Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

7 minutter siden, Pringlen skrev:

Nei da. Her er det ikke noe pynting, for å si det sånn..:icon_redface:

 

Akkurat nå, Rocket skrev:

Nope, eller vi har ei julekule som har hengt oppe i snart 2 år da. :lol: Pynter generelt svær lite her, med 3 katter ser jeg for meg kaos den dagen vi bor slik til at pynting er aktuelt. :P Pr.idag blir omtrent alt i vinduskarmene revet ned, så det har vi gitt opp. Hyller får heller ikke være i fred. 

 

Godt å høre at jeg ikke er alene.. ? Men når jeg tenker meg om så tok jeg aldri ned julegardinene i det ene rommet etter jula i fjor, så da har jeg pynta litt da :icon_redface:

... ettersom jeg vant fruktkurven på lotteriet på juleshowet i går skal jeg nå lage smoothie med masse god frukt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

..spiser jeg popcorn og prøver å overse kaukinga til Kladden. Vi ER HER, slutt med den ropinga! :vegg: Hun er nå søt også da, bare en smule irriterende iblant. Det er forøvrig fast innslag når vi har lagt oss at hun går rundt og roper og lurer på hvor vi har blitt av. :lol: 

Kanskje både hun og jeg er blitt senile, her om dagen reiste jeg meg for å hente noe å drikke, og da jeg kom tilbake etter å ha satt på en maskin klær, luftet hunder, klippet klør og laget middag så var det fortsatt ikke noe å drikke på bordet. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Maren skrev:

:thumbsup:

Deilig å gå ute i mørket da :ahappy: noe av det beste jeg vet selv

Så mørkredd som jeg er så har det ikke vært noe deilig over det, men jeg har planer om at det skal bli det :ahappy: Må bare jobbe litt med meg selv. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonje skrev:

Jeg er litt stolt av meg selv akkurat nå, for jeg har gått skogtur i mørket, helt alene!  Hundene var jo med såklart, men de teller ikke. Litt skummelt helt på slutten, men jeg klarte det :super:

Nå skal det bli slutt på å ikke kunne benytte meg av marka i mørketida :thumbs:

Tøff! Det er målet mitt og få til også. Mørkredd med god fantasi passer ikke helt sammen. Men nå har jeg fått gått to hodelyktturer med venninner, så satser på at jeg får jobbet meg opp til aleneturer derfra :ahappy:

----

Akkurat nå skal jeg skrive en mini artikkel til retrievernytt. Litt vanskelig, må da være perfekt. Blir nok bra tilslutt :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kurskveld på grunnkurs (igjen, ny klubb med bedre instruktører) med testing av RL, det ga mersmak :) Bare finne penger og tid først...

Nå er jeg helt ferdig. Type er tørst men orker ikke hente drikke for da må jeg reise meg- ferdig. Må bare få mann og hund inn igjen fra tissetur på glatta så tror jeg nesten det blir halvsoving i sofa til jeg legger meg...

Alderspoeng jeg egentlig ikke liker... jeg har kompresjonstrømper på :icon_redface::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Christine skrev:

Noe kult å se/gjøre i Oslo på lørdager? Stor/billig hundebutikk? Noe annet? Ikke vært i Oslo over lengre tid siden sånn 2006 :aww: 

bill.mrk. "trønder i hovedstaden"

Bill.mrk. "Hundedame i hovedstaden", tenker jeg vi sier.

2 timer siden, SFX skrev:

Det er litt krise her nå - jeg mangler lyspære til den ene adventstjerna!

Jerg var i samme situasjon i går, men så tok jeg pæra fra sengelampa på gjesterommet, den har ingen brukt på flere år.

Jeg har kommet hjem fra møte og luftet hunder. Siden jeg ikke rakk middag før jeg dro har jeg nå spist fire halve rundstykker med pålegg, fire kjeks og en banan. Rap.

Hoppe i seng snart tror jeg, det er ikke bare i politikken det er travelt, på jobb er det oppkjøring til tentamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Annik skrev:

http://www.biltema.no/no/Fritid/Jul/Julegaver/Elektrisk-hundeseng-2000038494/

Må da være genialt til alle de der frossenpinnene? :D

Sånn skulle Felix hatt! Hver natt sutres det over teppet som må bres på...Men jeg er så skeptisk til brannfaren med sånt? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jerg var i samme situasjon i går, men så tok jeg pæra fra sengelampa på gjesterommet, den har ingen brukt på flere år.

Jeg har ikke lampe ved gjestesenga, bare i taket :P 

Jaja, jeg får handle i morgen - jeg gikk også tom for snøspray, så det blir ikke ferdigstilt advent i kveld okke som. To lilla løpere trenger jeg også, men sånt er det kanskje halv pris på nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jeas_89 skrev:

Er det bare jeg som ikke har pynta til advent ennå?? ? Vært så utrolig mye å gjøre den siste uka med jobbing og øving til juleshow i stallen der bikkjene skulle opptre at jeg har glemt hele første advent ? Jaja, får ta det etterhvert ?

Nei her er det ingenting. Har litt med at jeg har en operert ankel og går på krykker, så Rørlegger'n må i uteboden og hente det, men har ikke masa såå fælt heller. Spurt en gang, og han glemt det såklart men er ikke krise enda :lol:  Tar det etterhvert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tonje skrev:

Sånn skulle Felix hatt! Hver natt sutres det over teppet som må bres på...Men jeg er så skeptisk til brannfaren med sånt? 

Ville vært perfekt for Milo også. Han er som dvergpinchere flest, og kan aldri få det varmt nok :P

Men så var det brannfaren jeg tenker på også. Men det bør jo være samme greia som madrasser og laken som selges til mennesker, en del av de slår seg jo av når de kommer til en viss temperatur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ozzy skrev:

Nei her er det ingenting. Har litt med at jeg har en operert ankel og går på krykker, så Rørlegger'n må i uteboden og hente det, men har ikke masa såå fælt heller. Spurt en gang, og han glemt det såklart men er ikke krise enda :lol:  Tar det etterhvert! 

Det er da heldigvis lenge igjen til jul, vi rekker nok å pynte til da alle mann :SantaHappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Bill.mrk. "Hundedame i hovedstaden", tenker jeg vi sier.

Jerg var i samme situasjon i går, men så tok jeg pæra fra sengelampa på gjesterommet, den har ingen brukt på flere år.

Jeg har kommet hjem fra møte og luftet hunder. Siden jeg ikke rakk middag før jeg dro har jeg nå spist fire halve rundstykker med pålegg, fire kjeks og en banan. Rap.

Hoppe i seng snart tror jeg, det er ikke bare i politikken det er travelt, på jobb er det oppkjøring til tentamen.

Spørs det. Reiser jo en del ganger i løpet av året, men kan ikke huske sist jeg reiste noen plass uten hund eller i annet ærend enn konkurranse/hundekurs :aww: Blir uvant, så må jo innom noen fancy butikker vi ikke har på denne kanten av landet. 

Kan jo selvfølgelig gjøre noe annet i Oslo også, men sånne turistgreier er ikke noe for meg. Er turist nok av å bare vandre i Oslo :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det jeg som henger med tunga på tørk av ren trøtthet. Så da er det på tide å si god natt. 

Sjef ligger krøllet som en reke som vanlig, og ser ut som han holder på å skli ut av sofaen. Så da er det nok best å la ham slippe det dunket og heller sende ham inn på soverommet :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11/27/2016 at 10:37 PM, Perfect Image skrev:

Tror jeg må sette en strek for forholdet mitt. Samboer liker ikke pinnekjøtt :|:| 

Dobbelt så mye til deg :sleep:

Overtid på kveldsvakt, akkurat kommet hjem. Håpet at jeg ikke var sulten og bare kunne legge meg, men nei. Så nå må jeg ha kveldsmat og "lande" litt. Snart senga.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår tok jeg opp" ta inn og fore" sekvensen når samboer gjør det kontra når jeg gjør det idag :aww: Han konkluderte med at det er ikke hans feil at de er mer glad for å se han [emoji14] Alle ni hundene er helt tyst når jeg tar dem inn og forer, gjør samboer det er det full bjeffekor fra han tar i døren.

Så spennende siste the missing episode er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Perfect Image skrev:

Igår tok jeg opp" ta inn og fore" sekvensen når samboer gjør det kontra når jeg gjør det idag :aww: Han konkluderte med at det er ikke hans feil at de er mer glad for å se han emoji14.png Alle ni hundene er helt tyst når jeg tar dem inn og forer, gjør samboer det er det full bjeffekor fra han tar i døren.

Så spennende siste the missing episode er!

Tilfeldig quote, men jeg syns vi kan bytte svigermor en periode. Du er med på den, sant? :D Hilsen utslitt svigerdatter :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Perfect Image skrev:

Igår tok jeg opp" ta inn og fore" sekvensen når samboer gjør det kontra når jeg gjør det idag :aww: Han konkluderte med at det er ikke hans feil at de er mer glad for å se han emoji14.png Alle ni hundene er helt tyst når jeg tar dem inn og forer, gjør samboer det er det full bjeffekor fra han tar i døren.

Så spennende siste the missing episode er!

:lol: Ikke så ille her, men hundene maser "aldri" på meg - hvertfall svært sjelden. Mens gubben blir overfalt når han kommer inn om kveldene eller labbet om han setter seg ned før han forer og i det heletatt. :aww:  

 

Nå har Bonden ryddet kjøkken (med litt assistanse fra meg), han fikk velge om jeg skulle rydde kjøkken eller om jeg skulle ordne kaniner selv - begge deler vil ikke kroppen min være med på helt enda. Så da valgte snillingen kjøkkenet,så jeg fikk litt kvalitetstid med kaninene mine i kveld :ahappy:  Skal bare, så skal jeg lette meg. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...