Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Aslan skrev:

Åh, sånn robot ønsker jeg meg og, om du er fornøyd kan du gjerne reklamere litt for typen :D 

I will! :D  Bare vente til snuppa har sovna. Hun er hysterisk redd støvsugere av alle slag, gidder ikke engang teste med robot :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

3 timer siden, Snøfrost skrev:

Bare av nysgjerrighet,  hva er feil for? 

Søt valp, og bra han får riktig mengde og for nå :)  

 

Han fikk for beregnet for en mindre rase, ikke at DET var så ille i grunn. Det værste var jo at vi har gitt han alt for lite mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ringte mamma for å planlegge morgendagen og helgen og jeg holdt på å si noe om at guttungen kommer jo ikke før på søndag, men hun tror jo at han skal være med i morgen.... jaja, det holdt, og nå er avtalen at hun skal gi beskjed når hun kjører for å treffe meg i morgen på Ikea. Gleder meg til å se fjeset i kveld når vi står der :D  Kanskje pakke i bilen så kan jeg slappe av til jeg skal kjøre til Flesland og hente min søster. 

@JeanetteH :hug: krysser fingrene for at alt går bra og sender et mirakel din vei :sorcerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kenzo skrev:

Han fikk for beregnet for en mindre rase, ikke at DET var så ille i grunn. Det værste var jo at vi har gitt han alt for lite mat.

Er han tynn da? (og dette med egne fôr for størrelser og raser, er bare tull uansett...)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pixie skrev:

Venter på at gubben skal komme hjem... Hans lekre lille flørt av en lærling (ikke bare jeg som er sjalu altså, hun er pen og vet det og er nå sammen med tredje offer av dem hun jobber med etter at han dro fra kone og barn) tar fagprøve i dag, og han må visst være med på hele greia frem til hun får karakter. Er bare tre timer på overtid nå. Det hadde vært fint om han kom hjem snart, han hadde ikke med seg niste og vi trenger å handle før vi kan lage middag. 

Fikk melding nå, det krangles i fagnemda om hun får stryk eller såvidt godkjent. Jeg vet det er slemt av meg, men jeg er egentlig litt letta for at hun har vært så ustabil i oppmøte at bedrifta ikke vil beholde henne utover lærlingtida.

Det må jo være bedre at de gir henne bestått da. Får jo ikke noe karakter, bare ikke bestått, bestått og bestått meget godt. Og hvis de vil bli kvitt henne i bedriften så må det beste være å gi henne bestått og ikke gi henne ny kontrakt enn å må slite med henne i bedriften inntil hun har bestått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Er han tynn da? (og dette med egne fôr for størrelser og raser, er bare tull uansett...)

Ikke kjempe tynn,  men nok til at han hadde mer å gå på for å si det sånn. I tillegg til å være skikkelig glupsk og virket skrubbsulten hver gang han fikk mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonje skrev:

 

What?? Hvilken børste bruker du? 

Ikke noe mer fancy enn en Chris Christensen nr 20. (oval piggbørste)
Men når bikkja drysser hår som om hun hadde fått godt betalt for det så blir fangsten bra:lol:
I dag har hun blitt badet, fønet og børstet igjen, og jeg fikk av en enda større haug i dag. Skjønner ikke hvor hun har gjort av all den pelsen, jeg:blink:
men nå er hun så naken at jeg er redd hun kan bli bøtelagt for blotting:lol:


og stor klem @JeanetteH:hug: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
50 minutter siden, JeanetteH skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takk alle sammen :heart: 

Jeg er egentlig veldig realistisk av meg, men denne gangen håper jeg veldig på ett mirakel. Og Pinse er vel en sånn mirakel tid? Kanskje den varer helt til 18.mai. 

I kveld har prinsessen på erten fått servert ostepop, bare pga hun hadde lyst på ostepop :lol: Hun har jo vist at hun har stålmage etter 3 uker på div AB. Og akkurat nå er kalorier viktigere enn kvalitet tenker jeg. 

Ønsker dere virkelig lykke til med operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kenzo skrev:

Ikke kjempe tynn,  men nok til at han hadde mer å gå på for å si det sånn. I tillegg til å være skikkelig glupsk og virket skrubbsulten hver gang han fikk mat.

Hunder med matvett virker skrubbsultne, uansett hvor mye de får. Å fôre mer fordi hunden vil ha mer er for de fleste en svært dårlig idé. Om han er i fint hold, så får han nok! Man skal alltid regulere fôrmengde ut i fra hundens faktiske hold, og ikke disse mendene som står på pakka. De er i beste fall veiledende :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev: Er han tynn da? (og dette med egne fôr for størrelser og raser, er bare tull uansett...)

Ikke kjempe tynn,  men nok til at han hadde mer å gå på for å si det sånn. I tillegg til å være skikkelig glupsk og virket skrubbsulten hver gang han fikk mat.

Mine valper er alltid skrubbsultne, samme hvor mye mat de får..

Hvor lenge har dere hatt han siden han har rukket å bli tynn? Jeg pleier å si til valpekjøpere at de må bruke hodet og sunt folkevett. Tynn valp = mer mat. Tykk valp= mindre mat (mer trim.) Det går jo på valpen hold, ikke hva står på forsekken. Plutselig får valper vekstspurt og må ha mer mat og plutselig står ting i stå og de må ha mindre...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, @JeanetteH, krysser alt. :heart:  

 

Nå sitter Musikeren og broren og øver på en sang sammen, en vuggesang som moren deres laget til dem da de var bittesmå. Den er så vakker, og de synger så vakkert sammen at jeg blir rent rørt her jeg sitter. Dette er god nok grunn til å få barn, sånn at hun kan få være bestemor og synge den der for barna mine :lol:  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene @JeanetteH

Jeg kjenner at jeg er blitt pyse. Nå kom gutta nettopp inn etter å ha vært i hagen, jeg hørte at en av de pep ute. Og de var så rare når de kom inn, gikk og skulte litt på hverandre. Og da kjenner jeg hjerte hopper i halsen. Slåsskampen for noen år siden med den ene og avdøde hunden min sitter så dypt og jeg er så redd for at noe skal skje. Vet jo at det skjeldent hunder sloss sånn for livet som de gjorde men likevel. Ja ja, håper det går seg til, det pleier jo det. Nå ligger de i hver sin sofa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sendingen er sortert og videresendt, under transport til terminal". Ut fra Oslo i kveld altså, er det for mye å håpe på at den ankommer Vestfold til i morgen? Skulle veeeeeldig gjerne hatt mobil før 18. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, maysofie skrev:

"Sendingen er sortert og videresendt, under transport til terminal". Ut fra Oslo i kveld altså, er det for mye å håpe på at den ankommer Vestfold til i morgen? Skulle veeeeeldig gjerne hatt mobil før 18. mai...

Det er ikke postutkjøring om lørdager lenger, så du får den nok ikke før neste uke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonje skrev:

Offer? Kaller du mannfolk som av egen fri vilje forlater kone og barn for offer? De har ikke noe skyld i dette selv altså? 

Klart han har skyld for at han valgte å gå fra kone og barn. Men han er altså tredje mannen innenfor bedriften der som blir sammen med henne, han kjenner de to andre og vet at de forholdene ikke varte mer enn få mnd.

1 time siden, Line skrev:

What she said *peke ned*

Så enig! Det er han som har vært utro, det er han som har gått fra kjerring og unger, men det er typisk å skylde på damen. 

Altså, jeg mener ikke at ikke han er skikkelig dust som går fra kjerring og unger. 

37 minutter siden, Kenzo skrev:

Det må jo være bedre at de gir henne bestått da. Får jo ikke noe karakter, bare ikke bestått, bestått og bestått meget godt. Og hvis de vil bli kvitt henne i bedriften så må det beste være å gi henne bestått og ikke gi henne ny kontrakt enn å må slite med henne i bedriften inntil hun har bestått.

Det er ikke bedriften men fagnemda som setter karakter. Det har vært klart lenge at de ikke vil tilby henne noe mer, basert på oppmøte og manglende innsats. Hun fikk bestått, bare såvidt, så nå er de ferdig med det iallfall.

Ønsker meg en angre-knapp jeg. Jeg er en mester i å uttrykke meg dårlig, og er skikkelig sliten i dag. Men jeg har vel allerede etablert meg som en noe tankeløs og dårlig person her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

 

Ønsker meg en angre-knapp jeg. Jeg er en mester i å uttrykke meg dårlig, og er skikkelig sliten i dag. Men jeg har vel allerede etablert meg som en noe tankeløs og dårlig person her inne...

Uten at jeg skal uttale meg så mye om noe jeg egentlig ikke har noe med så har jeg ikke inntrykk av at du er en tankeløs og dårlig person, men at du er sammen med en mann som ikke fortjener deg og som ikke behandler deg som du fortjener.  :)

 

 

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ingidano skrev:

Det er ikke postutkjøring om lørdager lenger, så du får den nok ikke før neste uke.

Venter på en pakke som ble sendt med bring i går, står i dag at den er på terminal, og da fikk jeg en mail om at den er ventet til levering i morgen. Så jo, det blir visst levert ting på lørdager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da tror jeg Kenzies løpetid er rett rundt hjørnet. Dårlig timing, med tanke på at vi er påmeldt NKK Drammen 5. juni. Regner med at vi kan vente oss at hun fremdeles lukter ekstra godt for hannhunder da også? Er lite gira på å få stygge blikk fra de med hannhunder som vi "ødelegger" for altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å tviholder meg våken bare fordi jeg har gitt meg selv fri ut kvelden... Ble 2 timer overtid og ingen pause på jobb i dag og det har vært litt sånn hektisk hjemme denne uka også :P

Jeg trenger sløvetid! Men også søvn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mackenzie skrev:

Æsj, da tror jeg Kenzies løpetid er rett rundt hjørnet. Dårlig timing, med tanke på at vi er påmeldt NKK Drammen 5. juni. Regner med at vi kan vente oss at hun fremdeles lukter ekstra godt for hannhunder da også? Er lite gira på å få stygge blikk fra de med hannhunder som vi "ødelegger" for altså...

Ordner seg, ta hensyn slik du sikkert uansett ville gjort i forhold til hilsing etc, og sier du ikke noe om det er det færre som bryr seg. Hilsen hannhundeier.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mackenzie skrev:

Æsj, da tror jeg Kenzies løpetid er rett rundt hjørnet. Dårlig timing, med tanke på at vi er påmeldt NKK Drammen 5. juni. Regner med at vi kan vente oss at hun fremdeles lukter ekstra godt for hannhunder da også? Er lite gira på å få stygge blikk fra de med hannhunder som vi "ødelegger" for altså...

Pokker at jeg ikke har meldt på hannen min da, for med løpetispe i nærheten så strammer han seg noe så til de grader opp og klarer faktisk ha øra opp og halen høyt. Da er nemlig ikke dommeren og alle rundt like kule slik at han må gå med øra klistra bakover og se ut som en tulling. 

Jeg er også der at bikkja mi får oppføre seg selv om det er løpetispe til stede. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...