Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, desember


Stine
 Share

Recommended Posts

1 time siden, MarieR skrev:

Nei, jeg var sur fordi jeg ikke kom meg til byen som planlagt. 

Aah da skjønner jeg!

Drømmen er ikke lenger bare en drøm. Turen begynner å ta form, hovedmålet er denne toppen:heart: 6119moh (hadde sneket seg inn et bilde av en anne topp jeg vil gå senere :lol: nå er det rett)

280px-Lobuche_from_Lobuche_alp.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk mye fint og nyttig til jul. Veldig fornøyd med alle gavene, og en må  jeg bare dele her inne. Mannen har laget/malt meg med alle våre 10 hunder i spannet

Endelig hjemme etter en lang lang lang tur til og fra Stockholm. Utslitt, sulten, tørst, trøtt, stiv og støl! Men det er SÅ verdt det når jeg kommer hjem med en ny svensk, nordisk og INTERNASJONA

"Tror du det er dødelig?" "Nei." Den følelsen av lettethet.

Posted Images

51 minutter siden, enna skrev:

Ja. Lukt setter også i gang minner, så nå kjenner jeg hvor intenst jeg savner setter-berta mi..:hmm:Og det er snart ett år siden hun måtte avlives...hun sitter i...

Noen setter dypere spor enn andre:hug::hug:

44 minutter siden, Aslan skrev:

@Ganzie kneet. vi hadde litt uenigheter om varigheten på pelstellet, så han ville hoppe ned fra putekassa jeg pleier å ha ham på. Jeg sperret med kroppen, han hoppet allikevel og hopper inn i meg og det ender med at han faller og vrir ene bakfoten, og dytter kneskåla ut av ledd. Så alt inni har fått slark, hinner og sånn. Har røntget hele bakparten og det er ingenting annet som ble skadd, heldigvis, så gode prognoser på at det blir helt bra på sikt. Håper veterinæren har rett. Gubben må jo få kose seg med feltsøk igjen, beste han vet jo :cry:  også hadde jeg jo bestemt at han skulle bli 20 år. Minst!

 

takk alle sammen :heart: 

Au, stakkar! Krysser fingrene for at han blir god som ny, og blir 25, minst:thumbs:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ribberullen ble god :) Surkålen ble veldig god :)

Lammerullen er ferdig trukket og ligger i press.
Nå mangler bare karamellpudding og is, så er jula i boks, nesten. Strømper, godteri, osv får jeg ta i morra. Og så må jeg handle inn mat til sønnen min (som jeg er verge for). Han har ikke oversikt selv over hva han trenger og når butikkene er stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mokken skrev:

Ligger i sengen og får ikke sove fordi jeg gleder meg til jul.

Hilsen Monica, 35 år :icon_redface: :aww:

Det er da lov :D

Jeg får ikke sove fordi husmorgenet har slått inn og jeg tenker på alle møblene som skulle vært dratt frem og flyttet på slik at jeg får støvsugd og vasket ordentlig. :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det er da lov :D

Jeg får ikke sove fordi husmorgenet har slått inn og jeg tenker på alle møblene som skulle vært dratt frem og flyttet på slik at jeg får støvsugd og vasket ordentlig. :o 

Sånne ting tar heldigvis ikke nattesøvnen min. Vanligvis er det kun når jeg skal ut å reise at jeg ikke får sove, men nå har jeg visst utvidet repertoaret :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mokken skrev:

Sånne ting tar heldigvis ikke nattesøvnen min. Vanligvis er det kun når jeg skal ut å reise at jeg ikke får sove, men nå har jeg visst utvidet repertoaret :P

 

Det pleier ikke å ta min heller så dette var fullstendig nytt :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen sonen..

En ting som virkelig har irritert meg med Toddy siste døgnet er at han er en så himla intens "sykepleier ".

Det er søtt når hunder bryr seg om syke eiere og alt det der , men Toddy drar det litt langt. Han skal slikke og dytte den kalde snuta si borti meg konstant.  Hver gang jeg åpner øynene etter å ha lukket dem er snuta hans typ en millimeter fra nesa mi. Jeg blir sur og da blir selvfølgelig han enda mer masete for da må han smiske.  

Han er jo verre enn en belger jo. Trodde jeg hadde fått meg sånn der uinteressert spisshund jeg. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt jeg i sofaen og gjorde siste rest av arbeid før ferie, da en stor følelse av håpløshet plutseilg skylte over meg. At vi mennesker som er så små, sånn i univers-sammenheng, kan skade miljøet så ille at dyr lider. Er ikke det en forferdelig tanke? Skal jeg starte juleferien med å ha dålig samvittighet på vegne av arten menneske? Bah..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Kaja said:

Aah da skjønner jeg!

Drømmen er ikke lenger bare en drøm. Turen begynner å ta form, hovedmålet er denne toppen:heart: 6119moh (hadde sneket seg inn et bilde av en anne topp jeg vil gå senere :lol: nå er det rett)

280px-Lobuche_from_Lobuche_alp.jpg

Lobuche. Når da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet av en gubbe som var i ertehumør:pinch: godt jeg ikke er morgengretten :aww:

 Som vanlig var/er sengen full av firbeine pelsterapauter på denne tiden av døgnet:wub: Ikke har jeg hørt at juletreet har blitt veltet i løpet av natten heller, så håper det er tillfellet!

Vi tok faktisk ned alle de fine knuselige julekulene før vi la oss:teehe: å låse kattene ut fra stuen var liksom ikke et alternativ :aww: eller, de skulle få en sjanse i alle fall :lol:

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli spiste ene julegaven min fra en kollega i går. Hun tåler tydeligvis sjokolade, eller cappuccino kuler fra kremmerhuset. Hun hadde ikke spist toppen med navn og innhold :lol: Ikke viste jeg hva det var, og hadde den bare liggende på den høye benken i stuen. 

Den hunden kommer aldri til å bli slank igjen .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talli spiste ene julegaven min fra en kollega i går. Hun tåler tydeligvis sjokolade, eller cappuccino kuler fra kremmerhuset. Hun hadde ikke spist toppen med navn og innhold [emoji38] Ikke viste jeg hva det var, og hadde den bare liggende på den høye benken i stuen. 
Den hunden kommer aldri til å bli slank igjen .....

[emoji23]

Poden har byttet navn på jacken. Den heter nå Balto. Så da har han en jack som heter Balto, en husky som heter Toddy og ei pulitispe som heter Nico.
Helt logiske navn alle 3 *ler*

Julehilsen til sonen fra A og Balto.
20d1b0ccf81dd791332b2dcf7ae1d6af.jpg


Sent fra min SM-G389F via Tapatalk

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kristin_nord skrev:

Timon fikk være hos dyrlegen i dag imens jeg var på oppsummering på kjøreskolen. (Han skulle til dyrlegen da) også hadde han ikke likt å være alene, så han hadde fått være med å fylle varer og sitte som velkomstmaskot emoji23.png koste hva det koste vil, god service blir det aldri nok av emoji4.png nå denger han Meeko i sofaen imens jeg tar meg en brus emoji23.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk
 

Åh, de gangene jeg har gått fra Kuro hos dyrlegen og så kommet for å hente ham igjen, har jeg hørt shibahylet fra langt inni korridorene - han tåler ikke å være innelåst, og i hvert fall ikke å være alene samtidig, og SPESIELT ikke hvis han har vondt. :lol: Første gangen det skjedde, banet jeg meg bare vei og sto og holdt fingrene mellom sprinklene inn til ham frem til noen hadde tid til å komme og ta ham ut til meg :icon_redface: Da var han bare åtte måneder gammel, da, til mitt forsvar, og hadde vært i narkose for første gang, og lå og led så skrekkelig i ensomheten inne i buret sitt... I ettertid har jeg lært meg å tåle å høre ham dø på seg litt mer. :lol:  Men jeg hører ham fremdeles hver gang jeg kommer for å hente ham etter narkose. "Hvilken hund er det?" "Han som syter mest." :lol: 

9 timer siden, SFX skrev:

Nå skal jeg finne senga, og pønske ut hvordan jeg skal ligge uten at snørra renner ut (på magen) eller drukner meg (på ryggen). Hawt, jeg vet. 

Jeg pleier å legge meg på siden og stappe papir opp i nesa :aww: 

12 minutter siden, JeanetteH skrev:

Talli spiste ene julegaven min fra en kollega i går. Hun tåler tydeligvis sjokolade, eller cappuccino kuler fra kremmerhuset. Hun hadde ikke spist toppen med navn og innhold :lol: Ikke viste jeg hva det var, og hadde den bare liggende på den høye benken i stuen. 

Den hunden kommer aldri til å bli slank igjen .....

Det er som Kuro, det. Han klarer å finne seg noe mat å stjele omtrent to-tre ganger i uka... :aww: Og han tåler ALT. Hvis han ikke har fått tak i noe på et par-tre dager, begynner han å mase om ekstra middag... :lol: 

 

Jeg er lei av å være forkjøla allerede. Vondt i fjeset. :thumbsdown: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mokken skrev:

Ligger i sengen og får ikke sove fordi jeg gleder meg til jul.

Hilsen Monica, 35 år :icon_redface: :aww:

Så deilig at noen har det sånn. Selv er jeg komplett motsatt- og er allerede sliten av å grue meg til jul.

Men til et spørsmål:

Dere som drar med tog( noe jeg gjør hvert tiår)

Hva er lurt å tenke på?

Jeg skal ha med hund, og en koffert.

Tar jeg med hunden på do feks?

¨Lure tips jeg burde vite før jeg drar?

Hilsen litt nervøs nesten førstegangsreisende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forberder til julekvelds her på hytta. Det er så koselig! :)

Gubben skulle kjøre i 9-tiden for å reise ned hit. Det tar ca 8timer. Selvfølgelig finner Fluffy-pusen ut at han ikke skal komme inn til morgenen slik han alltid gjør. Så da må gubben vente på han, for pusen nå jo være med. Håper han snart er på vei, slik at han også rekker litt julekveldes :)

 

Og ellers gleder jeg meg til imorgen. Værr med familien, gå til nissen på loven, spise bestemor sin nissegrøt, pinnekjøtt på kvelden og pakkeåpning. Håper alle blir fornøyd med gavene de får! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...