Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Hjelpe meg, i dag var det jo veldig artig å kjøre rundt på jobb. Not.

Og da jeg svingte opp veien til huset mitt rakk jeg akkurat å måke litt foran garasjen, og jeg rakk å irritere meg over at sønnen til naboen alltid er så forbasket treig med å brøyte hos meg. Og hadde jeg ikke før tenkt det, så kom det en traktor, gitt. Mistenker at naboen min (altså mora hans) ringer og kommanderer han til å komme i gang.:P

Det er jo ikke spesielt fristende å ut på tur nå, jeg er lykkelig over å ha kommet meg helskinnet hjem, men Bizi ble jo så fra seg av begeistring over all den FANTASTISKE snøen som laver ned, så jeg tror ikke jeg har hjerte til å skuffe henne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Gjort et forsøk på å henge opp sykkelen på veggen i garasjen - et litt lite gjennomtenkt forsøk. Etter ørti skruer (halvparten av dem var for korte) henger den nå der iallefall. Men jeg venter med å sette inn bilen til imorgen i tillfelle den detter ned over natta... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man melder på til utstilling via mail, får man ikkje tilsendt startnummer på mail som normalt då? Fikk startnummer for LP i går, men ikkje fått for kvalpeshowet (svigers har heller ikkje fått sitt), og begge deler er samme dag. Sendt melding til arrangørane på fjaseboka, og alt eg fikk til svar var at "det var rart" og ellers svarar dei kun på det andre eg har spurt dei om. Kjenner eg blir litt varm i toppen, sidan det berre har vert rot med dei hittil føler eg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wilhelmina skrev:

Så herlig :) Vi fant bare is i dag, så det ble ingen trivelig tur på oss :hmm:

Ja, det var noen enormt glatte partier på vei opp/ned. Slitsomt når man har hund som (a) nok bør være forsiktig på glatta pga leddene, og (b) ikke ser noe poeng med å være forsiktig selv. 

Oppe i høyden var det flott, der slipper man tydeligvis unna isen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Artemis skrev:

Nei, ku. ? Skal love at de er ganske så flinke til å sparke de også. Au! Heldigvis skjer det ikke så ofte, og sjeldent så ille som dette. 

Skumle greier! 

Jeg er hjemme fra lunsjvisitt hos søster, det var koselig. Etterpå gikk vi en liten piggskorunde, skikkelig stålis nedi bakkene her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ozzy skrev:

Hvis jeg tar en pille (kapsel ) og spyr 30 minutter senere , har den pilla rekki å "slippe seg fri" da? Eller er virkningen spydd opp igjen? 

Kommer an på pilla :)

 

Jeg har vært på tung skogstur med Huldra og Fjellbris. Hundene kosa seg da. Jeg synes det var tungt å gå i 10cm våt og fæl snø. Jeg liker snø, men jeg liker ikke våt og fæl snø :aww: 

Ikke vil jeg ut å kjøre på dette føret heller. Er litt ymse hvor bra det er måkt, og få bilen ut av oppkjørselen er virkelig et prosjekt. Men, bussen til mannen vil antagelig ikke rekke siste bussen hjem hit så da må jeg vel nesten hente ham (får beskjed om ca 1,5t). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tinkie skrev:

Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd! Skamme seg for at jeg hoppet over noen sider, tydeligvis... Har du vært i ulykke? :o:o 

Ja, var i bilulykke, går bra altså - bare vondt. Ikke noe farlig. 

 

Tilbake i migrenehelvete og medisinrus :aww: Djebus avogtil hater jeg hodet mitt (ok, sånn ca hver gang jeg har migrene :aww: ) 

 

Svigermor henger her inne om ettermiddagene og skal ha oss til å finne samojedoppdretter...  Hun må gjerne henge her altså - for da blir det kanskje lettere å få lillemor til å ville være med henne. Men akkurat samojedoppdretterbiten kan hun godt slutte med- jeg skaffer henne ikke samojedvalp. :aww:  Det har jeg sagt, men det går visst ikke inn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Line skrev:

Meh, fullcertregelen besto :getlost: 

Edit: Se her @Stine, dette må vel være julegenseren sin!

14910317_10211212231688128_5984346418228

Jeg vil også ha julegenser... men ikke den der... den der tror jeg hadde gjort at jeg ble kalt inn til en alvorlig samtale på jobb... :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Usj, nå fant jeg ut hvor romsteringen på kjøkkenet kommer fra. Det er mus i røret til kjøkkenvifta. Bytta ut røret for noen år siden da de gnagde seg gjennom og satt på knekkebrødpakka mi, det var veldig artig da jeg skulle ha meg frokost en morgen.

Nå kommer de i hvert fall ikke inn i skapet igjen, men det er ekle lyder å ha på kjøkkenet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glatt i dag! Alle kjørte heldigvis sakte. Men var likevel en bil som nesten kræsjet i bilen foran, og jeg var 2 cm unna autovernet. Ikke noe dramatisk, dum som jeg var begynte jeg å bremse ned for gult lys, jeg skulle bare ha kjørt rett over, hadde rukket det før rødt. Visste jo det var glatt, så kjørte ikke fort uansett, men fikk skikkelig sleng på bilen likevel.
Var et par slakke bakker i byen det jeg var litt redd for å bli stående, men gikk bra.
Skulle egentlig ha kjørt en sofa i tilhenger i dag, men glad jeg ikke prøvde på det. Håper bare det er bedre i morgen, jeg vil få det unnagjort. Står i boden til huseier, og selv om de sier at de ikke bruker rommet likevel så vil jeg få den bort nå...

Isj. .. nå må de forsømte hundene få dagens første og eneste tur [emoji56]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått hjem bryllupsgaven vår?? kickbike? har lenge planlagt å kjøpe dette. Og skuffelsen var stor da vi fant ut at de ikke ville få inn modellen vi ville ha før på nyåret. 

Så var vi bare innom for å se på de ulike modellene og fikk med oss utstillingsmodellen hjem?? den har vi jammen fått prøvd også gitt.

Fyttikatta så gøy! Å hunden elsker det? litt skummelt også da?

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bellare skrev:

Når man melder på til utstilling via mail, får man ikkje tilsendt startnummer på mail som normalt då? Fikk startnummer for LP i går, men ikkje fått for kvalpeshowet (svigers har heller ikkje fått sitt), og begge deler er samme dag. Sendt melding til arrangørane på fjaseboka, og alt eg fikk til svar var at "det var rart" og ellers svarar dei kun på det andre eg har spurt dei om. Kjenner eg blir litt varm i toppen, sidan det berre har vert rot med dei hittil føler eg :P 

Stord? isåfall synes jeg du er heldig som får svar.... Sendte mail i oktober, purret igjen denne uken. Har i tillegg prøvd å spørre på fb hvem jeg skal kontakte dersom jeg bestemmer meg for å trekke hunden pga dommerbytte men ingen svar. Juhuu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

Stord? isåfall synes jeg du er heldig som får svar.... Sendte mail i oktober, purret igjen denne uken. Har i tillegg prøvd å spørre på fb hvem jeg skal kontakte dersom jeg bestemmer meg for å trekke hunden pga dommerbytte men ingen svar. Juhuu...

Stord, ja. Håplaust og forferdeleg dårleg! Har hørt frå ein at det var fint og gå LP der, så tenkte å ta to fluger i ein smekk med kvalpeshow også, men no angrar eg nesten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bellare skrev:

Stord, ja. Håplaust og forferdeleg dårleg! Har hørt frå ein at det var fint og gå LP der, så tenkte å ta to fluger i ein smekk med kvalpeshow også, men no angrar eg nesten :P 

Det er fint å gå lp der, Harly debuterte i kl 1 der for lenge siden. Mener å ha fått med meg at det er utbytting av folkene i arrangementskomitéen. Mistenker at de ikke har noe videre kontroll på ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

Det er fint å gå lp der, Harly debuterte i kl 1 der for lenge siden. Mener å ha fått med meg at det er utbytting av folkene i arrangementskomitéen. Mistenker at de ikke har noe videre kontroll på ting. 

Så bra!
Ååh, det kan vel kanskje forklare ein heil del. Ikkje at det er ei unnskyldning akkurat då. Eg har i vert fall begynt og purre meir på dei og bedt svigers gjere det same. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
14 minutter siden, mokken skrev:

Stord? isåfall synes jeg du er heldig som får svar.... Sendte mail i oktober, purret igjen denne uken. Har i tillegg prøvd å spørre på fb hvem jeg skal kontakte dersom jeg bestemmer meg for å trekke hunden pga dommerbytte men ingen svar. Juhuu...

Har du enda ikke fått svar? :o De var jo aktive i kommentarfeltet nedover sida sånn ca akkurat når du spurte om det :P 

Er visst veldig mange som har fått dommerendring der i år. Mye klager merker jeg. 
Vet ikke om det er endring for min del. Regnet ikke med at det var flere, så brydde meg helt ærlig ikke om å sjekke dommer :P 

10 timers jobb i Stavanger er overstått. Var hjemme rundt 19.30. Eksen har passa gutta. Eller rettere sagt Aragon. 
Han peser ekstremt når han må tisse visstnok, og tisser ekstremt mye. Aragon altså :aww: 
Det nærmer seg D-dagen skjønner jeg... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...