Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mai


mokken
 Share

Recommended Posts

:hug:@JeanetteH

Ahhh, endelig helg! Det skal bli deilig! :) Vi har spist nachos til middag (=restemat etter taco) og nå skal maten synke litt før vi tusler ut på ettermiddagstur... Vi må vel komme oss på butikken i løpet av kvelden for å handle inn det som trengs til 17. mai, men jeg tror ikke det er så mye. Planen er å gå tur i skogen og ha et vennepar over til middag. Da blir det grillmat, og jeg skal mekke en salat + foccacia til, tenker jeg. Og kanskje sjokoladefondant til dessert, men der tror jeg at jeg allerede har alt som trengs i skapet. Kanskje vi skal slå på stortromma og kjøpe brus også :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

....Nuff said    

Si hei til Yumi  

Jeg så på bilder fra i fjor sommer: ...og oppdaget at lillegutt jammen meg har vokst inn i ørene sine: De var jo mange nummer for store!  

Posted Images

Venter på at gubben skal komme hjem... Hans lekre lille flørt av en lærling (ikke bare jeg som er sjalu altså, hun er pen og vet det og er nå sammen med tredje offer av dem hun jobber med etter at han dro fra kone og barn) tar fagprøve i dag, og han må visst være med på hele greia frem til hun får karakter. Er bare tre timer på overtid nå. Det hadde vært fint om han kom hjem snart, han hadde ikke med seg niste og vi trenger å handle før vi kan lage middag. 

Fikk melding nå, det krangles i fagnemda om hun får stryk eller såvidt godkjent. Jeg vet det er slemt av meg, men jeg er egentlig litt letta for at hun har vært så ustabil i oppmøte at bedrifta ikke vil beholde henne utover lærlingtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Nah, overasker meg hvor lite folk har i livet sitt når de følger hvert av innleggene mine slavisk :aww: Gjør meg ingen ting forøvrig, tenker at det er verre å være en ingen i miljøet mitt :aww:

Det er vel kanskje noe i det at du vet du har lykkes når noen prøver å svartmale deg og gjøre livet ditt surt? :lol: 

1 time siden, Tøfflus skrev:

Hva er det med skrangleverk som absolutt ikke kan klokken? Uansett når vi har vært på tur mener de at middag skal serveres ca 2 timer etterpå. Om kl er 14 eller 16 eller 18 eller 20 spiller ingen rolle, men to timer etter vi har kommet hjem. Og ikke var turen spes slitsom i dag så det er liksom ikke det at de dør av sult fordi de overanstrengte seg og nå MÅ ha påfyll av energi..

De er bortskjemte :aww: 

@JeanetteH:hug: Det var ikke småtterier. Krysser fingrene!

Gjennomført intervju, handlet, og nå koser vi oss hjemme. Lille Mary snorker på fanget mitt, mens resten sover på saueskinnsfellen :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duverden så rart det er å spise og ikke få vondt i magen etter noen timer :o Spent på om det gjelder tandorikyllingen min også (riataen er youghurtbasert). Laktasetabeletter :wub: De kosta en formue, orka ikke vente på de fra iherb, men jaggu har de funka i dag. Så da blir det å introdusere gluten gradvis og se om det funker. :D

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvet var selvfølgelig ikke helt ferdig :(

Men det er bare noen hjørner og noe listing igjen så jeg får tilbake komfyr i dag! 

Se så fint det nye vinylgulvet mitt er! Jeg elsker vinyllaminat :D Det gjør hele resten av verden også, vi selger knapt annet plutselig :lol:

 

20160513_182413.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Perfect Image skrev:

Nah, overasker meg hvor lite folk har i livet sitt når de følger hvert av innleggene mine slavisk :aww: Gjør meg ingen ting forøvrig, tenker at det er verre å være en ingen i miljøet mitt :aww:

Du får ta det som kompliment :P

Jeg har det i bakhodet når jeg skriver innlegg her at det er utenforstående som følger med, også hygger jeg meg litt med at de enten ikke tør å konfrontere meg med det jeg skriver, eller at det jeg skriver blir diskutert på "bakrommet". Har jeg vært spesielt engasjert i et emne (særlig om det handler om helse eller mentalitet), så ser jeg litt for meg telefonene går varm - "veit du hva? Nå er a i gang igjen" :lol: 

--

@JeanetteH:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duverden så rart det er å spise og ikke få vondt i magen etter noen timer [emoji33] Spent på om det gjelder tandorikyllingen min også (riataen er youghurtbasert). Laktasetabeletter :wub: De kosta en formue, orka ikke vente på de fra iherb, men jaggu har de funka i dag. Så da blir det å introdusere gluten gradvis og se om det funker. [emoji3]

 

Pssst! Lactase er veldig mye rimeligere i Sverige. Der har de også noen som varer hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Christine skrev:

Liten strihår, aner ikke normalnavn :P De jeg kjenner til er to voksne, samt to av deres avkom. Trivelige og ivrige hunder, om enn litt lyd..

Litt lyd? ?

18 timer siden, Ganzie skrev:

Har en bitteliten snikende mistanke om at Inya muuuuligens har begynt å røyte:sleep:
Denne fangsten fikk jeg etter fem minutter med overfladisk børsting, tipper jeg kan lage meg ny sheltie av det som kommer av etter et bad og børsting i morgen:sleep:

13177945_1021034237951726_27323620026608

Så jeg tipper vi går for bikini denne utstillingssesongen også:pinch:

What?? Hvilken børste bruker du? 

1 time siden, Pixie skrev:

Venter på at gubben skal komme hjem... Hans lekre lille flørt av en lærling (ikke bare jeg som er sjalu altså, hun er pen og vet det og er nå sammen med tredje offer av dem hun jobber med etter at han dro fra kone og barn) tar fagprøve i dag, og han må visst være med på hele greia frem til hun får karakter. Er bare tre timer på overtid nå. Det hadde vært fint om han kom hjem snart, han hadde ikke med seg niste og vi trenger å handle før vi kan lage middag. 

 

Offer? Kaller du mannfolk som av egen fri vilje forlater kone og barn for offer? De har ikke noe skyld i dette selv altså? 

 

Jeg koser meg i Trheim. Har besøkt besta, vært på tur sammen med @Malamuten, besøkt bror m familie og spist taco med mamma og gjengen. Nå skal jeg på venninnebesøk ?

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 2ne skrev:

:gaah: Jeg har vært for sløv til å tenke over at jeg har utbetaling av AAP til uka, det kom jeg på i dag, så jeg tenkte jeg skulle sjekke når jeg evt kunne forvente de pengene på konto når det blir så mange røde dager som det er i begynnelsen av uka - og veit dere hva? Jeg kunne levert meldekort fra onsdag av, og fått pengene før pinse og 17.mai.. ****** irriterende at jeg ikke sjekka det før i dag, med min flaks får jeg vel ikke penger får til onsdag da.. 

åh... jeg antok bare at jeg ikke kunne få det før helga jeg, så jeg har ikke engang sjekket. bare hmfet over at jeg får langt utti neste uke mens alle andre fikk lønn før helga :P

Handlet mat sammen med paniske nordmenn som dør over langhelg :aww: Innså igår at det er langhelg nå først jeg da... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pixie skrev:

Venter på at gubben skal komme hjem... Hans lekre lille flørt av en lærling (ikke bare jeg som er sjalu altså, hun er pen og vet det og er nå sammen med tredje offer av dem hun jobber med etter at han dro fra kone og barn) tar fagprøve i dag, og han må visst være med på hele greia frem til hun får karakter. Er bare tre timer på overtid nå. Det hadde vært fint om han kom hjem snart, han hadde ikke med seg niste og vi trenger å handle før vi kan lage middag. 

Fikk melding nå, det krangles i fagnemda om hun får stryk eller såvidt godkjent. Jeg vet det er slemt av meg, men jeg er egentlig litt letta for at hun har vært så ustabil i oppmøte at bedrifta ikke vil beholde henne utover lærlingtida.

What she said *peke ned*

3 minutter siden, Tonje skrev:

Offer? Kaller du mannfolk som av egen fri vilje forlater kone og barn for offer? De har ikke noe skyld i dette selv altså? 

Så enig! Det er han som har vært utro, det er han som har gått fra kjerring og unger, men det er typisk å skylde på damen. 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Kokospaniel skrev:

Pssst! Lactase er veldig mye rimeligere i Sverige. Der har de også noen som varer hele dagen

Ååh! Vi er veldig sjelden i Sverige.  Kan hende vi må gjøre noe med det :aww::lol:  veldig mye billigere på iherb og heldigvis :D

 

Hushjelpen min, aka roboten står nede og  venter på at jeg skal sette den opp og lade :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
4 timer siden, SandyEyeCandy skrev:

Herregud, når det først skulle være noe, så var det ikke småtteri heller. :(  Håper hun overlever (tenk å måtte skrive det sånn!) og ikke minst at hun kommer seg raskt etterpå. Fytti katta, altså. :hmm:

 

3 timer siden, SFX skrev:

@JeanetteH jeg har så innmari vondt av dere. Krysser alt jeg har for at dette går bra.

 

3 timer siden, Pixie skrev:

 

3 timer siden, Snøfrost skrev:

Får ikke vekk quote...

 

Æsj så dumt :(

 

Bare av nysgjerrighet,  hva er feil for? 

Søt valp, og bra han får riktig mengde og for nå :)  

 

Noe så uvanlig og ekstremt uflaks :(

Håper det går strålende på onsdag og fremover. Dere fortjener bare flaks fremover! 

 

 

3 timer siden, Turb skrev:

Stor klem @JeanetteH :hug:

Jeg har forsøkt å trene litt med Pigg, men ble avbrutt av ørti telefoner så ble bare fem, seks steg fvf. Jaja bedre enn ingenting. Nå har jeg sunket sammen i sofaen med en øl og snask. Endelig helg! Er skikkelig sliten...

Vært litt turbulent uke, med litt dårlige info fra ledelsen som har ført til panikk i rekkene, når de plutselig ombestemmer seg om tidspunktet for standpunkt så er ikke det videre populært, jeg var så sint at jeg nesten begynte å grine - men heldigvis har ting løst seg. Også har jeg trøstet og støttet de elevene mine som kom opp i matte skriftlig idag. Mistenker at jeg må innom pcn minst et par ganger om dagen fram til onsdag, så jeg får svart på alle spørsmål.

 

3 timer siden, Raksha skrev:

@JeanetteH :hug: 

 

Sitter i telefonkø - migrenemedisinkoma, ser ikkeno, så ringte likegodt feil, alle gode ting er 3. Med litt hjelp. NÅ er bilen min. :aww:  Så snart jeg har fiksa signering av papirer. 

 

 

 

 

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Krysser alle fingre @JeanetteH! Hva i all verden kan hun ha stukket seg på?

 

2 timer siden, Stine skrev:

@JeanetteH :hug:

Æsj, Fia har tydeligvis sloss litt, øreflippen ser ikke ut og et betent sår ved munnen. Nå sitter hun i reiseburet og venter på at klokka skal bli seks så dyrlegen får tatt en titt. Tålmodigste og snilleste katta ever! Godtar absolutt alt, skulle ikke tro at hun var en utekatt.

 

2 timer siden, Bananen skrev:

:hug:

 

2 timer siden, rosinbolle skrev:

:hug:@JeanetteH

Ahhh, endelig helg! Det skal bli deilig! :) Vi har spist nachos til middag (=restemat etter taco) og nå skal maten synke litt før vi tusler ut på ettermiddagstur... Vi må vel komme oss på butikken i løpet av kvelden for å handle inn det som trengs til 17. mai, men jeg tror ikke det er så mye. Planen er å gå tur i skogen og ha et vennepar over til middag. Da blir det grillmat, og jeg skal mekke en salat + foccacia til, tenker jeg. Og kanskje sjokoladefondant til dessert, men der tror jeg at jeg allerede har alt som trengs i skapet. Kanskje vi skal slå på stortromma og kjøpe brus også :teehe:

 

1 time siden, Line skrev:

Det er vel kanskje noe i det at du vet du har lykkes når noen prøver å svartmale deg og gjøre livet ditt surt? :lol: 

De er bortskjemte :aww: 

@JeanetteH:hug: Det var ikke småtterier. Krysser fingrene!

Gjennomført intervju, handlet, og nå koser vi oss hjemme. Lille Mary snorker på fanget mitt, mens resten sover på saueskinnsfellen :ahappy: 

 

58 minutter siden, Pringlen skrev:

@JeanetteH  Er det mulig å ha så uflaks, da :hug:Krysser fingrene for at dette går bra!!

 

51 minutter siden, tutle skrev:

@JeanetteH Åh så utrolig leit! Krysser fingrene! :console:

 

24 minutter siden, 2ne skrev:

Du får ta det som kompliment :P

Jeg har det i bakhodet når jeg skriver innlegg her at det er utenforstående som følger med, også hygger jeg meg litt med at de enten ikke tør å konfrontere meg med det jeg skriver, eller at det jeg skriver blir diskutert på "bakrommet". Har jeg vært spesielt engasjert i et emne (særlig om det handler om helse eller mentalitet), så ser jeg litt for meg telefonene går varm - "veit du hva? Nå er a i gang igjen" :lol: 

--

@JeanetteH:hug: 

Takk alle sammen :heart: 

Jeg er egentlig veldig realistisk av meg, men denne gangen håper jeg veldig på ett mirakel. Og Pinse er vel en sånn mirakel tid? Kanskje den varer helt til 18.mai. 

I kveld har prinsessen på erten fått servert ostepop, bare pga hun hadde lyst på ostepop :lol: Hun har jo vist at hun har stålmage etter 3 uker på div AB. Og akkurat nå er kalorier viktigere enn kvalitet tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Takk alle sammen :heart: 

Jeg er egentlig veldig realistisk av meg, men denne gangen håper jeg veldig på ett mirakel. Og Pinse er vel en sånn mirakel tid? Kanskje den varer helt til 18.mai. 

I kveld har prinsessen på erten fått servert ostepop, bare pga hun hadde lyst på ostepop :lol: Hun har jo vist at hun har stålmage etter 3 uker på div AB. Og akkurat nå er kalorier viktigere enn kvalitet tenker jeg. 

Krysser alt som er for lille Prinsessen :wub:  Føles fælt å spørre, men hvor gode prognoser (forutsatt at hun overlever operasjonen, noe hun selvsagt skal!) er det for at hun kan bli 100%? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Måtte handle litt på priskrig gitt. Så nå har vi kronesis (23,- for 8 stk), to pk browniesmix (7,- per pose) og potetsalat (5,- for 900 gram). 

Men du og du for et kaos det var på sørlandssenteret og rema..

Gidder aldri handle før langfri. Klarer meg alltids med det jeg har. Skal ikke ha selskap og pleier å ha mye mat i skapene. Har jeg grønnsaker klarer jeg meg alltid. :) Handla is på onsdag, det får holde. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Gidder aldri handle før langfri. Klarer meg alltids med det jeg har. Skal ikke ha selskap og pleier å ha mye mat i skapene. Har jeg grønnsaker klarer jeg meg alltid. :) Handla is på onsdag, det får holde. :P 

Holder jeg med deg i..

Har en butikk ca 1 minutt unna, og den har til og med åpent på 17. mai. Men der er det jo iallefall kaos når andre butikker holder stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
1 minutt siden, Raksha skrev:

Krysser alt som er for lille Prinsessen :wub:  Føles fælt å spørre, men hvor gode prognoser (forutsatt at hun overlever operasjonen, noe hun selvsagt skal!) er det for at hun kan bli 100%? 

Prognosen er god om dette går bra. Men hun vil ha litt dårligere lungekapasitet på venstre side. 

Jeg har vært rimelig klar på at det ikke er en hund som lever ett slaraffenliv eller er fornøyd med sofa liv. Og de ville fortsatt prøve gjennomføre operasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anette skrev:

åh... jeg antok bare at jeg ikke kunne få det før helga jeg, så jeg har ikke engang sjekket. bare hmfet over at jeg får langt utti neste uke mens alle andre fikk lønn før helga :P

Ja, jeg antok også det, jeg tenkte bare jeg skulle sjekke i dag om det sto noe om neste ukes utbetaling - kanskje en hadde flaks og det kom på mandag allikevel, liksom. Og det sto jo noe om neste ukes utbetaling, en liten notis om at du kan levere meldekort fra onsdag av, og at man da fikk det før pinse. Det slapp jeg :aww: 

3 minutter siden, JeanetteH skrev:

Takk alle sammen :heart: 

Jeg er egentlig veldig realistisk av meg, men denne gangen håper jeg veldig på ett mirakel. Og Pinse er vel en sånn mirakel tid? Kanskje den varer helt til 18.mai. 

I kveld har prinsessen på erten fått servert ostepop, bare pga hun hadde lyst på ostepop :lol: Hun har jo vist at hun har stålmage etter 3 uker på div AB. Og akkurat nå er kalorier viktigere enn kvalitet tenker jeg. 

Vi krysser fingrene for mirakler! Jeg er enig med deg i at kalorier er viktigere enn kvalitet akkurat nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Prognosen er god om dette går bra. Men hun vil ha litt dårligere lungekapasitet på venstre side. 

Jeg har vært rimelig klar på at det ikke er en hund som lever ett slaraffenliv eller er fornøyd med sofa liv. Og de ville fortsatt prøve gjennomføre operasjonen. 

Litt redusert lungekapastitet kan hun heldigvis leve fint med og muligens kompensere for? :D Vi heier på henne og sende alle lykkeønskninger til prinsessen. :wub:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Holder jeg med deg i..

Har en butikk ca 1 minutt unna, og den har til og med åpent på 17. mai. Men der er det jo iallefall kaos når andre butikker holder stengt.

Skal du handle - velg butikker som har åpent til 23 og kom en halvtime før de stenger. Alternativt - møt opp når butikken åpner. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Raksha skrev:

Hushjelpen min, aka roboten står nede og  venter på at jeg skal sette den opp og lade :D

Åh, sånn robot ønsker jeg meg og, om du er fornøyd kan du gjerne reklamere litt for typen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...