Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, Polfarer skrev: Ikke i Norge nei[emoji14]

Men her i Polen passer det fint med vår nå [emoji3]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Jeg flytter til Polen! [emoji14]

Det er ikke helt dumt altså! I fjor var våren kjedelig, men årer før det satt vi ute i shorts tidlig i april. Så bortsett fra at det er 30+ fra mai så er det knallfint å bo her. Ikke regner det noe særlig heller, så stort sett slipper vi unna med 1-2 uker søle gjennom hele våren :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
52 minutter siden, Polfarer skrev:

1d60ae82e73df96d317698e5287ac74f.jpg

Lurer veldig på hva for noen folk som bodde her føremoji38.png

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Spenstig! 
Men det er vel heller noe kjedelige greier. Som stang som skulle vært montert i klesskap eller noe :P 

40 minutter siden, Perfect Image skrev:

Skal da ikke være vår nå, vi er jo i februar :P

Jo, våren kan faktisk ikke komme fort nok! ;)

Men så hjelper det ikke å bo på Vestlandet hvor vinter er det samme som høljregn og vind 3-4 måneder i strekk! :) 

8 minutter siden, Polfarer skrev:

Ikke i Norge neiemoji14.png

Men her i Polen passer det fint med vår nå :D

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Joda, i Norge hadde det passet også. 

 

Gutta ligger heldigvis bortgjemt i hver sin krok. Hvis jeg går mot ytterdøra så leer de ikke på øyelokkene en gang. Så de er ikke noe fornøyd med været. 
Og ja, jeg har gått rundt og sett etter Sjef flere ganger. Det er utrolig hvor bittesmå selv sånne halvponnier som han kan bli om de bare ikke vil noe :P 

Skulle skrevet søknader. Men det er så kjedelig! Skal sørge for å ikke bomme på søknadsfristene i det minste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senga strippet for sengetøy og vaskemaskin satt på. Da føler jeg at jeg har gjort innmari mye husarbeid, altså. Menneh... Jeg må jo ha nytt sengetøy å ligge i også. Jeg er ganske sikker på at det er to andre som legger igjen mer hår og skit i sengetøyet enn meg, men tilbyr de seg å re på? Neida, det nærmeste jeg kommer er at Glam tok en skitten sokk som lå på gulvet og la på nattbordet. Alle monner drar?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Senga strippet for sengetøy og vaskemaskin satt på. Da føler jeg at jeg har gjort innmari mye husarbeid, altså. Menneh... Jeg må jo ha nytt sengetøy å ligge i også. Jeg er ganske sikker på at det er to andre som legger igjen mer hår og skit i sengetøyet enn meg, men tilbyr de seg å re på? Neida, det nærmeste jeg kommer er at Glam tok en skitten sokk som lå på gulvet og la på nattbordet. Alle monner drar?

Jeg er misunnelig på deg som får nytt sengetøy nå. Jeg hadde tenkt å bytte akkurat da jeg merket at Symra hadde fått løpetid, nå venter jeg til hun snart er ferdig, skifter bare putetrekk. 

Lammegryte på komfyren! Har fått litt dilla på lammeskav fra kjøledisken. :drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Wednesday skrev:

Vært hos legen med guttene og de har nok influensa ja. Går glipp av karneval i barnehagen på fredag :( Jeg som tenkte de skulle kles ut som rever :( Han ene gutten har også betennelse i ene øret, stakkars. 

Æsj! -god bedring til begge to :hug: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

:hug:

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Celeritas skrev:

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

:hug::hug:

 

Og til @Pippin&Symra:hug:

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Celeritas skrev:

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal slutte å svare fremmede folk som tydeligvis er litt dumme på Facebook. Nå får jeg pm der han lurer på om det er normalt at valpen ikke kommer når han roper. Den er 9 uker gammel.... orker ikke svare egentlig, jen føler jeg må litt og, fordi han har tydeligvis lite kunnskap om hund. Og han er jo villig til å lære virker det som. Har ikke møtt moren til valpen engang sier han. Huff.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Operasjon til Alea gikk bra og hun ligger nå med åpent sår og hjertepumpe tilgjengelig sånn tilfelle, samt i kunstig koma.

Men mye bedre odds enn det hun hadde til å begynne med ♡

Akkurat nå er jeg på flyplassen. Skal hjem til sør og de beste potebarna. Snakka på messenger med søstra isted og Iben ble litt tullerusk da ??

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Wednesday skrev:

Vært hos legen med guttene og de har nok influensa ja. Går glipp av karneval i barnehagen på fredag :( Jeg som tenkte de skulle kles ut som rever :( Han ene gutten har også betennelse i ene øret, stakkars. 

God bedring til gutta! Kanskje dere kan ha et mini-karneval hjemme, med danseparty til What Does The Fox Say på TV'en og kose-muffins? Søstra mi lagde noen morsomme som var enkelt pyntet så de så ut som ugler: Oreokjeks var øyne (kjeksen ned i glasuren, fyllet som øye og en nonstop som pupill) og en nonstop skjøvet ned i glasuren som nebb. Selv jeg skal klare å lage det, og jeg er noob på kjøkkenet.

23 minutter siden, Celeritas skrev:

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

:console: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Celeritas skrev:

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

:hug:

 

og god bedring til gutta dine @Wednesday

 

så fint å høre at operasjonen gikk bra @Sbtlita håper hun får det lettere fremover nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til alle som trenger det idag!! 

 

 

Akuratt nå er jeg litt sur. Stått på kjøkkenet for å lage gul kake til den stakkars Rørlegger'n min som har manflu.  Den gule kremen var ferdig stivnet i kjøleskapet så da var det bare å piske litt krem og ha oppi. Jeg tok en passelig stor teskje når jeg var ferdig for å smake om jeg hadde nok vaniljesukker da jeg brått brakk meg.  Har laget den gule kremen i samme kjele vi lagde fiskesuppe i forrige uke, og den hadde ikke blitt vasket godt nok!!  Fy søren så kvalm, gul kake krem med bismak av fisk. :wacko:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bekjenne mine synder...

Akkurat nå tok jeg ned alt av adventsstaker og -stjerner i huset...

Til mitt forsvar, så har det ikke vært lys i dem på et par uker... 

Jeg har et bord fullt av julepynt som er samlet inn fra hyller og kroker, så det skal jeg pakke ned nå... Og ta ned julegardiner på to stuevinduer og to kjøkkenvinduer. Så får jeg kanskje begynne å tømme noen kasser med pynt og sånt fra flyttelasset, det gadd jeg aldri ta opp når jeg flyttet såpass relativt nærme advent.

Men jeg kan jo forsøke å få opp helårspynten, før jeg skal pynte til påske?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, SFX skrev:

God bedring til gutta! Kanskje dere kan ha et mini-karneval hjemme, med danseparty til What Does The Fox Say på TV'en og kose-muffins? Søstra mi lagde noen morsomme som var enkelt pyntet så de så ut som ugler: Oreokjeks var øyne (kjeksen ned i glasuren, fyllet som øye og en nonstop som pupill) og en nonstop skjøvet ned i glasuren som nebb. Selv jeg skal klare å lage det, og jeg er noob på kjøkkenet.

Glimrende idé :thumbs: Takk :flowers:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Siljus skrev:

Det gikk ikke så bra nei.. Innen ei uke er vi hundeløse igjen :cry: :cry:

:console:

1 time siden, Celeritas skrev:

Siste kvelden med snuppa mi:( Klokken 11 i morgen er det over. Jeg sitter med den verste klumpen i hals og mage, og har allerede grått litervis. Morgendagen blir den verste dagen på lenge? Stor klem til alle dere andre som står foran en slik vanskelig avgjørelse.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

:console:

Glemte å sitere, men en :console: @BareLinn også. Trist på sonen i dag :hmm:

-------------

Jeg diskuterte hund med en av overlegene i dag. Eldre herremann med jakthund som mente at hunder ser på oss mennesker som alfahanner og hunner, og derfor måtte fores etter menneskene spiste osv. Først satt jeg bare å lyttet, men måtte til slutt skyte inn at jeg var uenig med han. Prøvde å forklare hvorfor, men han sa bare at vi hadde lest forskjellige hundebøker :P No shit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Line skrev:

Det er jo bare 4 uker til påske, I say - bring it on!

Mett!

Uæææh, så mye som må gjøres før valpene kommer til påske :D

Men nå er all julepynt i esker, og jeg skal gå en siste runde i huset og se om jeg har glemt noe før jeg bærer de tre siste kassene opp på kottet (der står allerede to esker med juletrepynt, juletrefot og to kasser med pynt jeg allerede hadde fått bort...). Jeg ser på Arga Snikkaren samtidig, det er motivasjon i sånt.

Akkurat nå, Tonje skrev:

Jeg diskuterte hund med en av overlegene i dag. Eldre herremann med jakthund som mente at hunder ser på oss mennesker som alfahanner og hunner, og derfor måtte fores etter menneskene spiste osv. Først satt jeg bare å lyttet, men måtte til slutt skyte inn at jeg var uenig med han. Prøvde å forklare hvorfor, men han sa bare at vi hadde lest forskjellige hundebøker :P No shit. 

Da håper jeg han som lege har lest de rette bøkene, i det minste...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo en innvandrings"kritiker" som ringte og kjefta på meg i går fordi jeg påpekte en feil i innvandringsmotstandsposten hans på Facebook. Han spurte meg blant annet hvordan jeg tror Norge blir framover? Vel... Jeg er ganske bekymra faktisk. Pga folk som denne: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=741872559246669&id=100002717954488 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...