Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Pixie skrev: Prøvd kaviar med brunost?

Haha nei, men høres ut som noe som kan bli en suksess :lol:

Eller nugatti med salami? Gikk på skole med en en gang som smurte en skive med nugatti og en med salami og så la dem sammen og spiste...yum..forstå det den som kan:p Høres vilt feil ut for meg ihvertfall.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

3 minutter siden, Krutsi skrev:

Holder på å vindusshoppe meg hest på Finn jeg nå.. Denne hadde ikke vært så dum da :aww: http://www.finn.no/59674566

edit: og en hest kan jo ikke være alene, så da må jeg jo kjøpe den også: http://www.finn.no/58911763

:aww: 

Jeg var og tittet på stevne igår og der var det ei skimmel hoppe jeg kunne tenkt meg. Hela fra Kolneset. Peeeeen! kåringsemne. :DLangt utenfor min prisklasse da, var vel snakk om 100.000,- + moms. Lå vel ute til 150 tidligere. 

 
Da var nok Eva fra Kolneset mer i min prisklasse, rundt 50.000,- Virka heit da, men det er jo bare morro så lenge de ikke blir tullete i hodet. Hun gikk til 5 i helga. Så ikke helt feil, selvom hun ikke er noe kåringsemne bygningsmessig ifølge selger. 

 
De hadde noen til med seg, bla Skerpla, den var også fin. :D 

 De var hele gjengen i bedre form enn på videoene da, så de har nok fått seg en liten bootcamp siden desember. :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rocket skrev:

Jeg var og tittet på stevne igår og der var det ei skimmel hoppe jeg kunne tenkt meg. Hela fra Kolneset. Peeeeen! kåringsemne. :DLangt utenfor min prisklasse da, var vel snakk om 100.000,- + moms. Lå vel ute til 150 tidligere. 

 
Da var nok Eva fra Kolneset mer i min prisklasse, rundt 50.000,- Virka heit da, men det er jo bare morro så lenge de ikke blir tullete i hodet. Hun gikk til 5 i helga. Så ikke helt feil, selvom hun ikke er noe kåringsemne bygningsmessig ifølge selger. 

 
De hadde noen til med seg, bla Skerpla, den var også fin. :D 

 De var hele gjengen i bedre form enn på videoene da, så de har nok fått seg en liten bootcamp siden desember. :P 

Mye fine hester rundt omkring, men det blir nok dessverre ingen hest her med det første :P 

Akkurat nå, Line skrev:

Ja klart, to hingster er lurt har jeg hørt :D 

Ja, det er helt klart DET som hadde vært dealbreakeren.. Som om jeg hadde kommet til å brukt nærmere 200 000kr på hest liksom :lol::lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Celeritas skrev:

Eller nugatti med salami? Gikk på skole med en en gang som smurte en skive med nugatti og en med salami og så la dem sammen og spiste...yum..forstå det den som kan:p Høres vilt feil ut for meg ihvertfall.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Høres veldig feil ut, men det er jo godt med søtt og salt samtidig. Er jo derfor smash har slått så bra an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Celeritas skrev: Eller nugatti med salami? Gikk på skole med en en gang som smurte en skive med nugatti og en med salami og så la dem sammen og spiste...yum..forstå det den som kan:p Høres vilt feil ut for meg ihvertfall.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Høres veldig feil ut, men det er jo godt med søtt og salt samtidig. Er jo derfor smash har slått så bra an [emoji4]

Ja det er sant[emoji4] jeg liker ikke smash faktisk. Tenkte litt på den blandingen med sjokolade og hvitløk, men hver sin smak [emoji1]

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Celeritas skrev:

Eller nugatti med salami? Gikk på skole med en en gang som smurte en skive med nugatti og en med salami og så la dem sammen og spiste...yum..forstå det den som kan:p Høres vilt feil ut for meg ihvertfall.

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

En jeg kjente brukte å spise Fererro Rocher med salami faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en litt merkelig dag. Samboern drar på rep i kveld og blir borte i 3 uker. Det blir tomt her uten han.. Men; i morgen får jeg besøk av ei venninne fra Tr.heim! :D Hun skal være her til torsdag, da sitter hun på med meg hjem, for da skal jeg ha langhelg i trøndelag:ahappy: Så den første uka går jo fort da. 

Hundene har fått en grei tur. Felix angra nok på at han kravla ut av sofaen og ble med, for halve turen regnet det ganske heftig så jeg var gjennomvåt da jeg kom inn. Blaze fikk løpe etter ball i tung, våt snø og trene litt så han kosa seg. Deilig med hund som ikke er redd for å dekke selv om bakken er våt og kald. 

Etterpå skal jeg og samboern kjøpe oss sushi, må kose oss litt ekstra timene før han drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg begynner å lure på om Aragon har fått mannsen eller noe. 
Helt ute av det blå begynner han å bjeffe. Ingen lyder rundt, og ikke noen som kommer heller. Sånn har han holdt på i dag. Ørene mine har fått nok nå! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter man og drikker te og aner fred og ingen fare,plutselig som fra intet kom det en hund nærmest svevende opp på bordet!!!:icon_redface::P 

Han la seg raskt rett ned og var nesten sovnet før jeg klarte helt og ta innover meg hva som nettopp skjedde ! :huh:

Hehehe, umulig og ikke gjøre annet enn og le..  Hvor fikk han den ideen fra liksom?  Også så rask at man skulle tro det var planlagt hehe.  

 

 

20160221_145059.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, rosinbolle skrev:

Fin dag så langt! :)@MarieR tok seg en tur, det var koselig! Vi fikk rusla litt i sola også, og det var også deilig. 

Ellers har jeg absolutt ingen planer resten av dagen. Kanskje hekle litt? Lage middag høres også ut som en god idé... Film? Hvem vet?

Kjempetrivelig var det! :)

Sliten jeg, å dytte barnevogn opp lange, glatte oppoverbakker er god trening det! Nå sover kidden i vogna ute, og jeg tror jeg skal lage litt mat og se mockingjay part 1.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å ha kjørt 5 t tur-retur for en rødsløyfe er jeg overraskende blid :lol: Når man går inn med null forventninger så gjør det liksom ikke så mye, hyggelig var det uansett :D Får litt dårlig samvittighet ovenfor hundene når det blir så mye burligging, men nå har dem fått fresa av seg baki skogen, der hadde det vært fremmedfolk på ferde så de hadde sin fulle hyre med å sniffe på sporene dems :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Justisia skrev:

Lurer på om det er noe feil med NKK sin oppdatering, for BIS i Bø burde være ferdig nå? Og i gruppe 6 står det kun 1 hund, men den er plassert som nr 2 ...
 

Gruppe 4 og 6 er nok slått sammen, for på gruppe 4 mangler den som er plassert som nr 2.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Justisia skrev:

Lurer på om det er noe feil med NKK sin oppdatering, for BIS i Bø burde være ferdig nå? Og i gruppe 6 står det kun 1 hund, men den er plassert som nr 2 ...
 

Gruppe 4 og 6 har vært slått sammen helt siden den "nye" gruppeinndelingen kom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rocket skrev:

Jeg var og tittet på stevne igår og der var det ei skimmel hoppe jeg kunne tenkt meg. Hela fra Kolneset. Peeeeen! kåringsemne. :DLangt utenfor min prisklasse da, var vel snakk om 100.000,- + moms. Lå vel ute til 150 tidligere. 

 
Da var nok Eva fra Kolneset mer i min prisklasse, rundt 50.000,- Virka heit da, men det er jo bare morro så lenge de ikke blir tullete i hodet. Hun gikk til 5 i helga. Så ikke helt feil, selvom hun ikke er noe kåringsemne bygningsmessig ifølge selger. 

 
De hadde noen til med seg, bla Skerpla, den var også fin. :D 

 De var hele gjengen i bedre form enn på videoene da, så de har nok fått seg en liten bootcamp siden desember. :P 

Moren til Eva, Hrönn frá Vatnsleysu, kjente jeg som ung, hun sto på samme stall som min :) Her i Seljord på Pinsestevnet, husker ikke hvilket år. 
10457873_10154423431165641_7113624623582

Red også halvsøsteren til Hrönn sommeren 2014. Hafrún frá Vatnsleysu.
10561560_10154445322540641_1494615010506

Hun sto til salgs da, hadde henne på fatcamp over sommeren, men jeg vet ikke om hun ble solgt til slutt, da eieren henta henne hjem, for hun fikk ikke helt de budene hun ønska seg. Skulle gjerne hatt henne jeg, men ikke til den prisen i forhold til formen hun var i, diverse nykker og at hun hadde begynt å klø... Hadde jeg bare vunnet litt i Lotto eller noe, så skulle jeg ha fylt opp stallen med noe annet enn hundeutstyr :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, *Kat84* skrev:

Jeg begynner å lure på om Aragon har fått mannsen eller noe. 
Helt ute av det blå begynner han å bjeffe. Ingen lyder rundt, og ikke noen som kommer heller. Sånn har han holdt på i dag. Ørene mine har fått nok nå! :gaah:

Du, si meg. Aragon virker å være et ganske vanlig hundenavn, men hvor kommer det fra? Hvis det er Ringenes herre, hvorfor ikke Aragorn, som karakteren faktisk heter? Dette har jeg lurt på mange ganger :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...