Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, april


maysofie
 Share

Recommended Posts

1 time siden, mokken skrev:

Vi traff en bekjent på tur i skogen i dag. Ikke en vi kjenner godt, men vi har noen felles venner. Før jeg får tenkt meg om bykser Harly frem, vasker innsiden av munnen hennes og stempler typen hennes midt i ehhhh ja. Hei og lenge siden sist... :icon_redface:

Edit: heldigvis er de hundefolk begge to.

17911151_10155081105000941_701439325_n.j

Sånn vil Leela hilse på ALLE som sier hei. Her rakk hun akkuratt å sette seg ned på gulvet før hun hadde en hund som rundslikket henne i ansiktet. Aldri sett vedkommende før, men hun jobbet i dyrebutikken :P 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Akkurat nå er jeg superfornøyd med lille Fettergutt. Jeg er nemlig på vei hjem fra kurs med en rykende fersk B-godkjent lavinehund.  Flinke Fetter skuffer aldri.

Hei sonen  Må bare dele.. Colored Melody's Calendar Girl. HD: A/A  AD: 0/0 Gjennomført MH - Bestått, med 1 på skudd.   Verdens fineste lille aussie-frøken❤

Fine bikkjer! Han heter Herr Hu, og er verdens søteste! Han ble 2 år i går.  Han er ikke 100% offisielt min enda, vi har ikke ordna med omregistrering, men vi har hatt ham siden rett etter nyttår

Posted Images

Akkurat nå, Wachita skrev:

17911151_10155081105000941_701439325_n.j

Sånn vil Leela hilse på ALLE som sier hei. Her rakk hun akkuratt å sette seg ned på gulvet før hun hadde en hund som rundslikket henne i ansiktet. Aldri sett vedkommende før, men hun jobbet i dyrebutikken :P 

Bystasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg synes sonisene er flinke til å fortelle om flausene jeg. Det er en trøst når man av og til kommer på de tingene egne hunder har gjort, og som man nesten har klart å fortrenge. Som da Symra bæsja på stuegulvet da vi var på besøk hos en beardisoppdretter, eller da Pippin stakk av og ga seg til å nibjeffe utenfor en parkert bil nedi veien her, der det satt to skremte unger og en like skremt mann. Bare for å nevne to av hundre lignende episoder. :icon_redface:

Joda, vi er det også, men kanskje mest i denne tråden? Andre ganger kan det messes det om full kontroll, aldri la hunden få mulighet til tull, som hundeeier har man et gedigent ansvar, det skal ikke skje osv osv. 

Som sagt; bare deilig å lese om hunder som finner på bøll og hvor ingen kommenterer noe surt på det :)

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tonje skrev:

Joda, vi er det også, men kanskje mest i denne tråden? Andre ganger kan det messes det om full kontroll, aldri la hunden få mulighet til tull, som hundeeier har man et gedigent ansvar, det skal ikke skje osv osv. 

Som sagt; bare deilig å lese om hunder som finner på bøll og hvor ingen kommenterer noe surt på det :)

 

Er nok mest i denne tråden ja.  

Hvor mange har hanhund som har hoppet opp på disken hos vet. og pisset på seg? OPPÅ disken? Bomma såvidt det var på tastaturet...  Rekk opp hånden? Anyone? Ikke? Joooda - jeg! :blink::icon_redface:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Er nok mest i denne tråden ja.  

Hvor mange har hanhund som har hoppet opp på disken hos vet. og pisset på seg? OPPÅ disken? Bomma såvidt det var på tastaturet...  Rekk opp hånden? Anyone? Ikke? Joooda - jeg! :blink::icon_redface:

Ok, du har foreløpig førsteplass. Noen bedre? Eller altså verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Ok, du har foreløpig førsteplass. Noen bedre? Eller altså verre?

:lol:

 

Hører med til historien at hun som stod bak disken er Lupins favorittdame over alle favoritter, og han ikke hadde fått tisset siden kvelden før siden vi skulle ta UL av full blære - og når favorittdamen da sa "heeeeeeeeeeeeeei Luuuupiiiiiiiin!" Og tok på han, da gikk det gæernt.  Heldigvis så har jeg ikke vett til å bli særlig flau, og de lo så de gråt hele gjengen der inne og tok på seg all skyld. :lol: 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol:

 

Hører med til historien at hun som stod bak disken er Lupins favorittdame over alle favoritter, og han ikke hadde fått tisset siden kvelden før siden vi skulle ta UL av full blære - og når favorittdamen da sa "heeeeeeeeeeeeeei Luuuupiiiiiiiin!" Og tok på han, da gikk det gæernt.  Heldigvis så har jeg ikke vett til å bli særlig flau, og de lo så de gråt hele gjengen der inne og tok på seg all skyld. :lol: 

 

:lol: Veldig greit å ha hundefolk rundt seg når sånt skjer ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

:lol: Veldig greit å ha hundefolk rundt seg når sånt skjer ja.  

Veldig! Men det var første gang de måtte vaske disken for tiss... De hadde måtte brekke løs alle tastene på et keyboard engang etter at en overlykkelig schæfer hadde landet på det, men ingen som hadde tissa oppå disken før. :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Veldig! Men det var første gang de måtte vaske disken for tiss... De hadde måtte brekke løs alle tastene på et keyboard engang etter at en overlykkelig schæfer hadde landet på det, men ingen som hadde tissa oppå disken før. :lol: 

:lol::lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Er nok mest i denne tråden ja.  

Hvor mange har hanhund som har hoppet opp på disken hos vet. og pisset på seg? OPPÅ disken? Bomma såvidt det var på tastaturet...  Rekk opp hånden? Anyone? Ikke? Joooda - jeg! :blink::icon_redface:

Hyler av latter :lol:

 

Gikk å tenkte i dag på at jeg ikke har giddet å lært Casper å ikke hoppe på folk. Så når han blir glad over å se favorittene sine så hopper han opp å klorer på dem :icon_redface: og når han er glad og vil leke så stempler han folk:icon_redface: siste er lite kult akkurat nå fordi hundegården er et gjørmehull :aww: men uansett, jeg tenkte litt at hvis folk vil at min hun skal være veloppdragen hele tiden så kan de skaffe seg egen hund :aww: vi kan jo late som at det er sjarmerende med hunder som er litt...Ja..  dere vet :lol:

 

Casper stjal frokosten min på søndag forresten, han var veldig fornøyd selv da :aww: 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ingen sånne store flauser med min - enda. Men ei jeg kjenner har labrador. Som labbiser flest så eeeelsker hun folk. Problemet er at det første hun gjør når hun skal hilse, er å stappe nesen oppi skrittet eller rompa til folk:lol: jeg syns det er hysterisk, men glad det ikke er min hund som gjør sånn på fremmede.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kaisen said:

Har vel ingen sånne store flauser med min - enda. Men ei jeg kjenner har labrador. Som labbiser flest så eeeelsker hun folk. Problemet er at det første hun gjør når hun skal hilse, er å stappe nesen oppi skrittet eller rompa til folk:lol: jeg syns det er hysterisk, men glad det ikke er min hund som gjør sånn på fremmede.

:lol: Pøbel har noe som kan SE sånn ut. Men han snuser ikke i skrittet på noen, han går bare den veien for å få kosemoseoverdose. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaisen skrev:

Har vel ingen sånne store flauser med min - enda. Men ei jeg kjenner har labrador. Som labbiser flest så eeeelsker hun folk. Problemet er at det første hun gjør når hun skal hilse, er å stappe nesen oppi skrittet eller rompa til folk:lol: jeg syns det er hysterisk, men glad det ikke er min hund som gjør sånn på fremmede.

Harly stakk hodet opp under skjørtet til en dame når han var på valpeshow... :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smula løp lykkelig bort til en dame en gang vi var på tur i marka og stakk snuten rett ned i sekken hennes. Hun drev nemlig å rotet nedi den selv, og det måtte jo bety at hun skule finne frem godbit til henne, mente Smula...

Nå skal jeg finne senga. Opp i rett tid i morgen igjen, og jobbe litt før jeg kjører på Oppdal en tur.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snoffe skrev:

Hyler av latter :lol:

 

Hva? Er ikke sånt normalt? :lol: 

Samme hund er jo ganske lang i nesegrevet og elsker å snuse spesielt damer i skrittet - og han snuser ikke diskré, han trøkker snuta oppi... 

 

Akk... Sjarmtrollet mitt det :aww::wub:  @Tøfflus som er oppdretter - alt er vel oppdretters feil? Right? :lol: @Wednesday Du er herved advart *Fnis*

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Raksha skrev:

Hva? Er ikke sånt normalt? :lol: 

Samme hund er jo ganske lang i nesegrevet og elsker å snuse spesielt damer i skrittet - og han snuser ikke diskré, han trøkker snuta oppi... 

 

Akk... Sjarmtrollet mitt det :aww::wub:  @Tøfflus som er oppdretter - alt er vel oppdretters feil? Right? :lol: @Wednesday Du er herved advart *Fnis*

Går bra, er vant til småflaue situasjoner med hund :aww: Som da Tufani bestemte seg for at vi var ferdige med å gå tur, og satte seg ned midt i et fotgjengerfelt, og virkelig nekta å flytte på seg. Og en politibil måtte stoppe for oss, og veeeeeente på at jeg skulle klare å få hunden ut av veien... Mens politifolkene inni bilen lo så de skrek! 

Eller de TO gangene Rafiki har hoppa på intetanende forbipasserende damer og stjålet vantene deres. Bare dro dem rett av hendene :lol:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Wednesday skrev:

Går bra, er vant til småflaue situasjoner med hund :aww: Som da Tufani bestemte seg for at vi var ferdige med å gå tur, og satte seg ned midt i et fotgjengerfelt, og virkelig nekta å flytte på seg. Og en politibil måtte stoppe for oss, og veeeeeente på at jeg skulle klare å få hunden ut av veien... Mens politifolkene inni bilen lo så de skrek! 

Eller de TO gangene Rafiki har hoppa på intetanende forbipasserende damer og stjålet vantene deres. Bare dro dem rett av hendene :lol:

:lol::lol: Yep, men tre basenjier på erfaringslisten så er du nok trygg. Kasko har ikke gjort så mye sånt egentlig. Hmmm... Var lupin som stupte ut vinduet sammen med Snusern og, første gangen Bonden var hos meg.

Huff nei, trenger ikke snakke om flere flauser nå. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wachita skrev:

17911151_10155081105000941_701439325_n.j

Sånn vil Leela hilse på ALLE som sier hei. Her rakk hun akkuratt å sette seg ned på gulvet før hun hadde en hund som rundslikket henne i ansiktet. Aldri sett vedkommende før, men hun jobbet i dyrebutikken :P 

Hehe. Koselig velkomsthilsen da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å våkne opp til disse lattermilde episodene:)

Jeg hadde en dalmis som med halen, dro/knuste alle sherryglassene på stuebordet når vi var på besøk i et finere møblert hjem:icon_redface:

Men nå sitter jeg og våkner til en aldri så liten sykkeltur, og jeg må komme meg ut før alle får samme ideen. Heldigvis skinner solen, og livet er godt. Nei, fikse frokost til turen, og litt kakao. Oi huske kvikk lunsj. Nei får komme i hakk. Kos dere alle soniser.

 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyn elsker å kjøre bil, det kan nemlig bety jobb, lyse kassebiler betyr jobb, så de eeeelsker vi enda mer. Lyn går løs på sin tredje(?) uke her hjemme, jeg tusler litt trangt forbi en lys Caddy på parkeringsplassen til turområdet. Jeg går forbi, Lyn gjør ikke det, for gjett da, der satt en mann i førersetet med vinduet helt åpent - åpent hus, hilsen Lyn! Gørrskitten fra hodet til haletippe etter å ha jobbet sau og løpt bananas på tur i gjørme og hav, hoppet Lyn så elegant inn vinduet på bilen til en fremmed mann og landet i fanget hans på den lyse kakibuksa. Et hyl etterfulgt av hysterisk latter kom fra bilen. Såååå lykkelig og smiskete som bare Lyn kan bli på et fang dreiv hun å gnudde seg på mannen, ikke filla at hun skulle ut...

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, maysofie skrev:

Lyn elsker å kjøre bil, det kan nemlig bety jobb, lyse kassebiler betyr jobb, så de eeeelsker vi enda mer. Lyn går løs på sin tredje(?) uke her hjemme, jeg tusler litt trangt forbi en lys Caddy på parkeringsplassen til turområdet. Jeg går forbi, Lyn gjør ikke det, for gjett da, der satt en mann i førersetet med vinduet helt åpent - åpent hus, hilsen Lyn! Gørrskitten fra hodet til haletippe etter å ha jobbet sau og løpt bananas på tur i gjørme og hav, hoppet Lyn så elegant inn vinduet på bilen til en fremmed mann og landet i fanget hans på den lyse kakibuksa. Et hyl etterfulgt av hysterisk latter kom fra bilen. Såååå lykkelig og smiskete som bare Lyn kan bli på et fang dreiv hun å gnudde seg på mannen, ikke filla at hun skulle ut...

Det må ha vært litt av et syn! :lol::lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...