tispe. Fine, friske, sterke og aktive småttiser. Fornøyde er de også så det kommer lite lyd fra kassa. Fjellbris er flink mor 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. April 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 3 timer siden, mokken skrev: Det må ha vært litt av et syn! Jeg lurer på hvilke tanker som gikk gjennom hodet på stakkars mannen når han så Lyn komme flyvende inn vinduet, jeg. Han var heldigvis veldig hyggelig da, bare lo av seg det hele 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Banker hodet i veggen. Diskutere gatehunder med ei som tydelig er tilhenger av å importere gatehunder. Problemet er jo at det går ikke ann å diskutere uten at vedkommende slenger ut av seg personangrep, og går på person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Grattis @Snøfrost! Bare så du er advart - superenkel forskning sier at påskekyllinger er litt koko og har et høyt aktivitetsnivå Ellers, jeg driver og får opp reklame for HundePoter på fb. De liker ikke at man kommenterer på postene tydeligvis... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Du har hund, derfor trenger du ikke snoke på valperDumme meg, kikke bort på verdens fineste gullmynt. JEG SKAL IKKE HA VALP 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 2 timer siden, Snøfrost skrev: Da har påskeegget klekket her hos oss 2 svarte hanner og 1 rød tispe. Fine, friske, sterke og aktive småttiser. Fornøyde er de også så det kommer lite lyd fra kassa. Fjellbris er flink mor Grattis med flott kull! Det var faktisk helt overkommelig å få bord på Ladekaia i dag, de har heldigvis veldig mange sitteplasser, både inne og ute. Og for et fabelaktig vær! Nå står elgsteika i ovnen. Lurer litt på hvor lurt det var å putte frosne rotgrønnsaker under steika i forma, men det blir vel bra til slutt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Har vært på skitur med venninne i perfekt påskevær, mens Mona har gått en rolig tur med foreldrene mine. Siden sola skinner har jeg endelig fått bært opp verandamøblene, så nå koser vi oss begge to ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Får jeg bittelitt applaus hvis jeg går ut og rydder et bed? Ikke? Jeg gjør det likevel jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teskjeia Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Siden nrk ikke gidder å vise Fjols til fjells i år, så har jeg funnet den på YouTube og planlagt å se den i kveld[emoji4] Så glad for at jeg kjøpte Chromecast i julegave til gubben:p Sent fra min LG-D855 via Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Laget en stor porsjon middag i går, så nå må jeg dele opp litt og hive i frysen. Så kan jeg pakke snippveska og ture til Oppdal. Pakke snippveska går fort da - det skal bare toalettsaker og vin i den Noe sier meg at det vil være game over for meg tidlig i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Akkurat nå, Line skrev: Laget en stor porsjon middag i går, så nå må jeg dele opp litt og hive i frysen. Så kan jeg pakke snippveska og ture til Oppdal. Pakke snippveska går fort da - det skal bare toalettsaker og vin i den Noe sier meg at det vil være game over for meg tidlig i kveld God tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 19 timer siden, AussieAllTheWay skrev: Tror vi må kjøpe hotellpute! Tenk så deilig for små aussiejenter å ligge på en slik en eller to Beste hundesenga vi noen gang har hatt er hotellputa bi fikk til jul et år En killer på menneskenakker, men for hundene, helt perfekt :F 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Khal er på sykkeltur med mannen, og nabofamilien. Leela fikk bære tom kløv for første gang i dag, så hun og jeg hadde en jentetur bare oss to alene. Det gikk ikke fort, men fy søren så deilig. Jeg har ikke klart å gå tur på kjempe lenge, nå var det bare oss to, så da kunne jeg gå så treigt jeg ville Nå er hun sliten og veldig fornøyd. Jeg er veldig fornøyd med egen innsats og Leela sin innsats! Feirer med sjokolade! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 Kjøpt meg kart for å gå turorientering i påska! Veldig moro. Ikke fullt så moro når det gikk opp for meg at jeg måtte klippe kortet OG skrive ned koden for å få posten registrert, godt jeg startet i nærområdet. Da får jeg ta de første postene en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 2 hours ago, Line said: Grattis @Snøfrost! Bare så du er advart - superenkel forskning sier at påskekyllinger er litt koko og har et høyt aktivitetsnivå Ellers, jeg driver og får opp reklame for HundePoter på fb. De liker ikke at man kommenterer på postene tydeligvis... Takk Er det Yumi som er påskekylling? 44 minutes ago, Symra&Pippin said: Grattis med flott kull! Det var faktisk helt overkommelig å få bord på Ladekaia i dag, de har heldigvis veldig mange sitteplasser, både inne og ute. Og for et fabelaktig vær! Nå står elgsteika i ovnen. Lurer litt på hvor lurt det var å putte frosne rotgrønnsaker under steika i forma, men det blir vel bra til slutt. Tusen takk Og middagen din høres veldig god ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 @SFX Av åpenbare grunner tror jeg muuuuligens den sportreninga må utsettes et par-tre dager - det kom brått litt mye snø her 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. April 2017 Rapporter Share Skrevet 14. April 2017 4 timer siden, Snøfrost skrev: Da har påskeegget klekket her hos oss 2 svarte hanner og 1 rød tispe. Fine, friske, sterke og aktive småttiser. Fornøyde er de også så det kommer lite lyd fra kassa. Fjellbris er flink mor Gratulerer! K og datteren har vært på tur med hundene i finværet. Harly bar kløv og på veien traff de på en dame med bc som kom med kommentaren. "Det var en fin liten hund med veske". Jaja. Vi har vel fått veskehund da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts