Sofiea Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Hvilken/hvilke hunderaser hadde du valgt etter kun basert på utseendet til hunden og hvorfor? Siter
Snøfrost Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Siberian Husky , synes rasen min er fantastisk vakker og flaks for meg så passer den meg ypperlig også 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 En eller annen form for husky. Siberian eller alaskan. Eller saarloos ulvehund. Eller shiba/akita. Eller.. Siter
Wachita Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Jeg falt for rasen min i utgangspunktet for utseende. Leste mer om den og fant ut den passet enda bedre. Så vil si tervueren Ellers vil jeg si saarlos wolfhound, russisk toy terrier, airdale eller welsh terrier! Siter
Malamuten Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Alt for mange å velge i egentlig. Alaskan malamute kommer nok på førsteplass rent utseendemessig. Og en fin korthårshollender er ikke å forakte det heller. Har/har hatt begge. Får gi meg der selv om det er veldig mange andre jeg kunne ha listet opp også. Siter
Titovn Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Schäferhund vel! Og selvsagt Saarloos Wolfhond! Og Border Collie. Og Doberman. Siberian Husky. Akita. Kishu. Shikoku. Bull Terrier. Hvit Gjeterhund. Picard. Hollandsk Gjeterhund. Malinois. Saluki. Beauceron. Tsjekkoslovakisk Ulvehund. Siberian Husky. Bi-Blue Shetland Sheepdog. Anatolsk Gjeterhund. Hovawart. Dvergpinscher. Enkelte West Highliand White Terriere. Amstaff. Grønlandshund. Jämthund. Kai. Shiba Inu. Rhodesian Ridgeback. Tamaskan (vet den ikke er annerkjent). Weimaraner. Boston Terrier. Irsk Ulvehund. Greyhound. Og hadde ike Mops hadde så innmari flatt ansikt, hadde jeg skrevet opp den også. 3 Siter
HeleneFS Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Tror jeg hadde gått for de langhåra: Bearded collie eller Briard. Også synes jeg merle-fagen er fin, så kanskje blue merle sheltie. Siter
Heidihj Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Alaskan malamute, siberian husky, grønlandshund, polar alaskan husky Er så heldig at dette er hunder som passer godt hos meg. 1 Siter
Mardina Skrevet 19. Februar 2016 Rapporter Skrevet 19. Februar 2016 Airedalen er selvfølgelig på 1 plass. Det finnes ikke noe finere enn en Airedale som er perfekt trimmet og som står fint Hvis jeg ellers skulle valgt etter utseende, så hadde det kanskje blitt en Afghansk mynde eller en av polarhundene Og så har jeg alltid vært veldig svak for Briard Siter
Urvana Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Cavalier, Rhodesian Ridgeback, Saluki, Whippet, Shih-tzu (kortklipt), Irsk ulvehund, bc og dalmatiner [emoji2] Sent fra min SM-G800F via Tapatalk Siter
Kristiin Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Riesenschnauzer Så liker jeg sibirsk husky, faraohund, briard, noen aussier, sort og hvit sheltie (gjerne med patch over øye!), amstaff, picard Godt å blandet sier du? Heldig for meg at jeg har en rufs blanding som veksler på å være det, briard og riesen Akkurat nå er hun blanding, hadde egentlig tenkt til å la henne få bli briard- men etter å møte en nyfrisert riesen i går lot jeg meg friste! Klippings neste måned Siter
Mud Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Langhårscollie, tervueren, saluki og husky. Jeg foretrekker s.h etter brukslinjer utseendemessig, og flaks som jeg har ramlet det inn en polar a.h Siter
Stine Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 8 timer siden, Snøfrost skrev: Siberian Husky , synes rasen min er fantastisk vakker og flaks for meg så passer den meg ypperlig også Samme her! 1 Siter
Maria Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Jeg tror jeg hadde valgt portis uansett. Utseendenessig er det mange raser jeg liker, men jeg greier ikke se for meg at jeg velger basert på det. Men jeg liker f.eks. en velstelt og stram riesen, en elegant afghansk mynde, en staselig dobermann, en sprek dalmatiner, en solid og kraftfull amstaff eller en lekker borzoi... Innser at jeg liker langbeinte, stolte hunder i stor grad 1 Siter
MaritaS Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Jeg har vel egentlig nesten gjort det allerede. Men om jeg KUN skulle velge etter usteendet ville jeg gått for: Saarloos, tamaskan, akita, shikoku Siter
jma Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Jeg synes igrunn rasen min er veldig pen. Andre raser jeg liker veldig godt utseende på er greyhound, alaskan malamute, boerboel, noen cane corsoer og noen standar amerikansk bulldog. Siter
Red Merle Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Kun basert på utseendet : Siberian Husky, med blå øyne og brun/hvit pels! Siter
Turb Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Enig Basert på utseende så hadde det blitt en siberian husky eller en shiba (med shibaen så er det egentlig smilet som er det vakreste) Siter
Wildlife Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Alaskan malamute som vi er heldige å har? dernest samojed Siter
Debbie Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Dalmatiner, karelsk bjørnehund, Sarloos, pointer- og desidert den vakreste: Porcelaine Siter
Tyttebæra Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Rent utseendemessig? Synes kerry blue, skotte, tysker, ruhåret fox og airedale er kjempefine. Utenom gruppe 3, liker jeg riesen og dvergschnauzer (bart og skjegg må'n ha, med mindre det er en glatthåret fox ). En klippet og frisert australian shepherd (helst tricolor) er også skikkelig lekker, - på lang avstand og bilder riktignok. 1 Siter
Sagaa Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 Hvordan skal jeg velge? Elsker pelsdotter i alle størrelser. Leonberger, Berner Sennen, Golden Retriever. Finsk Lapphund, viltfarget. Malamute, Sarloos, Kleinspitz, Jämthund, Sibirsk Husky med "riktig" maske og farger. Siter
Sissi Skrevet 20. Februar 2016 Rapporter Skrevet 20. Februar 2016 En flott atletisk amstaff, brun og hvit. Ellers er listen lang over raser som jeg syntes er nydelige. Den jeg har nå er ikke valgt pga utseende da men liker jo utseende mer og mer 1 Siter
Recommended Posts