-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Jeg har da altså fått meg omplasseringshund og lurer på hva de beste rådene er for å skape et godt bånd mellom oss? Ja, jeg burde nok tenkt på å spørre før men... bedre sent enn aldri?.
-
Personlig hadde jeg stilt den som kan få noe, da mener jeg CERT, Nordisk CERT, Junior eller Veteran CERT, CACIB, titler som norsk vinner, samle poeng til mestvinnende eller klubbvinner i rase eller trenings klubben min etc. Men det handler mest om at jeg synes det er gøy å ha et "mål" om du vil. Om hundene dine er forskjellige raser så hadde jeg stilt for den dommeren som jeg synes er mest interessant mtp å få kritikk fra. F.eks er hen spesielt god på ene rasen min, da er den kritikken mer verdt for meg på den hunden enn sjangsen på BIR/BIM/CERT etc. Om ikke noen av dette kommer inn i avgjørelsen så hadde jeg stilt den hunden jeg synes det er kjekkest å stille.
-
Hvor får man kjøpt billige plastspenner til hund? Jeg synes 25 kroner for en spenne som kanskje bare detter av er dyrt. Eller er det ikke det? Det er til lang pels.
-
Den som er utstillings champion kan bare vinne BIR. Den som ikke har cert kan vinne cert. Hva er best da?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts