rosinbolle Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! 29
Guest Belgerpia Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 3 minutter siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Gratulerer så mye
Raksha Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 27 minutter siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Ååh gratulerer så mye!
*Marianne* Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 46 minutter siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Gratulerer! Fint navn?
Malamuten Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 1 time siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Åh, gratulerer så mye Håper det står bra til med dere alle! Hun er bare helskjønn @MarieR Fantastisk herlig smil
rosinbolle Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 Tusen takk, alle sammen! Tenk at jeg er så heldig som har fått dette lille barnet! 8
Snoffe Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 2 timer siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Gratulerer så mye
Martine Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 2 timer siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Gratulerer så mye! E veide også 2970g og var 46 cm lang! 1
SiriEveline Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 Gratulerer så mye @rosinbolle Og nydelig @MarieR, har det gått 8mnd allerede!
Aslan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 Gratulerer @rosinbolle!! Endelig! Nydelig navn håper alt går bra med dere begge og at de er like snille med dere på sykehuset som de var med oss!
Mud Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 4 timer siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Hurra!!! Gratulerer så mye!
Vimsan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 5 timer siden, rosinbolle skrev: Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! Stort grattis ❤️?? ______________________________________ En liten fråga till er alla sonenmammor, hur lång tid tog det för er innan födseln satte igång efter att "slimproppen" gick? ?
Krilo Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 2 timer siden, Vimsan skrev: En liten fråga till er alla sonenmammor, hur lång tid tog det för er innan födseln satte igång efter att "slimproppen" gick? ? Her gikk den ikke som jeg la merke til men har hørt om de som mister den før fødsel og at det dannes ny igjen
Aslan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 3 timer siden, Vimsan skrev: Stort grattis ❤️?? ______________________________________ En liten fråga till er alla sonenmammor, hur lång tid tog det för er innan födseln satte igång efter att "slimproppen" gick? ? Fikk ikke med meg at den gikk, men hos de der skjedde hos i termingruppa tok det alt fra samme døgn til flere uker, og hos ei gikk den to ganger (altså dannet seg på nytt), så varierer stort har jeg inntrykk av.
Vimsan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 1 time siden, Krilo skrev: Her gikk den ikke som jeg la merke til men har hørt om de som mister den før fødsel og at det dannes ny igjen 33 minutter siden, Aslan skrev: Fikk ikke med meg at den gikk, men hos de der skjedde hos i termingruppa tok det alt fra samme døgn til flere uker, og hos ei gikk den to ganger (altså dannet seg på nytt), så varierer stort har jeg inntrykk av. Okej då får jag bara vänta i spänning och se vad som sker och när ?
Aslan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 7 minutter siden, Vimsan skrev: Okej då får jag bara vänta i spänning och se vad som sker och när ? Veldig spennende!! Masse lykke til Hvor lenge er det til termin?
Vimsan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 5 minutter siden, Aslan skrev: Veldig spennende!! Masse lykke til Hvor lenge er det til termin? Jag är så rädd ?? tack jag har termin den 2 augusti så jag går in i vecka 37 nu till helgen. 1
Aslan Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 2 minutter siden, Vimsan skrev: Jag är så rädd ?? tack jag har termin den 2 augusti så jag går in i vecka 37 nu till helgen. Har du en god venninne du kan prate med i forhold til når fødselen starter og sånn? Kan være god hjelp i det! Evt bruk sonen Lykke til med siste innspurt! 1
Zitka Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 9 minutter siden, Vimsan skrev: Jag är så rädd ?? tack jag har termin den 2 augusti så jag går in i vecka 37 nu till helgen. Hvis du trenger noen å snakke med, så er det bare å sende på meg ei melding, evt for å legge meg til på Facebook jeg har også kjent på angsten, for hver fødsel, men det var dog lettere med første ungen enn andre, for da ante jeg ikke hva jeg gikk til fødsel nr 2 var vondere i tillegg, så ved en evt fødsel nr 3, så skal jeg fortrenge alt i forveien 1
Absolute Entertainer Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Skrevet 8. Juli 2016 Gratulerer så mye @rosinbolle ❤️❤️
Recommended Posts