Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

På vei hjem fra jobb :yawn:

Får prøve å unngå en repetisjon av gårsdagen. Sovnet som en stein på bussen. Errer en stund hørte jeg "hallo unnskyld?" i det fjerne men reagerte først skikkelig når noen ristet meg i armen. Der sto en Securitasmann og ville sjekke billetten. Litt flau da ja.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg delt opp vom og prøver å huske at Twist ikke er retriever, så han er ikke nødvendigvis syk selv om han ikke sluker maten sin :P Fryktelig uvant med en hund som ikke spiser opp, men han fikk nesten en halv kilo vom sammen med tørrfor, så det er kanskje ikke så rart at han ble mett før det var tomt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen min er rar :wub: 

Han er en klemmer. Jeg har aldri hatt en klemmer jeg. Må få filmet det en gang. 

Når jeg sitter i sofaen så kommer han bort og legger labbene rundt halsen min (første gangen må jeg ærlig si at jeg trodde han skulle jokke på meg :lol: ) også holder han fast med labbene og gnukker hode sitt inntil som en katt også den obligatoriske sussen inni øret. Jeg klarer ikke provosere det fram heller, så vanskelig å filme :P 

Men fryktelig søt :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, JeanetteH skrev:

Valpen min er rar :wub: 

Han er en klemmer. Jeg har aldri hatt en klemmer jeg. Må få filmet det en gang. 

Når jeg sitter i sofaen så kommer han bort og legger labbene rundt halsen min (første gangen må jeg ærlig si at jeg trodde han skulle jokke på meg :lol: ) også holder han fast med labbene og gnukker hode sitt inntil som en katt også den obligatoriske sussen inni øret. Jeg klarer ikke provosere det fram heller, så vanskelig å filme :P 

Men fryktelig søt :wub: 

Søtnos :wub: Pigg kommer opp på siden av meg og legger hodet mellom skulderen og haken min og lager koselyder, så gnir han hodet sitt opp og ned mot mitt. Dette er ofte ganske vondt siden nesa mi er i veien... Så kan han stå der og henge på skuldra mi litt og kose... Mistenker det er diagnose: kelpie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Turb skrev:

Søtnos :wub: Pigg kommer opp på siden av meg og legger hodet mellom skulderen og haken min og lager koselyder, så gnir han hodet sitt opp og ned mot mitt. Dette er ofte ganske vondt siden nesa mi er i veien... Så kan han stå der og henge på skuldra mi litt og kose... Mistenker det er diagnose: kelpie...

Talli ruller på hode mitt..... eller hele meg eller.. ja you get the point. Men det er litt morsomt med den beviste klemmingen med beina og "kos" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det atter en stille dag.... hater kroppen min for tida.

Har bare lyst til å sove.... det er ganske uforenlig med et liv gitt..

Prima er så lite imponert som hun kan bli... dette er kjedelig.

Men imorgen skal hun på tur med bestevennen sin- så da blir nok alt bra.

Og så har jeg begynt å grue meg til jul, og det er ikke advent ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jeas_89 skrev:

Er det bare jeg som ikke har pynta til advent ennå?? ? Vært så utrolig mye å gjøre den siste uka med jobbing og øving til juleshow i stallen der bikkjene skulle opptre at jeg har glemt hele første advent ? Jaja, får ta det etterhvert ?

Neida, men så kommer vel ingen til å slå dette hjemmet. Her kommer det ikke et spor av julepynt inn døra. Liker jula altså bare ikke det maset som er rundt :P

Kursstart med frøken hengslete-unghund i går kveld, har fått med en nabo og hennes hund på kurs også. Veldig koselig :heart: Hastet hjemover etter kurskvelden var over for å rekke sjakken på tv. Skrur på og får med meg at Line sier 'hade, ses på onsdag'...sååå skuffa :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Debbie skrev:

I dag blir det atter en stille dag.... hater kroppen min for tida.

Har bare lyst til å sove.... det er ganske uforenlig med et liv gitt..

Prima er så lite imponert som hun kan bli... dette er kjedelig.

Men imorgen skal hun på tur med bestevennen sin- så da blir nok alt bra.

Og så har jeg begynt å grue meg til jul, og det er ikke advent ennå...

:hug: 

 

I går gikk jeg en tur, i dag skal jeg ikke gå tur  :aww:*ringe mamma*

Regn og noen få plussgrader er tilbake. Det har vært deilig med minusgrader, men jeg kommer ikke til å savne den speilblanke isen overalt :P Det kan komme minusgrader uten is, så det så :aww::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi vil at du blir her til i morgen og vi".

Nei, så overrasket jeg ble.. 

"Hva tenker du om at du kanskje får dra hjem i morgen da?"

Hva jeg tenker om det? At det har jeg hørt hver dag siden torsdag, så jeg venter med å bryte ut i gledesrus til jeg får beskjed om at jeg får reise hjem, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@2_ne :hug: håper du får dra hjem snart! 

 

 

Akkurat nå spiser jeg pitabrød til frokost som Rørlegger'n gjorde klart til meg i går :)    Damir har veeeeldig lyst på men er forvist til senga.  Høres ut som en kran som lekker.  Drypp....  Drypp....  Drypp...  

:lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@2ne:hug:

 

Her har jeg enda ikke fått tilbake bilen :gaah:

Jeg har vært ekstremt svimmel siden natt til søndag og nå ble jeg tvunget til å ringe legen som ikke har ledig time før 23 desember. 

Må prøve å få akuttime i morgen. 

Alt dreier mot høyre og jeg sliter med å gå rett og å sikte meg inn dører etc. Høyre øret ( indre og mellom)  mitt er ikke ekte , det ble kirurgisk rekonstruert når jeg var 6 år. Hvor store er oddsen for at det ikke har noe med det å gjøre tror dere ?  :innocent:

Satser på at det er noe så enkelt som krystallsyken eller jernmangel . Jeg brukte 6 mnd på å lære meg å løpe og å gå rett etter forrige operasjon og da var jeg ung og lovende .  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Debbie skrev:

I dag blir det atter en stille dag.... hater kroppen min for tida.

Har bare lyst til å sove.... det er ganske uforenlig med et liv gitt..

Prima er så lite imponert som hun kan bli... dette er kjedelig.

Men imorgen skal hun på tur med bestevennen sin- så da blir nok alt bra.

Og så har jeg begynt å grue meg til jul, og det er ikke advent ennå...

Første søndag i advent var forrige søndag :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg litt motløs. Jeg logger inn på NAV og det er så ekstremt lite stillinger som er aktuelle for meg å søke på :( 

De få jeg faktisk kan søke på har så mange interesserte at det blir valgt ut de med mer erfaring, eller helst de uten utdannelse slik at de slipper å miste ansatte til en bedre jobb... :pinch:

Men nå har jeg funnet et ettårig studie som jeg vet at NAV har bidratt til å dekke tidligere, så forhåpentligvis kan jeg søke om hjelp hos dem slik at jeg slipper så veldig mye mer studielån. 

Og ellers så skal jeg sitte og skrive søknader i dag på stillinger jeg er helt sikker på at jeg ikke får, og så skal jeg gå tur. Sjef maser allerede, så tydeligvis er han uthvilt etter i går :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..prøver jeg å overtale Dita til å la bandasjeringen min være i fred.

Brannvesenet var her i dag fordi jeg ville ha et tilsyn og vi konstaterte at det ikke er rart at ovnen i stua har dårlig trekk, når røykrøret er helt tett med aske og røykrøret på kjøkkenet er helt åpent. :lol: Ovnen har sånn fin topp, men den er ikke koblet til, så den står bare og samler sot. Den har aldri vært renset den ovnen, men verre var det at han som solgte meg huset heller aldri har tømt sotluka. :| Og så er det to hull i pipa i kjelleren som er tettet med glava og tøy som jeg må fikse. Det er fyringsforbud her i huset, med andre ord, er vel derfor sotluka ikke er tømt tenker jeg, han har aldri sluppet inn brannvesenet på tilsyn av frykt for pålegg. Jeg slipper i det minste å fikse manglende pipestein på taket før til våren og manglende plater til ovner som ikke skal brukes og sprekk i kjøkkenovnen kunne jeg bare la være så lenge det ikke var i bruk. Så da får jeg handle røykrør, tettetråd og mørtel så jeg får fyrt i ovnen til jul (som er neste helg siden det er da bror kan komme hjem fra Finland). Jaja, det var i det minste ingenting spinndyrt jeg MÅ fikse med en gang! :) 

Så var vi ute på jordet vårt :heart: og freste rundt og Dita skar opp "tommelputa" på skaren, så da gikk vi inn og bandasjerte - og så vaska jeg blod i stua, på kjøkkenet, i gangen, på badet og i trappa. Trodde ikke hun blødde så mye, og den er rask, den lille spirrevippen. Måtte jo sjekke ut alle steder feieren hadde vært!:dog_running:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Men fryktelig søt :wub: 

Høres VELDIG søt ut :wub:

55 minutter siden, 2ne skrev:

"Vi vil at du blir her til i morgen og vi".

Nei, så overrasket jeg ble.. 

"Hva tenker du om at du kanskje får dra hjem i morgen da?"

Hva jeg tenker om det? At det har jeg hørt hver dag siden torsdag, så jeg venter med å bryte ut i gledesrus til jeg får beskjed om at jeg får reise hjem, jeg. 

Det skulle vel tatt seg ut om du tok gledene på forskudd :D. Håper du FÅR reise hjem i morgen da - og at du er klar for det :) 

Har jeg sittet i skypemøte og fikk veldig vondt i ørene på slutten... eller øret... det ble klemt litt hardt sammen av øretelefonene og protesterte vilt etter hvert. Men nå er det bra igjen! Tror jeg må ut på litt julegaveshopping i dag, men aner ikke hva jeg skal kjøpe... en enkel gave til mine to brødre med fruer? Jeg tror kanskje de er litt lei spekepølser... på en måte :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Når man leser "LP-plate", tenker lydighet og lurer på hva i alle dager det er slags plate :lol: 

Musematte, vel :D

Jeg har spist lunsj, og ble faktisk litt starstruck - oppdaget at "Lille-John" fra oppsettingen av Robin Hood vi så forrige uke satt ved lunsjbordet. Jeg vet han introduserte seg, men neimen om jeg fikk med meg hva han het - jeg vet ikke en gang hva jeg påsto at jeg het...

Jeg digger å jobbe her, men jeg skulle ønske jeg i møte med folk var utadvendt, morsom, sosial og leken - ikke rødmende, stotrende, mumlende og flakkende i blikket.

Ingen andre i produksjonsavdelingen er på huset nå, så da tillater jeg meg å spille P4s nettradio, det er så mye lettere å jobbe når det ikke er helt stille.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Når man leser "LP-plate", tenker lydighet og lurer på hva i alle dager det er slags plate :lol: 

Sikkert noe i det det nye regelverket! :P

 

......Skal jeg snart stå opp. Det lå melding på telefonen når jeg våknet, verkstedet må skifte ut hele hovedlampen på ene siden foran. Hade, penger..... :bye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdrev visst litt i går = null søvn i natt. Jaja, da vet jeg det og stryker mesteparten av dagens planer. I morgen har jeg date med migrenedoktoren. Venter fremdeles på at han skal utføre mirakler :aww:  Godt jeg er en tålmodig sjel... *host*  

 

Noen som vil låne lupin? han er skikkelig misfornøyd med at mor virker så dårlig, og siden han har begynt å stikke av så er det begrenset hvor mye løsløping han får med Bonden. Tosken. Idag da jeg skulle prøve å få litt sårt tiltrengt søvn så satte han i gang det ulekoret :lol: Fikk med seg de to andre, og de har ikke spesielt vakker sangstemme noen av dem :aww:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Raksha skrev:

 

Noen som vil låne lupin? han er skikkelig misfornøyd med at mor virker så dårlig, og siden han har begynt å stikke av så er det begrenset hvor mye løsløping han får med Bonden. Tosken. Idag da jeg skulle prøve å få litt sårt tiltrengt søvn så satte han i gang det ulekoret :lol: Fikk med seg de to andre, og de har ikke spesielt vakker sangstemme noen av dem :aww:  

Ja, jeg vil låne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...