Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

1 time siden, MarieR skrev:

Ser gjennom gamle bilder i fotobøtta, og tenker tilbake på alle de fine turene jeg hadde med han her. Herlighet så mange grå hår han ga meg, men han lærte meg enormt mye og innerst inne var han en skikkelig godgutt :wub:

photo DSCF5424.jpg

Åh, buhunder har så flott uttrykk :wub:

 

 

......ligger vi på lading til kurs i morgen. Natta :yawn:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Guest Belgerpia
48 minutter siden, Line skrev:

Fant det :D

Hva er forresten greia med at drektige tisper sitter og stirrer tomt ut i lufta?..

Det lurte jeg også på når Hermine var drektig.  Plutselig satt hun bare rett opp og ned og stirret tomt ut i lufta. Lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Belgerpia skrev:

Det lurte jeg også på når Hermine var drektig.  Plutselig satt hun bare rett opp og ned og stirret tomt ut i lufta. Lenge.

Det hender seg hun setter seg på fanget mitt med to labber i brystet på meg, og bare ser tomt på meg også. Det er nesten litt creepy :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Siri skrev:

De er enkle sånn :lol:. Lukte, pisse, spise, sove... det er livet, det :D 

Det er hund man skulle vært! :D

Tenkte jeg skulle gjøre noe av det samme nå :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fornøyd med hundene :D Knerten har ikke vært borti hunder før, så å komme hit med en stor og en liten hund er jo såklart skummelt. Knerten freser når han går forbi, men hundene bryr seg ikke. Vanvittig deilig å ikke måtte stresse over dem - for jeg vet de ligger rolig eller går bort når han kommer uansett :D Og hvis jeg sitter og koser med Knerten ber jeg hundene gå og legge seg et annet sted så han skal slappe av mer, og det gjør de. :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mange her inne er imot slike "ber på mine knær-hjelp" til å like et bilde i en fotokonkurranse, men samtidig vet jeg at det har hjulpet soniser å vinne slike før, så jeg gir det en sjanse en gang til! Nå med direktelink!

Dette tar 10 sekunder. Trykk på linken, bla helt ned, og lik bildet av Nora, sort hvit border collie.

https://m.facebook.com/200728893287581/photos/a.204950326198771.61604.200728893287581/1246621155365011/?type=3&comment_id=1246707895356337&notif_t=like&ref=m_notif

Vi ligger på andre plass med bare åtte dager igjen!

Sent fra min E6553 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Silkenita skrev:

Å jeg som trodde slike ikke var lov...Da slenger jeg ut en link jeg og ;) Første gang vi er med så håper på mange likes ;) Og da har jeg har så klart klikket på Nora ;)

 

Det er et eget forum for sånt :)

http://hundesonen.no/forum/219-hjelp-et-forummedlem/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hehe. Mamma begynner å få skikkelig sans for Biz. Hun er ikke spesielt begeistra for at jeg har to hunder, og hadde vel egentlig bestemt seg litt for at hund nummer to ikke var noe særlig. Hun hadde i hvert fall ikke tenkt å bli kjent med den enten den het Erica eller Bizi. 

Men,i det siste så har mamsen mykna litt opp, og har vært med oss på noen turer. Så i går kom mamma selv med forslaget om at hun kunne gå tur med Biz mens jeg malte kjøkkenet til broder'n. Da hun kom tilbake spurte jeg om snuppa hadde oppført seg pent, og mamma sa hun ble både imponert over innkallingen, og at hun er en "så grei og snill og fin hund."

Jepp mamsen, hun er det!:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, soverom vasket og bestemte meg for å ta ned alle sløyfer og bilder på hunderommet. Snekkeren bestemte seg jo for å ikke dekke til noe med plast når han pusset trapp.... smart. Så jeg nyser og huden er tørr. Alt er jo fullt av støv, så like greit å vaske ting og pakke litt småting bort. Blir tomt på hunderommet da :P 

Tror dette blir en vaske og rydde dag utenom en tur i skauen etterhvert. I morgen skal jeg på CO og kjøpe plast til å henge opp overalt til han fortsetter. 

Nå lage bananpannekaker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, JeanetteH skrev:

Sånn, soverom vasket og bestemte meg for å ta ned alle sløyfer og bilder på hunderommet. Snekkeren bestemte seg jo for å ikke dekke til noe med plast når han pusset trapp.... smart. Så jeg nyser og huden er tørr. Alt er jo fullt av støv, så like greit å vaske ting og pakke litt småting bort. Blir tomt på hunderommet da :P 

Tror dette blir en vaske og rydde dag utenom en tur i skauen etterhvert. I morgen skal jeg på CO og kjøpe plast til å henge opp overalt til han fortsetter. 

Nå lage bananpannekaker. 

Det fikk jeg lyst på til frokost! *google oppskrift* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv søndag så langt. Skal bare tømme og tørke over bilen i dag, henter ny og større bil på mandag. Ghost på stereoanlegget og sovende valp. Må vel nesten slutte å kalle ham valp snart, han sover som en mann iallefall :P

IMG_0771.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vekt av valpen, som hadde det veeeldig travelt med å komme ut av soverommet! Hvorfor han hadde det travelt? For å legge seg å sove på stuegulvet istedet... :lol: 
Og han sov i over en time der..

Og jeg syns enda han ser utrolig rar ut, nedbarbert på magen! :ermm:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Har sendt et par søknader i dag. 
Morgenturen ble kort, for ingen av gutta her ser poenget med å gå ut i haglbyger og regn nemlig.... 

Akkurat nå skal jeg finne meg en til kopp kaffe og skrive enda flere søknader :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå forsøker jeg å legge en plan for dagen. Så langt har jeg plotta inn støvtørking og gulvvask, browniesbaking, lengre tur med hundene om formen tillater det - og så ta i mot bursdagsgjester. TJ holder på med oppgave som han fikk utsettelse på pga sykdom, så han slipper unna med å bare støvsuge sofa rett før gjestene kommer. Vet ikke om jeg syns han er heldig eller ikke. :P 

Dette skal altså være unnagjort på 3 timer og 20 minutter. Og jeg sitter enda i sofaen. Lover godt. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde bada Pippin i dag, for første gang noensinne synes jeg han lukter ...uvaska. Problemet er at jeg gidder ikke å stå og føne i to timer, og det er for kaldt til å gå ut med våt pels. Det valget som står igjen da er å la han få sommerklippen allerede nå, og så bade etterpå. Kan vi være enige om at de verste kuldeperiodene er over nå? Vår snart?

Sara kommer på besøk snart. Vi skal planlegge hage. Begge skal dyrke grønnsaker og urter i karmer i sommer, spennende! Steke litt vafler til hun kommer da kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Unger ass... De har noen virkelig merkelige påleggskombinasjoner på brødskivene sine. Som skinke oppå banan, ost oppå bringebærsyltetøyet, eller kun majones :|

Nå lurte han ene på om skyggen i taket kan dette ned i huet på oss. 

Prøvd kaviar med brunost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg burde bada Pippin i dag, for første gang noensinne synes jeg han lukter ...uvaska. Problemet er at jeg gidder ikke å stå og føne i to timer, og det er for kaldt til å gå ut med våt pels. Det valget som står igjen da er å la han få sommerklippen allerede nå, og så bade etterpå. Kan vi være enige om at de verste kuldeperiodene er over nå? Vår snart?

Jepp, det kan vi fint være enige om! 

Rolig formiddag her i heimen, snart ut på tur i sola :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...