Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, Line skrev:

Hun driver jo og promoterer den datteren sin, og nå har da jentungen sunget inn Fireworks. Det er greit nok, men den videoen mora har laget..... :lol: 

Det er noe av det kleineste jeg noen gang har sett :lol: 

Oida. 

... datras sangtime begynner heldigvis å hjelpe på da, høres det ut som, kremt :lol: 

Oooooh! Netflix har Space Jam i biblioteket!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

1 time siden, Eplefe skrev:

Generelt lager helautomatiske maskiner dårligere kaffe enn halvautomatiske/helmanuelle, og det er ingenting man kan gjøre med det. På halvautomatiske og helmanuelle maskiner så kan man justere og fikse og få et bedre resultat. Helautomatiske maskiner er konsekvente fra første koppen, men ikke sånn supergode. Synes jeg.

DU HAR ØDELAGT MEG FOR ALLTID! Tror jeg. Ihvertfall, i dag hadde jeg dårlig tid (eller, så dårlig tid som man kan ha når man beregner halvannen time på å sminke seg (jeg er nybegynner så det tar tid, okeiiiiii) og fikse håret), så jeg lagde en kopp aeropresskaffe til frokost, men heiv bare på trakteren for å få med et par kopper på skolen.. Jeg vet ikke om jeg plutselig gjorde noe veldig feil i kaffetrakteren eller hva, men det smakte IKKE godt! :icon_cry:Så jeg måtte lide meg gjennom to forelesninger med fysikk uten kaffe (og uten vennene mine, for de dukka plutselig ikke opp i dag). Jeg har blitt kaffesnobb! :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pixie skrev:

Klart det ikke er mitt ansvar :ahappy: Han er skikkelig trøtt når han må opp så tidlig og orker ikke lage frokost selv, da drar han heller på jobb uten og kommer hjem grinete pga for lite mat (han lager sin egen lunsj kvelden før altså). Så da har jeg valgt å stå opp sammen med ham, smøre et par skiver mens han er på badet, og få sagt hei og ha det bra på en litt bedre måte enn å bare grynte fra senga. 

Så akkkurat der har jeg vel selv lagt opp til dårlig søvn.

Hva med å lage frokosten også kvelden før, og heller ha kvalitetstid på kvelden enn å tvinge seg opp midt på natta (ja, alt før kl. 6 er midt på natta :aww:), hvis det er så ødeleggende for deg? Her drar mannen før jeg står opp, uten så mye som et ha det - jeg er så morgengretten at det er langt bedre for forholdet enn at jeg skal tvinge meg opp bare for å si hei og ha det :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Emmy skrev:

Hva med å lage frokosten også kvelden før, og heller ha kvalitetstid på kvelden enn å tvinge seg opp midt på natta (ja, alt før kl. 6 er midt på natta :aww:), hvis det er så ødeleggende for deg? Her drar mannen før jeg står opp, uten så mye som et ha det - jeg er så morgengretten at det er langt bedre for forholdet enn at jeg skal tvinge meg opp bare for å si hei og ha det :lol:

Jeg sover drittdårlig uansett jeg altså, kan ikke bare skylde på ham for det :ahappy: I dag f.eks. var jeg fortsatt våken da klokka hans ringte, fordi valpen hadde vekket meg i firetida for å tisse. Det er bare enda et avbrudd i søvnen liksom. Det jeg ville frem til var egentlig bare at det er deilig med valp som kan ligge lenge og underholde seg selv...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

@Pippin&Symra Jeg brukte ca 150' på badet, da med alt elektrisk, flis på gulv, ny innredning og wannabeflis-plater på veggene.

 

 

Det hørtes lovende ut! Snekkermannen min er veldig flink til å finne billige og gode løsninger for meg, kanskje jeg slipper unna med den summen! (Og han jobber ikke svart nei, ikke sånn billig :P). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Det hørtes lovende ut! Snekkermannen min er veldig flink til å finne billige og gode løsninger for meg, kanskje jeg slipper unna med den summen! (Og han jobber ikke svart nei, ikke sånn billig :P). 

Sånne plater er dyrere pr kvm enn flis i innkjøp, men man sparer inn summen fort siden det bare tar en dag eller så å bli ferdig med veggene på et lite bad. Det er jo arbeidspengene som koster med flislagte bad..

 

Da er jeg ferdig med dagens undervisning, så nå skal jeg hjem og ut på tur med jentene mens det enda er lyst!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med seksårsdagen til Isak :D Tenkt at noe så lite og søtt kan være så utspekulert og "heftig" å ha i hus de første to årene. De øynene der er grunnen til at han har overlevd :lol: Han er alt jeg ikke ønsker i en hund, men samtidig helt rå på noen områder. Han skal ha for den stødige mentaliteten, trygg og selvstendig og verden kan rase sammen uten at han blir redd. Isak kan bety "han som ler" og "han som får andre til å le", og uten at jeg visste det var det et meget passende valg, for han der har gjort mye faenskap og fått meg til å le mange ganger :lol: Og grine.... :lol:

27196_10150157248810591_8365655_n.jpg?oh

 

 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Sånne plater er dyrere pr kvm enn flis i innkjøp, men man sparer inn summen fort siden det bare tar en dag eller så å bli ferdig med veggene på et lite bad. Det er jo arbeidspengene som koster med flislagte bad..

 

Da er jeg ferdig med dagens undervisning, så nå skal jeg hjem og ut på tur med jentene mens det enda er lyst!

Ja, jeg er åpen for wannabefliser, selv om jeg vanligvis ikke er et wannabemenneske. Men snekkermannen sine litauere er nok racere til å flislegge også, de er dønn solide håndverkere. Vi får se. Har et par andre ting som skal gjøres denne sommeren så jeg har litt tid til å tenke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
56 minutter siden, maysofie skrev:

Oida. 

... datras sangtime begynner heldigvis å hjelpe på da, høres det ut som, kremt :lol: 

 

Ja, de sangtimene har gitt resultater. Men hu' der Gunilla må holde seg langt borte fra det meste om det skal bli noen artist av henne. 
Var det ikke denne videoen Gunilla mente var bedre enn originalen? Jeg tenker hva jeg vil om det :P 

Nå har vi omsider fått solgt leiligheten som var ligget ute siden Juni :jump:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mye hundehår og støv som samler seg opp her. Vi har ikke skap i leiligheten (bortsett fra på kjøkkenet) så vi stabler ting der vi kan gjemme det litt bort. Fullt av hår. Nå vil jeg ha skap :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgendagens Raksha kommer til å bli skrekkelig lite imponert over dagens Raksha om jeg ikke skjerper meg. :aww: Sofaen er fryktelig god i dag altså. Later som om jeg kommer til å gjøre husarbeid etter at lillemor har lagt seg, alle vet at det gidder jeg ikke om det er jeg som legger. Tro om jeg må true gubben til å legge i kveld. Hmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appropo dette med tips på hundesider på FB. Noen hadde en hund på rømmen, vært borte noen dager. Tipset var at de oppsøkte en synsk for å fortelle hvor den var.

Jeg har mine tvil :lol: 

Håper de finner hunden da, ikke den beste perioden værmessig å være på rømmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skolen sier de har gitt bekreftelse til lånekassen på at jeg er student, lånekassen sier de ikke har fått bekreftelse :aww: Sitter mao å venter på penger som skulle vært utbetalt for en stund siden, men som ikke ser ut til å komme med det første. Flott det når jeg har regninger som burde vært betalt i disse dager. 

Edit: tydeligvis meldt litt snø til helga, så det hjalp litt på humøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoppenCamilla skrev:

DU HAR ØDELAGT MEG FOR ALLTID! Tror jeg. Ihvertfall, i dag hadde jeg dårlig tid (eller, så dårlig tid som man kan ha når man beregner halvannen time på å sminke seg (jeg er nybegynner så det tar tid, okeiiiiii) og fikse håret), så jeg lagde en kopp aeropresskaffe til frokost, men heiv bare på trakteren for å få med et par kopper på skolen.. Jeg vet ikke om jeg plutselig gjorde noe veldig feil i kaffetrakteren eller hva, men det smakte IKKE godt! :icon_cry:Så jeg måtte lide meg gjennom to forelesninger med fysikk uten kaffe (og uten vennene mine, for de dukka plutselig ikke opp i dag). Jeg har blitt kaffesnobb! :lol: 

My evil plan is proving successfull. :devilbanana:

Jeg har brukt alt for masse penger i dag. :ahappy: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Snoffe skrev:

 

 

*** I SITERINGEN!

 

Hmm, Sonen sensurerer kjønnsorgan, jeg forsøkte bare å si at det er noe køddent med siteringen, så jeg fikk med gamle ting jeg allerede har svart på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...