Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Tror jeg må sette en strek for forholdet mitt. Samboer liker ikke pinnekjøtt :|:| 

Dealbreaker. Uten tvil :aww:  

Hadde jeg ikke fått pinnekjøtt på juleaften hadde hele jula vært ødelagt. 
De andre dagene kan det lages pizza for min del, men pinnekjøttet skal være på riktig dag, til riktig klokkeslett, og være av riktig type :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten har Foenix og jeg i kveld sett på bilder og film av hennes kommende svigersønn, om jeg får viljen min. Han er dritlekker, jeg har fulgt med ham siden han var året, og jeg får gåsehud av ham. Han skal jeg bruke på datteren til Foenix som fødes i hennes neste kull. Tenkte jeg. De matcher på så mange vis, og om jeg resultatet blir som forventet så beholder jeg en hannhund - da er Glam seks-syv år og trenger en arvtager.

Grei skuring, det, ikke så mange hinder og nåløyer å komme gjennom før jeg har en ny hannhund i hus, neida.

Det er heldigvis gratis å drømme og å planlegge. Så koster det desto mer blod, svette, tårer og penger å gjøre det til en realitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Dealbreaker. Uten tvil :aww:  

Hadde jeg ikke fått pinnekjøtt på juleaften hadde hele jula vært ødelagt. 
De andre dagene kan det lages pizza for min del, men pinnekjøttet skal være på riktig dag, til riktig klokkeslett, og være av riktig type :P 

Har ribbe med masser av tilbehør til julaften, men liker pinnekjøtt bedre. Det er en av mine ultimate favoritt retter med ordentlig god kålrotstappe uten mye potet mmm.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Perfect Image skrev:

Tror jeg må sette en strek for forholdet mitt. Samboer liker ikke pinnekjøtt :|:| 

:hug: 

Akkurat nå, SFX skrev:

Og det finner du ut først nå??? Hva fankern skal en ellers spørre om på første date?

Tenkte jeg også :aww: 

Her hadde det ikke gått om gubben ikke likte pinnekjøtt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

:hug: 

Tenkte jeg også :aww: 

Her hadde det ikke gått om gubben ikke likte pinnekjøtt! 

 

4 minutter siden, SFX skrev:

Og det finner du ut først nå??? Hva fankern skal en ellers spørre om på første date?

Vi begynte å date etter pinnekjøtt sesongen var over, tenkte ikke på det :| Første date gikk forøvrig mye til utspørring om hva han følte om hunder :aww: Og se på hvordan han forholdt seg til hundene mine :aww: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, sykehusdrama.. Jeg har mista mitt fine enerom til en smittsom en. Så nå deler jeg rom med ei dame som ser ut til å være eldre enn mamma, og som har advart meg om at hun hoster en del.. Godt jeg sover tungt når jeg først sover.. Og det kan være jeg irriterer henne mer enn omvendt med min stadige nattvandring :aww: 

På den positive siden, virker vi alle enige om at jeg kan dra hjem i morgen, så da overlever jeg nok :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev:

Jeg vil ha snø...

Jeg også.... 

56 minutter siden, Meg skrev:

Jeg og!!! (det ER snø i åsen, men det er knallhardt og ikke noe å kjøre hund på :()

Det er snø her også, men den er også knallhard, evt bare klink is... Jeg tror hundepotene hadde det litt vondt på turen i dag... 

46 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg titta på det skjemaet og konkluderte at jeg må ha masse tålmodighet og pågangsmot når jeg skal angripe det, for hjelpes meg så mye rart det var der i forhold til papirskjemaene. :|

Jeg er så glad jeg bor såpass nært Elverum at turene dit ikke koster all verden - dermed gidder jeg heller ikke å søke om refusjon for de turene... jeg får noia av slike skjema :aww: 

Har jeg bytta på senga, så nå skal jeg legge meg i elgsengetøyet mitt :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Da lager du pinnekjøtt av rådyr el hjort ;)

Må jo ha mange rådyr for at det skal bli nok til en hel middag jo :D Skitt dæven så lite det er av dem :lol: Var med og delte elg forrige helg, og denne helgen var det rådyr, ble satt enda litt mer i perspektiv hvor små de er etter å ha drevet med elgen forrige helg, dette gikk jo fort :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Line skrev:

Fornuftig mann :aww: 

:fish:  

2 minutter siden, SFX skrev:

Og det finner du ut først nå??? Hva fankern skal en ellers spørre om på første date?

Det kan du si! 
Veldig greit å få avklart livets store spørsmål først som sist :aww: 

2 minutter siden, Raksha skrev:

Fornuftig fyr :aww: 

:fish: 


Jeg fant dessverre ut at isen var for god, så jeg måtte skynde meg med å sette den tilbake i fryseren. 

Nå skal Sjef tisse en siste gang, så tar jeg kveld. På tide å legge seg nå kjenner jeg. 
Må bare finne nytt minnekort til kameraet. Tenkte jeg skulle benytte oppholdsvær og kjølig i morgen til å gå en 3-timers tur i morgen. Da må jo kameraet være med :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Må jo ha mange rådyr for at det skal bli nok til en hel middag jo :D Skitt dæven så lite det er av dem :lol: Var med og delte elg forrige helg, og denne helgen var det rådyr, ble satt enda litt mer i perspektiv hvor små de er etter å ha drevet med elgen forrige helg, dette gikk jo fort :P 

Nei, det er helt feil. Et normalt rådyr, fra åring og oppover, står ikke tilbake fra et lammeslakt i størrelse. Har laget pinnekjøtt av et nå, og nr 2 skal til salting i morgen. Enkelt å lage, og jeg vil si at en halvsside er nok til 3-4 porsjoner.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Perfect Image skrev:

 

Vi begynte å date etter pinnekjøtt sesongen var over, tenkte ikke på det :| Første date gikk forøvrig mye til utspørring om hva han følte om hunder :aww: Og se på hvordan han forholdt seg til hundene mine :aww: 

Ikke bra, ikke bra :aww: Pinnekjøtt og x anntall bikkjer er obligatorisk å snakke om på første date :aww:  :lol: 

Eller jeg tok det forsåvidt ikke opp på første date selv, men gubben er fra Osterøy så var ganske safe på at han spiste pinnekjøtt :lol:  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siri skrev:

Jeg er så glad jeg bor såpass nært Elverum at turene dit ikke koster all verden - dermed gidder jeg heller ikke å søke om refusjon for de turene... jeg får noia av slike skjema :aww: 

Jeg er så forskrekkelig distré så går somregel  en evighet før jeg får søkt med papirskjema, så hadde håpet det skulle være enklere med nettskjema, I was terrible wrong.

Det utgjør endel å få igjen over 72 kr (eller noe sånt) hver vei når jeg drar en gang i uka. Fikk mer med de gamle reglene da, men samma det - greit å få igjen. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(starten er bra, hun lurte på om jeg kunne dempe lyset  mitt :lol: nei, det er en sengelampe, den er enten av eller på.. lurer på om hun irriterer seg over klampring på tastatur snart? hehe) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, 2ne skrev:

(starten er bra, hun lurte på om jeg kunne dempe lyset  mitt :lol: nei, det er en sengelampe, den er enten av eller på.. lurer på om hun irriterer seg over klampring på tastatur snart? hehe) 

Hun irriterer seg nok over ungdommen nå til dags, og den veldige avhengigheten av teknologi :P 

Nei, NÅ skal jeg begynne å gjøre meg klar for natt. Men teknologien distraherte meg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pringlen skrev:

Nei, det er helt feil. Et normalt rådyr, fra åring og oppover, står ikke tilbake fra et lammeslakt i størrelse. Har laget pinnekjøtt av et nå, og nr 2 skal til salting i morgen. Enkelt å lage, og jeg vil si at en halvsside er nok til 3-4 porsjoner.

 

Vi beholdt bare litt stek selv, desverre :P Får prøve på det neste år, tviler på at det blir noe mer rådyr i år :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snoffe skrev:

Ikke bra, ikke bra :aww: Pinnekjøtt og x anntall bikkjer er obligatorisk å snakke om på første date :aww:  :lol: 

 

 

16 minutter siden, *Kat84* skrev:

 

Det kan du si! 
Veldig greit å få avklart livets store spørsmål først som sist :aww: 

 

At han likte mine x antall hunder var nok litt viktigere :aww: Men har funnet ut det går greit til nød, mer til meg som noen påpekte. Kan ikke gi slipp på han her, som ikke har noe maks antall hunder, tar ofte hele bunchen min på tur, mater og legger dem om kvelden om jeg er sliten, lager store hundegårderer og renoverer uthus og det som er så de har et godt sted å gå inn om dagen i forbindelse med hundegårdene, setter inn varmepumpe i kjelleren og legger varmekabler og våtromsplater på kjelleren så jeg får et ordentlig fint valperom som kan brukes om vinteren.... Og for å snakke om hvordan han tar seg av ungene, som ikke er hans :P Nei, det får nå gå da :P Men for en glipp :|  

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig legge meg for 5 minutter siden. 
Men plutselig så måtte Sjef ønske alle god natt :aww: 

20161127_230729.jpg

Og JO; Beauceroner er helt normale. 
*Vil ikke høre på alle som sier noe annet* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...