Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, Tonje skrev:

Gratulerer med dagen, @Annik

 

3 timer siden, WelshenNemi skrev:

Gratulerer med dagen!

Tusen takk :D

Nå er alt besøket ferdig, håper jeg. Så nå er jeg både trøtt og sliten, nesten så jeg vurderer å legge meg :P

Men det er pyntet til advent, svinestek er spist og det meste er ryddet opp igjen. Så da fortjener jeg å slappe av resten av kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

3 minutter siden, Monikawt skrev:

@SFX det var da veldig så vanskelig de skal være da?! Da jeg studerte i Steinkjer dro jeg hele veien til Kristiansund for MR, OG fikk det dekket av pasientreiser. Selv om MR finnes både i Levanger og Trondheim liksom. Jeg ringte de å spurte i forhold til dette, å da sa de at det ikke var noe problem, da det var i Kristiansund jeg var til utredning. Dette gjaldt også i forhold til andre sykehustimer, for man skal egentlig til nærmest mulig avdeling, men siden jeg var hos kirurger/ortopeder son jeg hadde vært jevnlig hos i flere år så var det ikke noe problem.  

Jeg synes det er superspesialt at nettskjemaet spør om begrunnelse, når det ikke er et tema på papirskjema - jeg har kjørt til Oslo opptil ukentlig i flere år for å se spesialist der, og har fått dettet det uansett om jeg bodde på Mogreina eller nå på Espa - vi snakker da om ikke bare annen kommune, men annet fylke. De dekker alt, og har aldri satt spørsmålstegn ved at jeg ikke bytter behandler når jeg flytter. Mens nettskjemaet har visst andre forventninger. 

Jeg har irritert meg tidligere her inne over at det ikke går an å laste opp vedlegg, så en kan bruke elektronisk skjema for de reisene hvor en også ønsker å få refundert parkeringsutgifter - men skal de stille så dumme spørsmål hver gang jeg fyller ut på nett, så kan de drite i det skjemaet, så bruker jeg bare papir framover. Papirskjemaet stiller aldri idiotspørsmål :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Symra&Pippin skrev:

Grattis med dagen til @Annik og enda bedre bedring til @2ne og grattis med fin tilbakemelding til @Rafiki (:teehe:), Vi liker at nye sonenhunder gjør det bra!

 

Tusen takk :D

Jeg ligger plutselig og halvsover hele tiden nå, merker jeg. Så da har jeg slått på alarm slik jeg kan sove en halvtime-time. Det burde holde :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Eller som da jeg lette etter brillene så jeg kunne se bedre da jeg skulle lete etter brillene i bagen min.

Sara har vært på besøk, etterpå gikk vi ut en tur sånn at hundene skulle glemme sorgen over at hun dro. 

Jeg har veldig lyst på vafler, men det blir vel litt feil rekkefølge på ting hvis jeg lager vafler når besøket har dratt? Sara fikk sjokoladekjeks da.

Yes she did :D

Jeg har fått igjen sambo etter 4 dager borte, så jeg er godt fornøyd :ahappy: Men nå er vi en ATV rikere, og det er jeg litt usikker på hva jeg synes om. Den er ikke så liten og søt som jeg håpet på heller, men mer som enn traktor av noe slag. Hmm. Men sambo likte det nye dekkenet til Pax da. Det er bra :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempefin helg sammen med kjempehyggelige tobente og sjarmerende firbente, mye latter og godt humør. Vel hjemme i ettermiddag ble det middag sammen med 16-åringen før vi dro ut og øvelseskjørte. Alltid populært :D Fint å være litt populær mor av og til også - og ikke BARE den konsekvente kjipe ;)
Nå litt avslapning med Midsomer Murders og kakao med krem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SaraS skrev:

 Men sambo likte det nye dekkenet til Pax da. Det er bra :P

Og jeg leste "... likte de nye dekkene til Pax.." og lurte brått på om han gikk på hjul? :aww: 

Har vi hatt en kosestund på gulvet, hundene og jeg.. merkelig nok havner vi alltid på gulvet - den nye  sofaen kommer til å vare evig, for den sitter vi jo aldri i :o 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mokken skrev:

Kanskje vurdere å trene et annet sted? Jeg er medlem både i klubb og privat treningsbane, der er ingen restriksjoner på løpestisper noen av stedene. 

Fint sted å trene ellers, altså, og praktisk i forhold til hvor vi bor :) Bare veeeldig kjipt at jeg tydeligvis har holdt meg hjemme uten grunn, og nå får vi sannsynligvis ikke trent noe mer før jul :hmm: Og så er jeg litt bekymret for hvorfor hun egentlig blødde da jeg trodde hun hadde løpetid. Får høre med veterinær, men nå har hun jo ikke symptomer lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt verdens dyreste elgkjøtt, men det går til et godt formål :ahappy: Ei jeg kjenner reiser til Lesvos i januar for å være frivillig på en barneleir, og hadde innsamlingsaksjon i dag. Når folk bruker tid og penger på å gjøre hverdagen deres der litt bedre, så kan jeg også yte en skjerv.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Line skrev:

Da har jeg kjøpt verdens dyreste elgkjøtt, men det går til et godt formål :ahappy: Ei jeg kjenner reiser til Lesvos i januar for å være frivillig på en barneleir, og hadde innsamlingsaksjon i dag. Når folk bruker tid og penger på å gjøre hverdagen deres der litt bedre, så kan jeg også yte en skjerv.

Hm. Jeg lurer på om et sjal jeg har strikket ble auksjonert bort der. Jobber hun på DMM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg nettopp sett The Fundamentals of Caregiving på Netflix og synes den var så søt og fin. 

Ellers har jeg faktisk fått jobbet endel med oppgave i dag. Det begynner å ta form! Sett bort fra at det føles som halve drøftinga står igjen, jeg har skrevet 11,5 av max 12 sider allerede, og jeg er litt usikker på om jeg i det hele tatt svarer på problemstillingen. Meh, jeg tar dagen som en seier allikevel. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Stemmer! Jeg kom for sent til auksjonen, men hadde lagt inn bud på kjøttet på fb. Herlig artig avslutning med Motorpsykkel da :D Var du der?

Nei, jeg var ikke det. Men venninna mi jobber på DDM og tok med sjal fra meg. :) Lurer på hva det gikk for! Står det på fb kanskje? Kan du sjekke? :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Jeg synes det er superspesialt at nettskjemaet spør om begrunnelse, når det ikke er et tema på papirskjema - jeg har kjørt til Oslo opptil ukentlig i flere år for å se spesialist der, og har fått dettet det uansett om jeg bodde på Mogreina eller nå på Espa - vi snakker da om ikke bare annen kommune, men annet fylke. De dekker alt, og har aldri satt spørsmålstegn ved at jeg ikke bytter behandler når jeg flytter. Mens nettskjemaet har visst andre forventninger. 

Jeg har irritert meg tidligere her inne over at det ikke går an å laste opp vedlegg, så en kan bruke elektronisk skjema for de reisene hvor en også ønsker å få refundert parkeringsutgifter - men skal de stille så dumme spørsmål hver gang jeg fyller ut på nett, så kan de drite i det skjemaet, så bruker jeg bare papir framover. Papirskjemaet stiller aldri idiotspørsmål :D 

Jeg titta på det skjemaet og konkluderte at jeg må ha masse tålmodighet og pågangsmot når jeg skal angripe det, for hjelpes meg så mye rart det var der i forhold til papirskjemaene. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari skrev:

Nei, jeg var ikke det. Men venninna mi jobber på DDM og tok med sjal fra meg. :) Lurer på hva det gikk for! Står det på fb kanskje? Kan du sjekke? :whistle: 

Det er ikke lagt ut noen summer der, men jeg vet det kom inn til sammen 53-54 000 bare på auksjonen. Gruppa er forresten offentlig, og om flere har lyst til å bidra så gå inn her:

https://www.facebook.com/groups/326202164417393/

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stine skrev:

Finnes det ikke dyrebutikker borti her @Kangerlussuaq?? Det er bikkjer overalt og ikke en eneste butikk :( Har bare funnet en klesbutikk for veskehunder :P

Ehmmnnjaaa, tror nettbutikker har tatt livet av mye av vanlige dyrebutikker i Tyskland. Kan ikke si jeg har sett så mange jeg heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Line skrev:

Det er ikke lagt ut noen summer der, men jeg vet det kom inn til sammen 53-54 000 bare på auksjonen. Gruppa er forresten offentlig, og om flere har lyst til å bidra så gå inn her:

https://www.facebook.com/groups/326202164417393/

Det er jo helt vilt! Så utrolig bra ? Folk er fine ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig deilig å gå tur i kveld. Temperaturen var akkurat rundt 0, og det var vindstille. Bare klar og deilig, kald luft :D 
Det ble halvannen time i dag. Det er første gang på et par uker at jeg har gått såpass lang tur med Sjef i ett. Jeg har holdt meg til litt kortere turer når jeg så at Aragon forverret seg. Jeg hadde ikke samvittighet til å være fra ham i lang tid av gangen. 

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med is. Inspira med mørk sjokolade :D Ikke av noen spesiell grunn utover at jeg bare fikk så lyst på :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bestille julekort, men kom på at jeg gjorde det for en måned siden - jeg har bare ikke fått hentebekreftelse. Jeg får stikke innom fotobutikken på tirsdag og høre om de er ferdig. Bestillingen ligger oppført på min konto, jeg måtte dobbeltsjekke at jeg ikke husket helt feil og bestilte en gang til :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...