Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

11 timer siden, Snøfrost skrev:

Du får se om det passer bedre og spørre om nummer på torsdag kl. 10:00 ;)

Noen ganger lønner det seg åpenbart. Ikke at jeg tror jeg hadde gjort det da, jeg er for feig for den slags :lol: 

og gratulerer med drektig Foenix!
Håper det fortsetter å utvikle seg og du får noen fine noen ut også :)

Yeah, right, bare om jeg drar innom polet som er vegg i vegg med Spaceworld først :D

Og tusen takk, jeg er fremdeles innmari glad - selv om det er vondt også. Alle som har tatt kontakt om valp skulle ta ny kontakt etter UL, og nå er jeg så ærlig med dem at jeg sier det ikke blir et stort kull, så de bør kontakte andre oppdrettere også. Jeg har lovet bort en tispe og en hannhund, og de som vil ha hannhund kan også ta tispe. Så det er ikke vits i å holde et dusin mennesker på gress, og jeg kunne bare på henvendelsene så langt lett solgt en syv-åtte valper (jeg kunne solgt 20, men det er ikke alle som skal ha hund, ikke fra meg...). Jeg er ikke helt avvisende, for ting kan skje, og jeg tar røntgen før fødsel. Men noen vil ikke få valp, derom hersker ingen tvil. Og det er leit å måtte si når folk har lyst på og jeg vil selge. Jeg forventer ikke at folk som vil ha familiehund venter til jeg kanskje har et kull igjen i 2017. 

4 timer siden, JeanetteH skrev:

:lol::cry: er vi "ingen" ( :P ) 

Dere er unntaket som bekrefter regelen :P

48 minutter siden, Perfect Image skrev:

Nå er Martine på ul og jeg har vondt i magen og biter negler emoji38.png Ikke god følelse på valper :(

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Åh, jeg sender fertilitetsvibber, vi skal jo leke sammen om åtte uker!

43 minutter siden, Siri skrev:

Har fått satt inn implantat som skal gro i 3 mnd før jeg skal få satt inn en liten forlengelse på implantatet - før jeg etter hvert kan få satt inn permanent tann.... Dette tar tid ja *sukk*. Det er godt jeg er en tålmodig sjel. 

Jeg skulle si noe morsomt her, men det forsvant. 

42 minutter siden, Siljus skrev:

Det gikk ikke så bra nei.. Innen ei uke er vi hundeløse igjen :cry: :cry:

Åh nei! :console:

4 minutter siden, Martine skrev:

Dumma :aww: 

Kan jeg tolke det som en positiv ultralyd?

Jeg feiret drektighet i går, med taco, champagnebrus og oreosjokolade, og kom meg ikke i seng før tre. Så nå er jeg stuptrøtt. Jeg burde få snudd døgnrytmen, på den annen side så skal jeg i en førtiårsbursdag til lørdag, så kanskje like greit å være i slikt modus et par dager til. Jeg føler meg ikke klar for fest, da. Vi skal ut og spise og ut på byen, og jeg har egentlig ikke noe fest-penger på konto. Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. Jeg har ikke klart å forberede meg som oppfordret for quizen vi skal ha, men jeg vurderer å ha @2ne på speeddial (det er Harry Potter-quiz). Og jeg er egentlig sliten etter mye klubbarbeid og klar for en ego-helg hjemme alene uten å bry meg om tidsfrister og møter og forpliktelser. Men så tror jeg at jeg angrer om jeg blir hjemme, for det blir nok en sånn fest som snakkes om i ti år, til hun slår ut håret for femtiårsdagen sin. Og jeg har allerede kjøpt gave, booket hotell, funnet hundevakt og avtalt samkjøring til Göteborg. Så det blir nok bra, jeg er bare Frøken Antisosial i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Kari Jaquesson i dagVenstres leder Trine Skei Grande påstår at jeg «skremmer fremtidige feminister fra debatten.» Mitt svar til det er: Tåler du ikke litt røff ordveksling overlever du neppe som erklært feminist uansett. Patriarkatet er ikke en syklubb. Takk og pris for at alle feminister ikke er like skvetne, da hadde vi antagelig ikke hatt stemmerett ennå! 
 

Kari Jaquesson 10. april 2015: - Først og fremst er det sånn at mange kvinner opplever at de blir møtt med seksuell trakassering når de ytrer seg i det offentlige rom, og sånn opplever de dette innslaget fra "Trygdekontoret".

Det er godt hun er søt, liksom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@siljus :hug: Så ufattelig trist :( krysser alt som krysses kan for den lille.

-----

Dette blir nok siste planlagte neddopingen til Rocky. Tålte ikke narkosen så bra, mye rask pust og svak hjerterytme. Så hun satte oppvåkningssprøyta midt i stellet. Godt å få tannstell unnagjort, var ikke noe særlig med synlig tannsten, men var litt under tannkjøttet. Håper ånden hans blir bedre igjen nå. :P

Han har jo gode tenner så, får gi masse rått kjøtt og ben i årene fremover. :)

Kulene er med all sannsynlighet fett/talg. Sikre kan man ikke være uten biopsi, men iom de ikke har vokst så var ikke vet bekymret.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siljus skrev:

Det gikk ikke så bra nei.. Innen ei uke er vi hundeløse igjen :cry: :cry:

:icon_cry: så utrolig trist.

Det er jo ikke sånn det skal være.

 

55 minutter siden, SFX skrev:

Yeah, right, bare om jeg drar innom polet som er vegg i vegg med Spaceworld først :D

Og tusen takk, jeg er fremdeles innmari glad - selv om det er vondt også. Alle som har tatt kontakt om valp skulle ta ny kontakt etter UL, og nå er jeg så ærlig med dem at jeg sier det ikke blir et stort kull, så de bør kontakte andre oppdrettere også. Jeg har lovet bort en tispe og en hannhund, og de som vil ha hannhund kan også ta tispe. Så det er ikke vits i å holde et dusin mennesker på gress, og jeg kunne bare på henvendelsene så langt lett solgt en syv-åtte valper (jeg kunne solgt 20, men det er ikke alle som skal ha hund, ikke fra meg...). Jeg er ikke helt avvisende, for ting kan skje, og jeg tar røntgen før fødsel. Men noen vil ikke få valp, derom hersker ingen tvil. Og det er leit å måtte si når folk har lyst på og jeg vil selge. Jeg forventer ikke at folk som vil ha familiehund venter til jeg kanskje har et kull igjen i 2017. 

@2ne

Kjør på :thumbs:  neida, forstår godt at du ikke hiver deg over fyren. Som sagt jeg hadde aldri gjort det selv :P

 

Forstår du kunne tenkt deg et større kull. Jeg synes selv det er kjedelig med små kull. Og spesielt når det er flere som vil ha valp, og som antagelig hadde blitt supre valpekjøpere. Men så er det jo ikke så mye man får gjort med den saken, dessverre.

Er det lav fertilitet på linjene dine? Det virker bare som du har fått flere mindre kull, men jeg vet jo egentlig ikke hva snittet på Berner er heller.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Martine skrev:

@SFX, ja :D. Grattis med drektig Foenix! :)

Takk det samme :D

1 minutt siden, Snøfrost skrev:

Forstår du kunne tenkt deg et større kull. Jeg synes selv det er kjedelig med små kull. Og spesielt når det er flere som vil ha valp, og som antagelig hadde blitt supre valpekjøpere. Men så er det jo ikke så mye man får gjort med den saken, dessverre.

Er det lav fertilitet på linjene dine? Det virker bare som du har fått flere mindre kull, men jeg vet jo egentlig ikke hva snittet på Berner er heller.

Vet du, jeg har tenkt på det samme, men så synes jeg ikke at jeg kan snakke om "mine" linjer enda, når jeg i grunnen er så tidlig i generasjonsrekkene. X'en var parret eller inseminert fem ganger, og fikk tre valper på ett kull. Så det er jo ikke strålende statistikk. Men første gangen ble hun inseminert av en som ikke hadde gjort det før, og syntes det var artig å få anledning til å teste... Halvparten av sæden havnet i fanget mitt før han hadde startet, og for alt jeg husker så kan stådagene ha vært over, så jeg er ikke sjokkert over at hun gikk tom der. Andre gangen fikk hun valper. Tredje og fjerde gangen var med samme hannhund, og flere andre tisper gikk tom med ham i samme periode, så kanskje hadde han lav sædkvalitet også? Femte gangen ble det inseminering av erfaren veterinær, fordi hannhunden var liten og ikke nådde opp (X'en var ei stor tispe), men ingen valper. Så har vi Foenix, som gikk tom første gangen - men da sa blodprøva at vi var altfor sent ute. Så fikk hun fire (en dødfødt) sist, og tok seg denne gangen også. Snittet på rasen er 5.7, eller noe rundt der. Jeg har tenkt på om jeg avler meg inn i et infertilt hjørne. Men så har vi mora til X'en, som hadde fem kull og 39 valper. Ei kullsøster av X'en har hatt to normalstore kull. Flere halvsøstre har hatt både store, normale og små kull. Så jeg synes ikke jeg kan si entydig at dette er infertile linjer - jeg antar jeg kan legge noe i boksen for uflaks og manglende kunnskap hos meg, kanskje gjør jeg noe feil. Så får vi se hva som skjer i neste generasjon. Det ligger i bakhodet, jeg gjør ikke noe enda, men jeg har tenkt tanken om å få inn ei avlstispe med bedre fertilitet - men så er det full sirkel tilbake til X'en som kommer fra en meget fertil mor. Hvordan pokker skal en vite hva en bør gjøre da?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Takk det samme :D

Vet du, jeg har tenkt på det samme, men så synes jeg ikke at jeg kan snakke om "mine" linjer enda, når jeg i grunnen er så tidlig i generasjonsrekkene. X'en var parret eller inseminert fem ganger, og fikk tre valper på ett kull. Så det er jo ikke strålende statistikk. Men første gangen ble hun inseminert av en som ikke hadde gjort det før, og syntes det var artig å få anledning til å teste... Halvparten av sæden havnet i fanget mitt før han hadde startet, og for alt jeg husker så kan stådagene ha vært over, så jeg er ikke sjokkert over at hun gikk tom der. Andre gangen fikk hun valper. Tredje og fjerde gangen var med samme hannhund, og flere andre tisper gikk tom med ham i samme periode, så kanskje hadde han lav sædkvalitet også? Femte gangen ble det inseminering av erfaren veterinær, fordi hannhunden var liten og ikke nådde opp (X'en var ei stor tispe), men ingen valper. Så har vi Foenix, som gikk tom første gangen - men da sa blodprøva at vi var altfor sent ute. Så fikk hun fire (en dødfødt) sist, og tok seg denne gangen også. Snittet på rasen er 5.7, eller noe rundt der. Jeg har tenkt på om jeg avler meg inn i et infertilt hjørne. Men så har vi mora til X'en, som hadde fem kull og 39 valper. Ei kullsøster av X'en har hatt to normalstore kull. Flere halvsøstre har hatt både store, normale og små kull. Så jeg synes ikke jeg kan si entydig at dette er infertile linjer - jeg antar jeg kan legge noe i boksen for uflaks og manglende kunnskap hos meg, kanskje gjør jeg noe feil. Så får vi se hva som skjer i neste generasjon. Det ligger i bakhodet, jeg gjør ikke noe enda, men jeg har tenkt tanken om å få inn ei avlstispe med bedre fertilitet - men så er det full sirkel tilbake til X'en som kommer fra en meget fertil mor. Hvordan pokker skal en vite hva en bør gjøre da?

Vanskelig det der. Regner med at du kjenner til statistikken til eventuelle søsken/halvsøsken av X'en også?
Siden dattera nå har bedre statistikk på å ta seg i det minste (selv om X'en kan ha hatt uflaks med både første inseminering og gjenbruk av hannhunden) så kanskje neste generasjon blir enda et hakk bedre? Man kan jo bruke hannhunder med god fertilitet på tispelinjene bak ham, det bør jo bidra positivt til eventuelle døtre han får :) 

Jeg har heldigvis ikke hatt noe problemer med mine, foreløpig, men det er jo en valp fra meg som ikke har vært så enkel å få til. Noe jeg synes er veldig mystisk. Men det kan jo være feil tidspunkt, feil kombinasjon osv. Det trenger jo ikke være tispa feilen ligger hos. Søstera har i alle fall hatt et normalstort kull hos meg, selv om 4 valper ikke er et megakull så er det jo normalstort. Blir spennende å se om hun tar seg seinere i år...

Avls skal ikke være lett... men det er vel litt av moroa også. I alle fall liker jeg både utfordringene og gledene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å oppgi feil kontonummer, og oppdaget ikke feilen før det var for sent, 3000,- fattigere. Gått en uke, og fortsatt ikke hørt noe fra banken som skulle ta kontakt med personen som fikk pengene, kjenner det er litt surt da jeg kan få et veldig godt tilbud på Redcord Trainer i dag, og det er straks valpekjøp. :P 

Ikke det, jeg har jo egentlig råd til det uansett, men ble brått usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart vinterferie, og i løpet av den ferien tenkte jeg at katten Timo skal få (... nei ikke vandre over regnbuebroen og gjenforenes med broren Murre, så romatisk er jeg ikke av natur) forlate oss. Og hver gang jeg skal bestille time hos vet begynner jeg å fabulere om smertestillende og kanskje han kan få en sommer til, og det er sikkert tissing utenfor sandkassa som trigger avlivingsplanene. Og så videre. Jeg er ikke noe kattemenneske en gang, katter er en vane jeg arvet fra eksen. Men jeg mener jo at dyr skal ha det bra, og få helsehjelp innen rimelighetens grenser. Timo er femten eller seksten, har blitt tynn, bæljer og klager mye og har blitt krum i hofta der han hadde et brudd for mange år siden (bilpåkjørsel).

Jeg måtte bare få tankene svart på hvitt her blant dyrevenner som forstår dilemmaer som egentlig ikke burde være noe dilemma.

cc50ff2f-f707-450c-bd85-6ce65d2da674.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg i pissdårlig form, og håper TJ kommer hjem snart for jeg har ikke lyst å være alene hjemme. Tok to paracet for snart en time siden, da var tempen på 39,5. Nå har den steget til 39,8. Det er ganske ubehagelig til en som normalt ligger på rundt 36 grader til vanlig. Har sluttet å fryse nå, så kanskje den er på topp og er på vei ned?

Hentet meg kald klut og et glass vann nå, og maser litt på TJ. Jeg er ikke noe god på å være syk. :icon_redface: Føler meg litt patetisk da, jeg er tross alt snart 30 år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siljus skrev:

 

Levra hans fungerer ikke :( så siste forsøk er å ta biopsi av den, men vet var ikke positiv :cry:

Lille valpen som bare blir 12 uker på fredag :icon_cry:

Så utrolig trist :no::hug:

1 minutt siden, BareLinn skrev:

Bare fordi at livet føles ****** kjipt akkurat nå ... :icon_cry:

Snapchat-6162121446417262862.jpg

:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN er jeg gira og nervøs på samme tid! Jeg har gitt et bud på et gammelt polaroidkamera på ebay! :D Har et sånt fra før, men det fungerer ikke og jeg er bare så forelsket i det. "Annonsen" sier det er i tipp topp stand, men jeg kjenner at tvilen begynner å spre seg.. Ebay er skummelt. :sleep: Har så lyst på et som fungerer! :heart: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Snøfrost skrev:

Vanskelig det der. Regner med at du kjenner til statistikken til eventuelle søsken/halvsøsken av X'en også?
Siden dattera nå har bedre statistikk på å ta seg i det minste (selv om X'en kan ha hatt uflaks med både første inseminering og gjenbruk av hannhunden) så kanskje neste generasjon blir enda et hakk bedre? Man kan jo bruke hannhunder med god fertilitet på tispelinjene bak ham, det bør jo bidra positivt til eventuelle døtre han får :) 

Jeg har heldigvis ikke hatt noe problemer med mine, foreløpig, men det er jo en valp fra meg som ikke har vært så enkel å få til. Noe jeg synes er veldig mystisk. Men det kan jo være feil tidspunkt, feil kombinasjon osv. Det trenger jo ikke være tispa feilen ligger hos. Søstera har i alle fall hatt et normalstort kull hos meg, selv om 4 valper ikke er et megakull så er det jo normalstort. Blir spennende å se om hun tar seg seinere i år...

Avls skal ikke være lett... men det er vel litt av moroa også. I alle fall liker jeg både utfordringene og gledene.

Ja, jeg kjenner oppdretteren hennes godt og føler jeg har "full oversikt" over linjene hennes. Jeg kan bare avvente og se an. Hannhunden jeg brukte nå tok sædtest et par uker før parring, som var tipp-topp - jeg syntes det var greit å få det sjekket på en nesten åtte år gammel kar, og da vet jeg at det ikke er det det står på. 

Litt lettere kunne det nå vært, av og til ;)

Men kanskje dette er skjebnens kompromiss, jamfør mitt dilemma tidligere i uka? Jeg kan få et lite kull nå, og en frirøntget Glam om to måneder? At det ble for grådig å ville ha begge deler? 

26 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Det er snart vinterferie, og i løpet av den ferien tenkte jeg at katten Timo skal få (... nei ikke vandre over regnbuebroen og gjenforenes med broren Murre, så romatisk er jeg ikke av natur) forlate oss. Og hver gang jeg skal bestille time hos vet begynner jeg å fabulere om smertestillende og kanskje han kan få en sommer til, og det er sikkert tissing utenfor sandkassa som trigger avlivingsplanene. Og så videre. Jeg er ikke noe kattemenneske en gang, katter er en vane jeg arvet fra eksen. Men jeg mener jo at dyr skal ha det bra, og få helsehjelp innen rimelighetens grenser. Timo er femten eller seksten, har blitt tynn, bæljer og klager mye og har blitt krum i hofta der han hadde et brudd for mange år siden (bilpåkjørsel).

Jeg måtte bare få tankene svart på hvitt her blant dyrevenner som forstår dilemmaer som egentlig ikke burde være noe dilemma.

cc50ff2f-f707-450c-bd85-6ce65d2da674.jpg

Den avgjørelsen er alltid vanskelig å ta, samme hvem og når det gjelder. Jeg har i hvert fall alltid en sånn siste desperat "men hva om det er noe vi ikke har prøvd som google vet om?"-innskytelse selv når sprøyta settes og jeg rasjonelt sett vet at det er det riktige å gjøre. Og jeg allerede har googlet selv...

19 minutter siden, BareLinn skrev:

Bare fordi at livet føles ****** kjipt akkurat nå ... :icon_cry:

Snapchat-6162121446417262862.jpg

Legg deg mellom dem, det er pelsterapi i sånt.

Nå skal jeg gjøre noe med hybelkaninene her, for de har jeg sånn valpefabrikk med. Vi forsøkte oss på skogstur, men det kappes tømmer, og da har ikke jeg så lyst til å gjette på hvor det er trygt å gå. Så da gikk vi fire runder rundt på jordet, og Glam fikk en liten økt med kontakttrening på gårdsplassen. Nå ligger han helt rolig, hvilket er en deilig forandring til før vi gikk ut, for da lå han bak meg i sofaen med to bein plantet i ryggen min og to som fungerte som trommestikker for å få oppmerksomhet. Han begynner å bli tenåring med mer lopper i blod og større batterikapasitet, og ikke bare en søt valp som blir utslitt av å følge med på at jeg vasker opp :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siljus skrev:

 

Levra hans fungerer ikke :( så siste forsøk er å ta biopsi av den, men vet var ikke positiv :cry:

Lille valpen som bare blir 12 uker på fredag :icon_cry:

Å nei:no: Det var jo ikke sånn det skulle bli:no:
 

45 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Det er snart vinterferie, og i løpet av den ferien tenkte jeg at katten Timo skal få (... nei ikke vandre over regnbuebroen og gjenforenes med broren Murre, så romatisk er jeg ikke av natur) forlate oss. Og hver gang jeg skal bestille time hos vet begynner jeg å fabulere om smertestillende og kanskje han kan få en sommer til, og det er sikkert tissing utenfor sandkassa som trigger avlivingsplanene. Og så videre. Jeg er ikke noe kattemenneske en gang, katter er en vane jeg arvet fra eksen. Men jeg mener jo at dyr skal ha det bra, og få helsehjelp innen rimelighetens grenser. Timo er femten eller seksten, har blitt tynn, bæljer og klager mye og har blitt krum i hofta der han hadde et brudd for mange år siden (bilpåkjørsel).

Jeg måtte bare få tankene svart på hvitt her blant dyrevenner som forstår dilemmaer som egentlig ikke burde være noe dilemma.

cc50ff2f-f707-450c-bd85-6ce65d2da674.jpg

Jeg høres kanskje brutal ut, men er det en ting jeg har lært ved å jobbe på dyreklinikk i mange år så er det at når vi som eiere begynner å tenke tanken på at tiden er inne, så er det gjerne på tide. 
Det høres ut som han har hatt et langt og godt liv hos deg, og det høres ut som at han er blitt en gammel mann med vondter og plager som blir verre.
Vil bare gi deg en stor :hug: 
Slike valg er ikke enkle, uansett om man vet hva som er det rette:hug:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Det er snart vinterferie, og i løpet av den ferien tenkte jeg at katten Timo skal få (... nei ikke vandre over regnbuebroen og gjenforenes med broren Murre, så romatisk er jeg ikke av natur) forlate oss. Og hver gang jeg skal bestille time hos vet begynner jeg å fabulere om smertestillende og kanskje han kan få en sommer til, og det er sikkert tissing utenfor sandkassa som trigger avlivingsplanene. Og så videre. Jeg er ikke noe kattemenneske en gang, katter er en vane jeg arvet fra eksen. Men jeg mener jo at dyr skal ha det bra, og få helsehjelp innen rimelighetens grenser. Timo er femten eller seksten, har blitt tynn, bæljer og klager mye og har blitt krum i hofta der han hadde et brudd for mange år siden (bilpåkjørsel).

Jeg måtte bare få tankene svart på hvitt her blant dyrevenner som forstår dilemmaer som egentlig ikke burde være noe dilemma.

cc50ff2f-f707-450c-bd85-6ce65d2da674.jpg

Fine katten som har bidratt til sin del av sonen.historier, men det er helt riktig å la han slippe nå vil jeg si :)

@Siljus Så utrolig trist! Stor klem til dere!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill om Timo. Jeg tror slike dilemmaer dukker opp fordi det egentlig er så naturstridig for oss dyrevenner å ta liv, eller rettere sagt bestemme at liv skal ta slutt. Og, som @SFX er inne på; tenk om vi finner ut etterpå at det finnes en medisin eller metode som kunne latt det stakkars dyret leve lenger, da ville man jo krepert av dårlig samvittighet! Men innerst inne vet vi jo at det er bare tankespinn. Ok, avgjørelsen er tatt. Igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble våren av? :s For noen dager siden var det sol og 15+ grader. Nå er det 2+ grader og slaps...

Også driver jeg og rydder i skapene i stua. Og fant denne tregreia 1d60ae82e73df96d317698e5287ac74f.jpg

Lurer veldig på hva for noen folk som bodde her før[emoji38]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal da ikke være vår nå, vi er jo i februar [emoji14]

Joooo! Vår! [emoji7]

Møtte elg på stien vi gikk tur på i sted. Den sto en meter unna stien, så vi snudde og rygga unna. Er det pinglete å backe unna på den måten? (De er svære jo!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tekopp skrev:

Joooo! Vår! emoji7.png

Møtte elg på stien vi gikk tur på i sted. Den sto en meter unna stien, så vi snudde og rygga unna. Er det pinglete å backe unna på den måten? (De er svære jo!)

Det tycker jag inte, man skall ha respekt för de där. I regel är de ju räddare för oss än vad folk mest är för dem men det finns också de som råkat riktigt illa ut i möte med älg så jag hade inte chansat i vart fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...